Forum

Topic: 2 ps3 met 1 account

Anoniem's avatar

Hallo allemaal
Ik heb sinds vandaag een nieuwe ps3 ultra slim 500gb
Ik heb nog de fat waar ik hiervoor altijd op gespeeld heb een account.
Als ik nu de gamesaves heb van bijvoorbeeld fifa13 gaan die dan automatisch na die nieuwe? Of moet ik die met iets overzetten bijvoorbeeld.
Is het ook mogelijk om met 1 account op 2 playstation’s te spelen?

Bedankt alvast!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 33 XP
    moviezman's avatar

    Gamesaves gaan niet automatisch, tenzij je het via ps plus opgeslagen hebt dan kun je ze daar van downloaden.
    Indien de fifa13 gamesave niet gelocked is tegen kopiëren dan kun je gewoon je gamesave op een usb zetten en dan naar je nieuwe ps3 kopiëren.

    Je kan niet op twee playstations tegelijk ingelogd zijn met hetzelfde sen/psn account, maar je kan wel hetzelfde account gebruiken op je nieuwe ps3.

  2. 60 XP
    Kevin043's avatar

    Gamesaves gaan niet automatisch, tenzij je het via ps plus opgeslagen hebt dan kun je ze daar van downloaden.
    Indien de fifa13 gamesave niet gelocked is tegen kopiëren dan kun je gewoon je gamesave op een usb zetten en dan naar je nieuwe ps3 kopiëren.

    Je kan niet op twee playstations tegelijk ingelogd zijn met hetzelfde sen/psn account, maar je kan wel hetzelfde account gebruiken op je nieuwe ps3.

    Toppiee! Bedankt voor je antwoord!

  3. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Met de crossover kabel die bij je ps3 zit kan je de data overbrengen (door beide ps3’s ermee aan elkaar te koppelen).

  4. 60 XP
    Kevin043's avatar

    Is er misschien een duidelijke tutorial van die makkelijk na te doen is?
    Mag via USB of ethernet kabel ben bang dat ik de troffeën en de save data kwijt ben.
    Heb ik al vaker gelezen. Hopelijk heeft iemand een tutorial of een handig YouTube filmpje.
    Alvast heel erg bedankt!

  5. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Als je alles met een USB wilt kopiëren kom je van een koude kermis thuis
    Veel savegames zijn beveiligd, en kun je niet kopieeren
    Met een ethernet kabel werkt het wel, maar dan word het van de ene ps3 afgehaald, en op de andere gezet

    Als je je trophies gesynchroniseerd met de server is er geen probleem, die raak je nooit kwijt