Forum

Topic: Game Mania Actie

Anoniem's avatar

Beste Dames&Heren

Gamemania heeft een geweldige actie!

Over een week begint Serious Request,En Game mania doet eraan mee,
Ze steunen het Goede doel Rode kruis,Daarom kan je used games voor 1euro kopen,Ik dacht meld het ff aan de rest,Want dit is echt een top actie zowel voor de consument in deze moeilijke tyd…..En het goede doel natuurlijk

Mvg,Dennis Sjabbens

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Gaaf! Jammer dat er geen Game Mania dichtbij mijn huis (Biervliet, West Zeeuws-Vlaanderen) is.

  2. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Maarja welke games gaan het worden ?

  3. 367 XP
  4. 227 XP
    wimb00's avatar

    Ja, actie geldig van 10 tot en met 23 december.

  5. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik denk niet dat je veel moet verwachten van de games…

  6. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Zal wel Gamecube/xbox/PS2 games zijn…

  7. 89 XP
    050grunn's avatar

    Jaaa ik weet niet precies voor welke console,Maar ik neem aan voor alles wat

  8. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Voor PS3 zijn dit alleen PES 2008 en FIFA 2008 xD

  9. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Voor PS3 zijn dit alleen PES 2008 en FIFA 2008 xD

    Nou dat is dat ook niet bijster interessant… 🙁

  10. 235 XP
    FBIman66's avatar

    Yup actie geldig van 10 t/m 24 december:

    http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=647

  11. 3140 XP
    moes's avatar

    wat een bullshit dit. echt typisch game mania naaistreek. ze gaan volgens mij gewoon games voor 1 euro verkopen die ook gewoon 1 euro waard zijn. games waar je niks aan hebt, games die net zo verouderd zijn als de kut van je oma. fucking bullnuts dit. haha actie. actie my ass 😉

  12. 1034 XP
    mickvl's avatar

    wat een bullshit dit. echt typisch game mania naaistreek. ze gaan volgens mij gewoon games voor 1 euro verkopen die ook gewoon 1 euro waard zijn. games waar je niks aan hebt, games die net zo verouderd zijn als de kut van je oma. fucking bullnuts dit. haha actie. actie my ass 😉

    Kan wel op een wat normalere manier gezegd worden, en bovendien liggen er vast nog wel wat games bij van welke je denkt “Hey, die heb ik eigenlijk nog nooit gespeeld? Eens proberen…”. Toch tof als je die gewoon voor €1 mee kan nemen.

  13. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    wat een bullshit dit. echt typisch game mania naaistreek. ze gaan volgens mij gewoon games voor 1 euro verkopen die ook gewoon 1 euro waard zijn. games waar je niks aan hebt, games die net zo verouderd zijn als de kut van je oma. fucking bullnuts dit. haha actie. actie my ass 😉

    Ga eens naar je lokale mania store zal je verbazen wat ze daar voor 1 euro hebben haha

  14. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Was er gister nog, nouja dichtbij. Ik was het vergeten maar zo jullie reacties gelezen te hebben heb ik niets gemist haha