Forum

Topic: FIFA 13 Carriere Manager

Anoniem's avatar

Hierbij open ik een topic over FIFA 13 CARRIERE als MANAGER.

Het lijkt me leuk om te weten hoe andere spelers het doen en welke club etc ze spelen:)

Zelf speel ik met PEC Zwolle want dat is mn clubbie, speel op niveau Prof.

Ben nu met het 5e seizoen bezig, hier een overzicht:

1e seizoen 11e geeindigd Beker kwartfinale
2e seizoen 10e geeindigd Beker L16
3e seizoen 4e geeindigd (europa league gehaald)
4e seizoen KAMPIOEN!! (Finale knvb beker) (Halve Finale EUROPA)
5e seizoen (5 wedstrijden gespeeld en sta 1e met 15 punt) en CL

Ik heb een poosje geprobeerd op niveau wereldklasse te spelen maar dat is verrekte moeilijk:P

Dat ik die laatste 2 seizoenen en vooral het 4e seizoen zo hoog geeindigd bent komt omdat:

Ik heb op de transfermarkt een spits (vrije speler) van 18 jaar gehaald en die scoorde de 1 na de ander en heb ik verkocht voor 20 miljoen aan PSG (LAZZARI) heet hij!! Heb van die 20 miljoen een scout gekocht van 11 miljoen en heb nu een top jeugdelftal met top spelers! Ik zet mijn elftal en transfers binnekort ook hierop en spelers die ik echt aanraad voor NL clubs!

DUS

Discussier hier over Speltype Carriere. Hou het wel gezellig en overzichtelijk!:);)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

357 reacties

  1. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik speel met Aston Villa, gewoon omdat ik niet het slechtste team in de BPL wilde maar ook een team wat werk nodig had ;).
    1e seizoen ben ik 5de geworden en de Capital One cup gewonnen
    2e seizoen werd ik 2de en won ik FA Cup en Euro League.
    3de seizoen (gisteren afgerond) werd ik 1ste met 101 punten en maar 1 verloren wedstrijd ( 😀 ), won de CL van Borussia Dortmund en won de FA Cup.

    Ik speel ook op prof wat ik ook niet heel makkelijk vind. Mijn favoriete aankopen zijn Marco van Ginkel (kocht hem het eerste seizoen van Vitesse ofzo en hij is nu een 85 rating), Mbaye (ook het eerste seizoen gekocht en was echt een beest tot ik m moest verkopen omdat hij superveel waard was), Boakye (Speelde eigenlijk niet heel goed voor mij maar ik kon hem voor 30 miljoen doorverkopen aan Real Madrid), Deulufeo (superchille speler die ik nooit ga weg doen), Iturbe (supersnelle RW die heel goed kan assisten en ook kan scoren), Luuk de Jong (Borussia monchengladbachen, was 23 toen ik m kocht en is nu een 86 rated striker) en Kurt Zouma en Varane zijn ook top, de beste CB’s in het spel als je het aan mij vraagt. Verder heb ik als keeper Ter Stegen gekocht maar dat is echt een kutkeeper, heeft iemand een die heel goed is die ik misschien ook kan kopen?

    Uit mijn jeugdsquad heb ik een CAM gehaald die na zijn eerste seizoen 80 rating had en superchille longshots heeft. Verder kan ik ook Gary Gardner aanbevelen, een van de beste spelers die Aston Villa al heeft. Die gast heeft longshots als een malle.

    Owjah ik heb ook Lobantsev gekocht als keeper omdat ik dacht dat hij potential had maar dat bleek echt een reusachtige miskoop te zijn!

  2. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Binnenkort mag ik weer aanleggen, Ik kies Arsenal FC of Real Madrid, speel op Legendarisch. Ik weet niet hoezo, maar als ik met een aston villa op legendarisch speel dan bak ik er niet veel van.:P

  3. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    @ pikeepikee

    Ja ik probeer ook van Ginkel te krijgen maar hij speelt bij Real Madrid.. Het geld heb ik wel maar weet niet of hij wil:):P

  4. 101 XP
    killermees's avatar

    Ik zit in mijn 3e seizoen bij Tottenham Hotspur. Ik speel op wereldklasse.

    1e seizoen werd ik 2e, won ik de FA cup en won ik de europa league.
    2e seizoen werd ik 5e, en werd ik in de kwartfinale van de CL uitgeschakeld door Juventus.
    3e heb ik 5 wedstrijden gespeeld en sta ik 16e (slecht ik weet het)

    Qua transfers heb ik aardig wat spelers gekocht.
    Seizoen 1: heb ik een aantal spelers verkocht zoals kaboul, defoe en in januari Adebayor voor 20 miljoen aan barcelona.
    Zelf heb ik in het eerste seizoen Jovetic (vervanger van adebayor) vidal, en elkeson gekocht.

    Seizoen 2: Heb ik Lennon verkocht, elkeson verkocht en Dembele verkocht.
    Gekocht heb ik, Robben, Oscar en Nelson Olaveira en nog wat jonge spelers die later (denk ik) goed worden.
    Seizoen 3: Heb ik Jovetic voor 70 miljoen aan Barcelona verkocht (hij was 89 ondertussen) en Verthongen verkocht. Gekocht heb ik Pato, Hummels en Marcelo (van Madrid) gekocht. Ik had echt versterkingen voor mijn verdediging nodig.

    Maar nu na 5 wedstrijden zijn Lloris, Hummels en Robben allemaal 2 maanden ongeveer geblesseerd.. Maar zo erg vind ik dat niet want dan kan ik jonge spelers opstellen.

    Mijn beste spelers zijn Lloris (91) Bale (89) Robben (88) Hummels (87) Pato (86) Vidal (86) en Oscar (84)

    Verder heb ik ook een paar goeie scouts en ik heb 2 echt goeie jeugdspelers naar mijn eerste team gepromoveerd, Braziliaanse CV die is 17 jaar en 68 en ook LB van 16 jaar die is 67.

    Verder was ik bondscoach van FC Ronaldo (portugal) maar ik was 2 maanden voor het WK weggegaan omdat ik er geen zin in had :p

    Leuke topic trouwens!

  5. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    SHIT SON! Inter heeft net 32 miljoen geboden voor Gary Gardner! Ik zit hier te twijfelen als een gek!!! Wat moet ik doen!!!!!

  6. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Hier wat info over mijn carriere en PEC Zwolle,

    Doordat ik die vrije speler goed doorverkocht heb 20 miljoen
    heb ik een top scout ingehuurd en top jeugdspelers!

    Heb vorig seizoen Duarte gekocht voor 3 miljoen en dit seizoen verkocht voor
    12 miljoen! Aan Man Utd.

    Ook heb ik Lukoki en Blind en Fer gekocht en zijn alle 3 topspelers! Die steeds beter worden en de marktwaarde stijgt behoorlijk!

    Verder heb ik Narsingh ook voor 12 miljoen verkocht aan Liverpool en nog paar spelers van PEC zelf die niks toevoegen..

    Heb nu ook weer een nieuwe spits (wederom vrije speler) en die zit nu al op 80 en marktwaarde van 12 miljoen.. ( 10 wedstrijden gespeeld 17 doelpunten)

    En heb een aantal jeugdspelers die ook doorbreken en beter worden waarvan er 1 CV van 18 die al op 70 zit en beresterk en groot is,
    en een aanvaller van 19 die op 73 zit en de nieuwe Messi is:P

    Ben nu dus met het 5e seizoen bezig ( 8 wedstrijden gespeeld nu en 21 punt)
    Doordat ik vorig jaar verassend kampioen werd van NL met PEC ben ik bondcoach van NL geworden en het EK gewonnen maar vind dat niet echt boeiend en beetje vervelend die wedstrijden tussendoor:P..

    Ik ga zeker nog een paar seizoenen met PEC spelen voordat ik naar een andere (topclub) ga, omdat ik het erg vet vind om goede jeugdspelers hebben die beter en beter worden en voor veel geld verkocht worden.. Waardoor ik miss Messi kan kopen over 10 seizoenen:):P:P

    En ga dit seizoen nog op prof spelen en dan stap ik over op wereldklasse..

    SHIT SON! Inter heeft net 32 miljoen geboden voor Gary Gardner! Ik zit hier te twijfelen als een gek!!! Wat moet ik doen!!!!!

    doen joh!! voor dat geld koop je vele betere of een super scout die super tallenten scout!!

  7. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    doen joh!! voor dat geld koop je vele betere of een super scout die super tallenten scout!!

    Ik denk erover na, ik wil eigenlijk Wilshere gaan kopen dus dit zou dan van pas komen….

    Extra info over Aston Villa:
    Heb net RB Danilo gekocht
    Van Ginkel wil weg omdat hij zich te goed voelt voor de club en die wil ik gaan vervangen met Wilshere
    Gary Gardner ga ik misschien verkopen als ik een goeie vervanger voor hem kan vinden

    Hidden Gems (verborgen schatten):
    Nu ff over hidden gems wat geweldige spelers zijn die niet heel bekend zijn, bij mij zijn Labyad en Deulufeu hidden gems, geweldige spelers en ik heb nog niemand anders over ze ghoord

    YES! Heb net Van Ginkel geruild voor Wilshere, ze zijn van dezelfde leeftijd alleen Wilshere is 7 miljoen meer waard 😀

  8. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik denk erover na, ik wil eigenlijk Wilshere gaan kopen dus dit zou dan van pas komen….

    Extra info over Aston Villa:
    Heb net RB Danilo gekocht
    Van Ginkel wil weg omdat hij zich te goed voelt voor de club en die wil ik gaan vervangen met Wilshere
    Gary Gardner ga ik misschien verkopen als ik een goeie vervanger voor hem kan vinden

    Hidden Gems (verborgen schatten):
    Nu ff over hidden gems wat geweldige spelers zijn die niet heel bekend zijn, bij mij zijn Labyad en Deulufeu hidden gems, geweldige spelers en ik heb nog niemand anders over ze ghoord

    YES! Heb net Van Ginkel geruild voor Wilshere, ze zijn van dezelfde leeftijd alleen Wilshere is 7 miljoen meer waard 😀

    Netjes!!! Ja Wilshire lijkt me ook beter!!

    Hidden Gems?? waar vind je die dan?

  9. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Netjes!!! Ja Wilshire lijkt me ook beter!!

    Hidden Gems?? waar vind je die dan?

    Het is meer een bijnaam gegeven aan onbekende spelers door de fifa community. Neymar is een Gem, maar hij is geen hidden gem want hij is heel bekend. Labyad is hartstikke goed maar niemand kent m! en is dus hidden

  10. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Het is meer een bijnaam gegeven aan onbekende spelers door de fifa community. Neymar is een Gem, maar hij is geen hidden gem want hij is heel bekend. Labyad is hartstikke goed maar niemand kent m! en is dus hidden

    dus die Lazzari wat ik voor 20 miljoen verkocht heb is zo,n speler?? (vrije speler)

    en mn huidige spits ook

  11. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    dus die Lazzari wat ik voor 20 miljoen verkocht heb is zo,n speler?? (vrije speler)

    en mn huidige spits ook

    Jep, want ik heb nog nooit van ze gehoord 😉

  12. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    haha ja want die zijn ook erg goed!! en kosten niks, dus kun je dikke winst op maken.

  13. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Heeft iemand nog een tip voor Goalkeeper? Dan kan ik die in de winterbreak halen, ik probeer nu Neymar binnen te halen 😉

  14. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Heeft iemand nog een tip voor Goalkeeper? Dan kan ik die in de winterbreak halen, ik probeer nu Neymar binnen te halen 😉

    Ik heb Jesus van Real Madrid..

    Jonge keeper die bij mij steeds beter word.. Maar ik speel met PEC jij met Villa:P Hij heeft zit nu op 76

    maar Neymar hoe duur is hij eigelijk?? Maybe kan ik hem halen als ik ga sparen..

  15. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik heb Jesus van Real Madrid..

    Jonge keeper die bij mij steeds beter word.. Maar ik speel met PEC jij met Villa:P Hij heeft zit nu op 76

    maar Neymar hoe duur is hij eigelijk?? Maybe kan ik hem halen als ik ga sparen..

    Ja ik heb Ter Stegen en die is 85 maar dat is niet genoeg voor mij… Neymar kost 40 miljoen maar ik heb geruild met mijn Deulofeu! 😀

  16. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ja ik heb Ter Stegen en die is 85 maar dat is niet genoeg voor mij… Neymar kost 40 miljoen maar ik heb geruild met mijn Deulofeu! 😀

    Oke maar heb je een scout? laat hem een top doelman scouten en laat hem geregeld invallen.. Dan ga je over de 85 heen:)

    Oohw ik heb nu 15 miljoen en hoop een aantal spelers te kunnen verkopen in de winterstop dan moet ik op zn minst 20a25 binnen kunnen halen, en dan maar bod op Neymar:P Je hoort het wel of het lukt haha.. Als hij bij Zwolle wil spelenxD

  17. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Oke maar heb je een scout? laat hem een top doelman scouten en laat hem geregeld invallen.. Dan ga je over de 85 heen:)

    Oohw ik heb nu 15 miljoen en hoop een aantal spelers te kunnen verkopen in de winterstop dan moet ik op zn minst 20a25 binnen kunnen halen, en dan maar bod op Neymar:P Je hoort het wel of het lukt haha.. Als hij bij Zwolle wil spelenxD

    Ja toen je het zei dacht ik ook ‘Stel je voor dat Neymar echt naar PEC Zwolle gaat xD’ . Het probleem wat ik heb met die gescoute spelers is dat ze in het begin zo verschrikkelijk zijn, die houden nooit een bal tegen. Maarja ik laat ze anders wel op loan gaan ofzo

    HAHA! Heb het beste Transferwindow ooit achter de rug, heb eerst Danilo gekocht, toen Wilshere en daarna ook nog Neymar. Super gek team is het nu!

  18. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    haha! Ik heb een stuk of 4a5 jeugdspelers uitgeleend en ik laat er ook 5 ong in de jeugopleiding,, heb 4 speler bij het 1e zitten waarvan 2 basisspelers!

  19. 101 XP
    killermees's avatar

    Een hidden gem is een speler van tottenham een speler die Carroll heet,

    Na 2 seizoenen is hij 22 jaar oud en zijn rating is 77, hij is niet echt snel, niet goed in dribbelen en niet echt goed in schieten maar hij heeft 92 visie en 92 korte pass! Hij geeft paasjes die xavi of pirlo net zo makkelijk hadden kunnen geven!

    Perfect als CM in een team niet voor de top.

  20. 197 XP
    robin2000's avatar

    ik ben roda jc maar heb iemand de club laten overnemen en nu heb ik:
    emnes, vicento, leroy george, maikon leite, el shaarawy, lora en dede gekocht
    maar ik zit nog nie eens op dehelft van seizoen 1

  21. 28 XP
    DEOman8's avatar

    Ik zit inmiddels halverwege mijn 3de seizoen bij Willem-II. Het niveau waar ik op speel is Prof

    Mijn doel is om van Willem-II minimaal een europese subtopper te maken misschien wel een topclub in Europa.
    De resultaten zijn nog niet denderend maar er is in ieder geval vooruitgang.

    1e seizoen: 13de en bij de laatste 16 in de beker.
    2e seizoen: 10de en halve finale beker met penalties verloren van AZ
    3e seizoen: na 21 wedstrijden sta ik 6de en speel ik nog mee in de beker.

    Ik hoop dit seizoen europees voetbal te halen en dan volgend jaar daarin te knallen.
    Ik heb een lijst met een flink aantal talenten, helaas is het onoverzichtelijk geworden omdat ik het heb geplakt vanuit word waar het netjes in de een tabelletje stond.

    Naam Club Potentie
    Samed Yesil Liverpool 83
    Ibrahima Mbaye Inter 85
    Lucas Domingues Piazon Chelsea 85
    Gabriel Appelt Pires Vercelli 88
    Yassine Benzia Lyon 84
    Lucas Andersen Ajax 85
    Nathan Ake Chelsea 84
    Alessio Cragno Brescia 85
    Nana Welbeck Brescia 85
    Luke Shaw Southampton 83
    Richmond Boakye Sassuolo 85
    Alesssio Romagnoli Roma 84
    Prince Désir Gouano Lanciano 85
    Adrien Rabiot PSG 83
    Lucas Ocampos Monaco 82
    Leonardo Bittencourt Dortmund 82
    James Ward-Prowse Southampton 84
    Armindo Tué Na Bangna ( Bruma) Sporting CP 85
    Leon Goretzka VFL Bochum 84
    Emre Can Bayern Munchen 83
    Jack Robinson Liverpool 81
    Grimaldo (Alejandro Grimaldo García) Barcelona B 82
    Jeroen Lumu Willem-II 82
    Daniele Rugani Juventus 84
    Mitchell Weiser Bayern Munchen 82
    Fabinho Real Madrid Castilla 82
    Benik Afobe Arsenal 82
    Marc Muniesa Barcelona 80
    Abdallah Yaisien PSG 81
    Alphonse Areola PSG 82
    Max Clayton Crewe Alexandria 80
    Elliott Hewitt Ipswich Town 81
    Mustafa Amini Dortmund 80
    Gabriel Milan 83
    Koray Günter Dortmund 80
    Filippo Boniperti Empoli 84

  22. 101 XP
    killermees's avatar

    Aardige lijst ja! Ik heb nog een hele goeie ontdekt.

    Zijn naam is Phillipp Klement, speelt bij FC. kaiserlautern 01 ofzo..
    In het derde seizoen is hij een CM van 84 en dit zijn een paar van zijn stats:

    Versnelling 85
    Lenigheid 91
    Balans 98
    Springen 89
    Reactievermogen 80
    Sprintsnelheid 88
    Uithoudingsvermogen 98
    Kracht 93
    Lange passes 93
    Korte passes 92

    Ik ben van plan in mijn carriere om Vidal te verkopen en hem te halen, enige nadeel is wel dat hij 30 miljoen waard is.

  23. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    ik ben roda jc maar heb iemand de club laten overnemen en nu heb ik:
    emnes, vicento, leroy george, maikon leite, el shaarawy, lora en dede gekocht
    maar ik zit nog nie eens op dehelft van seizoen 1

    daar doe ik niet aan:P Wil alles zelf halen en opleiden en zo geld verdienen..

    Ik zit inmiddels halverwege mijn 3de seizoen bij Willem-II. Het niveau waar ik op speel is Prof

    Mijn doel is om van Willem-II minimaal een europese subtopper te maken misschien wel een topclub in Europa.
    De resultaten zijn nog niet denderend maar er is in ieder geval vooruitgang.

    1e seizoen: 13de en bij de laatste 16 in de beker.
    2e seizoen: 10de en halve finale beker met penalties verloren van AZ
    3e seizoen: na 21 wedstrijden sta ik 6de en speel ik nog mee in de beker.

    Ik hoop dit seizoen europees voetbal te halen en dan volgend jaar daarin te knallen.
    Ik heb een lijst met een flink aantal talenten, helaas is het onoverzichtelijk geworden omdat ik het heb geplakt vanuit word waar het netjes in de een tabelletje stond.

    Naam Club Potentie
    Samed Yesil Liverpool 83
    Ibrahima Mbaye Inter 85
    Lucas Domingues Piazon Chelsea 85
    Gabriel Appelt Pires Vercelli 88
    Yassine Benzia Lyon 84
    Lucas Andersen Ajax 85
    Nathan Ake Chelsea 84
    Alessio Cragno Brescia 85
    Nana Welbeck Brescia 85
    Luke Shaw Southampton 83
    Richmond Boakye Sassuolo 85
    Alesssio Romagnoli Roma 84
    Prince Désir Gouano Lanciano 85
    Adrien Rabiot PSG 83
    Lucas Ocampos Monaco 82
    Leonardo Bittencourt Dortmund 82
    James Ward-Prowse Southampton 84
    Armindo Tué Na Bangna ( Bruma) Sporting CP 85
    Leon Goretzka VFL Bochum 84
    Emre Can Bayern Munchen 83
    Jack Robinson Liverpool 81
    Grimaldo (Alejandro Grimaldo García) Barcelona B 82
    Jeroen Lumu Willem-II 82
    Daniele Rugani Juventus 84
    Mitchell Weiser Bayern Munchen 82
    Fabinho Real Madrid Castilla 82
    Benik Afobe Arsenal 82
    Marc Muniesa Barcelona 80
    Abdallah Yaisien PSG 81
    Alphonse Areola PSG 82
    Max Clayton Crewe Alexandria 80
    Elliott Hewitt Ipswich Town 81
    Mustafa Amini Dortmund 80
    Gabriel Milan 83
    Koray Günter Dortmund 80
    Filippo Boniperti Empoli 84

    Mooie lijst;)

    Ik ben nu in het 5de seizoen koploper en speel CL sta 2e in de groep van:

    Spurs
    Bayern
    Saint es

    Ik wil ook een topclub van pec in europa, jammer dat je stadion enzo niet kan uitbreiden haha!

  24. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    daar doe ik niet aan:P Wil alles zelf halen en opleiden en zo geld verdienen..

    Mooie lijst;)

    Ik ben nu in het 5de seizoen koploper en speel CL sta 2e in de groep van:

    Spurs
    Bayern
    Saint es

    Ik wil ook een topclub van pec in europa, jammer dat je stadion enzo niet kan uitbreiden haha!

    Ja! da’s een goed idee voor volgend jaar, ik kan me herinneren dat je vroeger ook je stadion manager enzo kon verbeteren maar dat kan niet meer… Volgens mij kon je ook de mensen in je stadion uitbreiden. Ik wilde ook Aston een wereldclub maken 😉 dat is me geloof ik ondertussen wel gelukt. Ga waarschijnlijk binnenkort beginnen aan een ander team. Eentje wat nog slechter is dan Villa. Toen ik in de CL was met Villa moest ik tegen Bayern, juventus, FC Barcelona en Borussia. Denk dat dat mijn grootste challenge was tot nu toe 😛

  25. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Pff ik begon goed in het 5de seizoen maar ben in 2 wedstrijden 4 basisspelers kwijt door blessures
    Achenteh,Drost,Fer,Lukoki. Allen 3 maand eruit. En draait nu een stuk minder goed!

  26. 101 XP
    killermees's avatar

    Ik ben net klaar met mijn 3e seizoen bij de Spurs.

    Heb de FA cup gewonnen maar ben wel maar 5e geworden, dat wordt weer geen CL. Verder was ik in de kwalificatieronde van de Europa league uitgeschakeld wat ik niet heel erg vond.

    Die speler Klement heb ik geruild voor Vidal in Januari en jezus wat is hij goed. Nu aan het begin van het 4e seizoen ben ik weer heel veel jonge spelers aan het uitlenen en ik heb er ook 1 gekocht en 2 uit me jeugdopleiding gehaald.
    Gekocht is een CM van 77 die 20 is en uit me jeugd een spits van 72 die 16 is en een GK van 74 die 18 is.

    Me beste spelers zijn nu Lloris (93) Bale (92) Hummels (88) Marcelo (85) Walker (85) Pato (87) Klement (86) Robben (87 en 31 jaar oud, wordt zijn laatste seizoen voor me team) en Victor Andrade een Braziliaanse CA uit me jeugd die 74 en 19 jaar is. Had in 18 wedstrijden 10 goals en 4 assist.

  27. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ben nu halverwege Seizoen 5 met PEC Zwolle..

    Sta 2de in Eredivisie.

    Kwartfinale KNVB Beker.

    En ben in CL 2de geeindigd in de groepsfase:

    1. Spurs 8 punt
    2. PEC 8 punt
    3. Bayern 5 punt
    4. Saint Et 2 punt

    In de volgende ronde L16 speel ik tegen Real Madrid:O

    Hier mijn lijstje van beste spelers.

    DM Jesus 76
    RB Santana 61 (jeugdspeler 16 jaar was 54)
    RCV Reis 78
    LVC Christensen 71 (jeugdspeler 17 jaar was 58)
    LB Blind 78
    RCM Fer 82
    CM van Ginkel 81
    LCM Achenteh 74
    RV Lukoki 78
    SP Cruzado 79 (19jaar) En heb een top jeugspeler SP 18 jarige Edwards zit nu op 74
    LV Mokhtar 79

    En ik heb een aantal toppers als reserve (jeugdspelers) die ik af en toe laat ik invallen

  28. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Heb van Ginkel gehaald! 9,2 miljoen betaald en die hebberige wolf wou voor 85000 euro salaris komen:P Hoop dat ik hem later weer voor het dubbele kan verkopen:)

    Heb ook een bod gehad van Fc Porto op Cruzado van 19.000.000.. Maar heb ik afgewezen want verwacht dat hij meer waard word..

  29. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Mijn keeper is homesick 🙁 Moet m binnenkort gaan vervangen dus…. Ik vind dat homesick maar raar. Want het maakt niet uit of je m naar zijn eigen land stuurt of gewoon een ander land dus da’s een beetje raar

  30. 28 XP
    DEOman8's avatar

    Haha ik heb de laatste wedstrijd van het seizoen met 5-4 van PSV gewonnen en nu ben ik 2de en mag ik voorronde CL spelen. Ik hoop op een gunstige loting en misschien win ik ook wel de beker tegen PSV maar dan iets minder spannend

  31. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Heb mijn mijn 5e seizoen als trainer van PEC Zwolle erop zitten. Ben kampioen geworden (2e keer op rij)

    Ik ben nu ondertussen bezig met het 6de seizoen met PEC maar ben wel van plan om een x een engelse club te trainen het liefste uit de 2de divisie waarmee ik dan kan promoveren. Of West Ham,

    Ik heb aan het begin een SP gehaald (onbekende vrije speler) die heb ik nu aan PSG verkocht voor 27.500.000 euro!!! KASSA!

    en heb Mokthar verkocht aan Barcelona voor 14.500.000:) Heb van dat geld alleen een betere keeper gekocht 80 en

    Jesé Rodríguez gekocht voor 10.000.000 van Real Madrid als opvolger van Mokthar. Voor de rest koop ik niks ondanks dat ik nog 30 miljoen en 250.000 euro salaris te besteden heb, ik wil veel met jeugdspelers spelen.

  32. 1 XP
    w030-utreger-030's avatar

    Heeft iemand nog een tip voor Goalkeeper? Dan kan ik die in de winterbreak halen, ik probeer nu Neymar binnen te halen 😉

    ik heb een goeie gevonden bij Borussia monchengladbach
    ter stegen vrij jong ik weet niet welk seizoen je zit maar als je begint met carrière is hij al 80 en lft zit tussen de 18 en 20 jaar oud

  33. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    ik heb een goeie gevonden bij Borussia monchengladbach
    ter stegen vrij jong ik weet niet welk seizoen je zit maar als je begint met carrière is hij al 80 en lft zit tussen de 18 en 20 jaar oud

    Ja ik heb Ter Stegen al gehad en omdat hij gewoon complete poep was heb ik m na een paar seizoenen verkocht en Lloris gekocht, die is wel echt vet goed dus als je het geld heb beveel ik het aan!

  34. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Ja ik heb Ter Stegen al gehad en omdat hij gewoon complete poep was heb ik m na een paar seizoenen verkocht en Lloris gekocht, die is wel echt vet goed dus als je het geld heb beveel ik het aan!

    Bij de EASFC kan je kiezen voor “toekomstige ster scouten” , iemand hier ervaring mee, Laat FIFA zien wie je toekomstige ster is of hoe werkt dat?

  35. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Bij de EASFC kan je kiezen voor “toekomstige ster scouten” , iemand hier ervaring mee, Laat FIFA zien wie je toekomstige ster is of hoe werkt dat?

    Ik heb het een keer gedaan, ben er wel blij mee, heb nu een 80 rated speler die nog maar 18 jaar is dus die wordt nog wel 90 rating. Verder is het geloof ik niet heel duidelijk of je de speler al hebt buiten het feit dat de potential bij deze speler automatisch heel hoog ligt!

  36. 9 XP
    basco5nl's avatar

    hoi
    ik ben 1 week ofzo geleden begonnen met heerenveen.
    ik heb al 1 seizoen gespeelt
    en ben bezig met mijn 2de seizoen
    ik ben 5de geworden met mijn 1ste seizoen ben 1ste ronde door psv uitgeschakelt in knvb bekertoernooi
    maar ik was gelijk begonnen met champions leauqe en was door groepsfase maar was gelijk daarna weer uitgeschakelt door:
    real madrid. en ik speel op profesioneel.
    ik heb eigenlijk gelijk alle oude spelers verkocht en heb van Rijn en Viergever gekocht die zijn lkkr jong

    ooh ja misschien een domme vraag :
    als jullie spelers verkopen voor veel geld
    zetten jullie ze op de transferlijst of wachten jullie tot er op geboden word

    laat pls effe weten
    gr bas

  37. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    hoi
    ik ben 1 week ofzo geleden begonnen met heerenveen.
    ik heb al 1 seizoen gespeelt
    en ben bezig met mijn 2de seizoen
    ik ben 5de geworden met mijn 1ste seizoen ben 1ste ronde door psv uitgeschakelt in knvb bekertoernooi
    maar ik was gelijk begonnen met champions leauqe en was door groepsfase maar was gelijk daarna weer uitgeschakelt door:
    real madrid. en ik speel op profesioneel.
    ik heb eigenlijk gelijk alle oude spelers verkocht en heb van Rijn en Viergever gekocht die zijn lkkr jong

    ooh ja misschien een domme vraag :
    als jullie spelers verkopen voor veel geld
    zetten jullie ze op de transferlijst of wachten jullie tot er op geboden word

    laat pls effe weten
    gr bas

    Heey Bas ik zet spelers nooit op de transferlijst, Ik wacht altijd tot er een goed bod komt;):)

  38. 1 XP
    leroyleroy's avatar

    Hoe krijg je het voor elkaar dat een rijk persoon je team overneemt zodat je meer geld te besteden hebt,
    Wie kan mij helpen??

  39. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Hoe krijg je het voor elkaar dat een rijk persoon je team overneemt zodat je meer geld te besteden hebt,
    Wie kan mij helpen??

    Koop het in de EASFC Catalog

  40. 197 XP
    robin2000's avatar

    op deze site kan je de potentials zien: paulvi.nl/fifa

  41. 34 XP
    Bonne's avatar

    Ik speel met Aston Villa, gewoon omdat ik niet het slechtste team in de BPL wilde maar ook een team wat werk nodig had ;).
    1e seizoen ben ik 5de geworden en de Capital One cup gewonnen
    2e seizoen werd ik 2de en won ik FA Cup en Euro League.
    3de seizoen (gisteren afgerond) werd ik 1ste met 101 punten en maar 1 verloren wedstrijd ( 😀 ), won de CL van Borussia Dortmund en won de FA Cup.

    Ik speel ook op prof wat ik ook niet heel makkelijk vind. Mijn favoriete aankopen zijn Marco van Ginkel (kocht hem het eerste seizoen van Vitesse ofzo en hij is nu een 85 rating), Mbaye (ook het eerste seizoen gekocht en was echt een beest tot ik m moest verkopen omdat hij superveel waard was), Boakye (Speelde eigenlijk niet heel goed voor mij maar ik kon hem voor 30 miljoen doorverkopen aan Real Madrid), Deulufeo (superchille speler die ik nooit ga weg doen), Iturbe (supersnelle RW die heel goed kan assisten en ook kan scoren), Luuk de Jong (Borussia monchengladbachen, was 23 toen ik m kocht en is nu een 86 rated striker) en Kurt Zouma en Varane zijn ook top, de beste CB’s in het spel als je het aan mij vraagt. Verder heb ik als keeper Ter Stegen gekocht maar dat is echt een kutkeeper, heeft iemand een die heel goed is die ik misschien ook kan kopen?

    Uit mijn jeugdsquad heb ik een CAM gehaald die na zijn eerste seizoen 80 rating had en superchille longshots heeft. Verder kan ik ook Gary Gardner aanbevelen, een van de beste spelers die Aston Villa al heeft. Die gast heeft longshots als een malle.

    Owjah ik heb ook Lobantsev gekocht als keeper omdat ik dacht dat hij potential had maar dat bleek echt een reusachtige miskoop te zijn!

    Ik vind Sirigu goed keepen, 25 jaar, 83 ALG maar groeit bij mij best snel (voor je vraag om een goede keeper)

  42. 9 XP
    basco5nl's avatar

    ik laat effe de voortgangen van mijn spelers zien: na 1 seizoen
    k, Nordfeldt: 72-75
    v, van Rhijn: 73-77
    v, Bellinci: 77-79
    v, Viegever: 73-77
    v, Taitala: 70-73
    m, Ziyech: 66-68
    m, Maracek: 69-71
    m, Duricic: 77-80
    a, Van la Parra: 68-72
    a, Finnbogason: 70-74
    a, Valpoort: 66-70
    reserve spelers: alleen dus niet die spelers die niet kunnen invallen want die staan er toch nooit in
    k, Mielitz: 73
    v, Schmidt
    v, Streutker:
    m, de Roon:
    m, van Anholt
    a, Tannane
    a, Pappa
    laat effe allemaal weten wat je van de voortganing vond

  43. 34 XP
    Bonne's avatar

    ik laat effe de voortgangen van mijn spelers zien: na 1 seizoen
    k, Nordfeldt: 72-75
    v, van Rhijn: 73-77
    v, Bellinci: 77-79
    v, Viegever: 73-77
    v, Taitala: 70-73
    m, Ziyech: 66-68
    m, Maracek: 69-71
    m, Duricic: 77-80
    a, Van la Parra: 68-72
    a, Finnbogason: 70-74
    a, Valpoort: 66-70
    reserve spelers: alleen dus niet die spelers die niet kunnen invallen want die staan er toch nooit in
    k, Mielitz: 73
    v, Schmidt
    v, Streutker:
    m, de Roon:
    m, van Anholt
    a, Tannane
    a, Pappa
    laat effe allemaal weten wat je van de voortganing vond

    Ik vind het op zich best goede voortgangen, met welk team ben je?

  44. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik vind het op zich best goede voortgangen, met welk team ben je?

    Ik geloof dat hij speelt met SC Heereveen.

    Goeie vooruitgang trouwens, sommige spelers die je moet kopen groeien wel 5 ratings per seizoen, dat had ik met Van Ginkel en Wilshere, Van Gingkel is een echte aanrader, die is in het eerste siezoen nog goedkoop

  45. 9 XP
    basco5nl's avatar

    Ik geloof dat hij speelt met SC Heereveen.

    Goeie vooruitgang trouwens, sommige spelers die je moet kopen groeien wel 5 ratings per seizoen, dat had ik met Van Ginkel en Wilshere, Van Gingkel is een echte aanrader, die is in het eerste siezoen nog goedkoop

    ja klopt ik speel met heereveen.
    ik koos het team omdat er vooral jonge spelers in staan en finnbogason en duricic zijn echt spelers die mij vaak de overwinning brengen altijd hun met het winnende doelpunt

    ik heb nu ongeveer weer een half seizoen gehad en sommige zijn er al 3 omhoog

  46. 9 XP
    basco5nl's avatar

    en ik wou trouwens volgend seizoen van ginkel al kopen voor als duricic weggaat

  47. 9 XP
    basco5nl's avatar

    weet je wat ik raar vond,
    duricic had heimwee toen transferperiode in jan: ineens zonder dat ik wist kwam er te staan dat duricic was verkocht zonder dat ik had onderhandelt. dus daarvan kocht ik eriksen

  48. 34 XP
    Bonne's avatar

    Ik geloof dat hij speelt met SC Heereveen.

    Goeie vooruitgang trouwens, sommige spelers die je moet kopen groeien wel 5 ratings per seizoen, dat had ik met Van Ginkel en Wilshere, Van Gingkel is een echte aanrader, die is in het eerste siezoen nog goedkoop

    Okee, bedankt voor de aanrader

  49. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    weet je wat ik raar vond,
    duricic had heimwee toen transferperiode in jan: ineens zonder dat ik wist kwam er te staan dat duricic was verkocht zonder dat ik had onderhandelt. dus daarvan kocht ik eriksen

    Ja als een speler heimwee krijgt dan kan je baas beslissen om hem te verkopen zonder het aan jou te vertellen

  50. 1 XP
    voetballen50's avatar

    Hallo ik heb een vraagje … ik wil een carrière beginnen met een club die ongeveer ronde de 15 à 25 miljoen euro heeft om uittegeven , maakt niet uit uit welke competitie . en zou iemand er dan ook nog realistische aankopen ervan weten. alvast bedankt om mij te helpen

  51. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Hallo ik heb een vraagje … ik wil een carrière beginnen met een club die ongeveer ronde de 15 à 25 miljoen euro heeft om uittegeven , maakt niet uit uit welke competitie . en zou iemand er dan ook nog realistische aankopen ervan weten. alvast bedankt om mij te helpen

    Op zich kan je ieder team nemen en dan een financial takeover kopen vanuit de EASFC Store kopen, en als het gaat om goeie spelers om te kopen zal ik er een paar opnoemen. Van Ginkel, Mbaye, Masi, Varane, Zouma, Ter Stegen, Labyad, Iturbe, Fischer, Neymar, Lloris, Danilo, Wilshere, De Jong en Adryan

  52. 9 XP
    basco5nl's avatar

    heeft iemand nog een tip voor hele fijne spelers en die real zijn voor heereveen alvast bedankt

  53. 197 XP
    robin2000's avatar

    heeft iemand nog een tip voor hele fijne spelers en die real zijn voor heereveen alvast bedankt

    Ik zou maher halen of andere jonge minder alg spelers met high pontential
    ik zou ook ff een kijkje nemen voor de potentials op: paulvi.nl/fifa

  54. 9 XP
    basco5nl's avatar

    bedankt

  55. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    heeft iemand nog een tip voor hele fijne spelers en die real zijn voor heereveen alvast bedankt

    Ik weet niet in hoeveelste seizoen je zit maar als je in je eerste of 2de zit dan is de centerback Masi een hele goeie aankoop, hij begint geloof ik met 70 rating en bij mij is hij nu 88 rating en pas 24 jaar oud, heel goed dus

  56. 3 XP
    feyen00rd23's avatar

    Ik ben een seisoen begonnen met feyenoord, omdat fan ervan bent en het heeft goeie jeugdspelers.
    Ik speel op niveau professional, want hoger lukt me niet. Inmiddels ben ik al 4 seisoenen bezig met feyenoord:

    1e seisoen: Kampioen, knvb en cl
    2e: seisoen: kampioen, knvb, cl , wereldbeker
    3e seisoen: kampioen, cl, knvb en wereldbeker,
    4e seisoen is wat minder wel al wereldbeker maar in de kwartfinale van de knvb beker uitgeschakelt na penaltys uitgeschakelt van ajax. en in de competitie sta ik 1e met 15 punten voorsprong op nmmr 2 kan niet meer fout gaan met 13 wedstrijden.

    TRANSFERS:
    Ik doe vooral de oudere weg want die worden echt slecht in de 1e seisoen heb ik alleen fernandez en mokotjo verkocht totaal 5 miljoen. Voor de rest geen aankopen gedaan alleen maar scouten.
    In de 2e seisoen heb ik veel spelers weg gedaan waaronder Pelle, Mathijsen en Graafland weer geen aankopen.
    in de 3e seisoen heb ik clasie verkocht en verhoek weer geen aankopen alleen maar scouten
    In de 4e seisoen ben ik lkkr bezig met aankopen met een budget rond de 110 miljoen. Gelijk Maher en Niang gekocht en voor de rest mijn scout naar 5 sterren brengen dus lkkr goed talen.

    Mijn club rating is nou 4,5 kan nog beter en dit is zijn mijn basis spelr met alg:
    Mulder 80 25 jaar
    Janmaat 80 25 jaar
    De vrij 87 23 jaar
    Kongolo 79 20 jaar
    BMI 84 23 jaar
    Maher 83 22 jaar
    Vilhena 80 nog maar 19 jaar
    Lopez van scout 77 17 jaar nog maar
    Niang 82 19 jaar nog maar
    Mendoza 76 18 jaar van scout
    Boetius 80 20 jaar
    ————————-
    Himout vrije speler 71 19 jaar dm
    Phinaut van scout 74 16 jaar
    Nelom 74 24 jaar
    Singh 74 25 jaar
    Korschowkiz geleent 77 en 20 jaar
    Depay 20 77 20 jaar
    Martinez van scout 18 jaar 69
    Zo te zien alleen gemiddeld 20 jaar dus genoeg talent voor 5 sterren

  57. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik ben een seisoen begonnen met feyenoord, omdat fan ervan bent en het heeft goeie jeugdspelers.
    Ik speel op niveau professional, want hoger lukt me niet. Inmiddels ben ik al 4 seisoenen bezig met feyenoord:

    1e seisoen: Kampioen, knvb en cl
    2e: seisoen: kampioen, knvb, cl , wereldbeker
    3e seisoen: kampioen, cl, knvb en wereldbeker,
    4e seisoen is wat minder wel al wereldbeker maar in de kwartfinale van de knvb beker uitgeschakelt na penaltys uitgeschakelt van ajax. en in de competitie sta ik 1e met 15 punten voorsprong op nmmr 2 kan niet meer fout gaan met 13 wedstrijden.

    TRANSFERS:
    Ik doe vooral de oudere weg want die worden echt slecht in de 1e seisoen heb ik alleen fernandez en mokotjo verkocht totaal 5 miljoen. Voor de rest geen aankopen gedaan alleen maar scouten.
    In de 2e seisoen heb ik veel spelers weg gedaan waaronder Pelle, Mathijsen en Graafland weer geen aankopen.
    in de 3e seisoen heb ik clasie verkocht en verhoek weer geen aankopen alleen maar scouten
    In de 4e seisoen ben ik lkkr bezig met aankopen met een budget rond de 110 miljoen. Gelijk Maher en Niang gekocht en voor de rest mijn scout naar 5 sterren brengen dus lkkr goed talen.

    Mijn club rating is nou 4,5 kan nog beter en dit is zijn mijn basis spelr met alg:
    Mulder 80 25 jaar
    Janmaat 80 25 jaar
    De vrij 87 23 jaar
    Kongolo 79 20 jaar
    BMI 84 23 jaar
    Maher 83 22 jaar
    Vilhena 80 nog maar 19 jaar
    Lopez van scout 77 17 jaar nog maar
    Niang 82 19 jaar nog maar
    Mendoza 76 18 jaar van scout
    Boetius 80 20 jaar
    ————————-
    Himout vrije speler 71 19 jaar dm
    Phinaut van scout 74 16 jaar
    Nelom 74 24 jaar
    Singh 74 25 jaar
    Korschowkiz geleent 77 en 20 jaar
    Depay 20 77 20 jaar
    Martinez van scout 18 jaar 69
    Zo te zien alleen gemiddeld 20 jaar dus genoeg talent voor 5 sterren

    Kun je me laten weten hoe Boëtius ontwikkeld? Ik ben heel benieuwd wat zijn ontwikkeling is als hij gespeeld wordt door een persoon en niet door de computer

  58. 3 XP
    feyen00rd23's avatar

    Kun je me laten weten hoe Boëtius ontwikkeld? Ik ben heel benieuwd wat zijn ontwikkeling is als hij gespeeld wordt door een persoon en niet door de computer

    Boetius is echt een sprinter van sprintsnelheid heeft hij bij nu 97 en dribbelen 86. Maar dit is met winterupdate dus met de nieuwe updates kan hij nog beter worden en heeft ook een scorend vermogen.
    Nu al 81 na 4 seisoenen. Als persoon is het moeilijk bespeelbaar, omdat hij eerst best wel wisselvallig speelt maar na 1 jaar speelt ie best wel fijn.
    p.s Vilhena is ook een aanrader

  59. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Boetius is echt een sprinter van sprintsnelheid heeft hij bij nu 97 en dribbelen 86. Maar dit is met winterupdate dus met de nieuwe updates kan hij nog beter worden en heeft ook een scorend vermogen.
    Nu al 81 na 4 seisoenen. Als persoon is het moeilijk bespeelbaar, omdat hij eerst best wel wisselvallig speelt maar na 1 jaar speelt ie best wel fijn.
    p.s Vilhena is ook een aanrader

    Hmmm die 2 ga ik dan bekijken in mijn Aston Villa carriere, ik weet niet zeker of Boetius of Vilhena passen. Boetius is toch rechtsspelend? Want daar heb ik al Iturbe en Labyad dus daar ben ik gecovered, en Vilhena is toch Cam? Want daar heb ik al een jeugdspeler van 18 met een 81 rating dus die behoud ik ook dan liever denk ik 😉 Misschien neem ik ze wel als wissels 🙂

  60. 3 XP
    feyen00rd23's avatar

    Hmmm die 2 ga ik dan bekijken in mijn Aston Villa carriere, ik weet niet zeker of Boetius of Vilhena passen. Boetius is toch rechtsspelend? Want daar heb ik al Iturbe en Labyad dus daar ben ik gecovered, en Vilhena is toch Cam? Want daar heb ik al een jeugdspeler van 18 met een 81 rating dus die behoud ik ook dan liever denk ik 😉 Misschien neem ik ze wel als wissels 🙂

    O als je toch nog een goeie verdediger wilt is e vrij een optie bij mij 87 en bmi 85 terwijl ze nog 23 jaar zijn

  61. 197 XP
    robin2000's avatar

    ikheb nu mayuka gekocht wat een beeeeeeeeeeeestttt

  62. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    O als je toch nog een goeie verdediger wilt is e vrij een optie bij mij 87 en bmi 85 terwijl ze nog 23 jaar zijn

    Eigenlijk ben ik bij mijn hele team wel zo’n beetje tevreden 😛 heb als verdediging Varane (24 jaar, 86 rating), Zouma(23 jaar, 86 rating) en Masi(23 jaar, 89 rating) maar ik speel wel met de Vrij met international management aangezien ik ook bondscoach ben van Nederland 🙂

  63. 1 XP
    bob-ajax's avatar

    Ben nu halverwege Seizoen 5 met PEC Zwolle..

    Sta 2de in Eredivisie.

    Kwartfinale KNVB Beker.

    En ben in CL 2de geeindigd in de groepsfase:

    1. Spurs 8 punt
    2. PEC 8 punt
    3. Bayern 5 punt
    4. Saint Et 2 punt

    In de volgende ronde L16 speel ik tegen Real Madrid:O

    Hier mijn lijstje van beste spelers.

    DM Jesus 76
    RB Santana 61 (jeugdspeler 16 jaar was 54)
    RCV Reis 78
    LVC Christensen 71 (jeugdspeler 17 jaar was 58)
    LB Blind 78
    RCM Fer 82
    CM van Ginkel 81
    LCM Achenteh 74
    RV Lukoki 78
    SP Cruzado 79 (19jaar) En heb een top jeugspeler SP 18 jarige Edwards zit nu op 74
    LV Mokhtar 79

    En ik heb een aantal toppers als reserve (jeugdspelers) die ik af en toe laat ik invallen

    zeker goed team voor PEC en ook nog eens in de CL.
    ik ben nu AJAX en dat is natuurlijk al een goed team in nederland maar wilde het ook goed maken in het buitenland CL dus.

    dit is mijn team 3e seizoen:
    2x CL
    2x eredivisie
    1x knvb
    2x wereldbeker ( tegen EU winnaar)
    4-3-3
    1.DM Vermeer 85
    2.RB van Rhijn 80
    3.CV Subotic 86
    4.CV Alderweireld 82
    5.LV Martins – Indi 82
    6.CM Merkel 83
    8.CM Klement 84
    10.CAM Gotze 88
    7.RV Tadic 86
    9.SP Traoré 85
    11.LV Bale 89

    mijn reserves zijn ook goed net ietsjes minder

    dit zijn nog talenten uit de jeugd
    SP Maniero 81 18 jaar.
    CV Feijo 76 17 jaar.
    LV Hooiveld 69 16 jaar.
    RB Paulino 68 17 jaar.
    SP Alves 68 16 jaar.

  64. 9 XP
    Buuraak26's avatar

    zeker goed team voor PEC en ook nog eens in de CL.
    ik ben nu AJAX en dat is natuurlijk al een goed team in nederland maar wilde het ook goed maken in het buitenland CL dus.

    dit is mijn team 3e seizoen:
    2x CL
    2x eredivisie
    1x knvb
    2x wereldbeker ( tegen EU winnaar)
    4-3-3
    1.DM Vermeer 85
    2.RB van Rhijn 80
    3.CV Subotic 86
    4.CV Alderweireld 82
    5.LV Martins – Indi 82
    6.CM Merkel 83
    8.CM Klement 84
    10.CAM Gotze 88
    7.RV Tadic 86
    9.SP Traoré 85
    11.LV Bale 89

    mijn reserves zijn ook goed net ietsjes minder

    dit zijn nog talenten uit de jeugd
    SP Maniero 81 18 jaar.
    CV Feijo 76 17 jaar.
    LV Hooiveld 69 16 jaar.
    RB Paulino 68 17 jaar.
    SP Alves 68 16 jaar.

    Als je een goeie jonge verdediger wilt moet je Semih Kaya halen van Galatasaray die’s echt goed hy word binnen 1/2 seizoenen al gauw 86 en koppen word 98 enzo.

    heeft iemand nog een tip voor hele fijne spelers en die real zijn voor heereveen alvast bedankt

    Semih Kaya & Emre Colak zijn helegoeie spelers. van Galatasaray.

    Haha leuke aanrader is oook Sabri Sarioglu van Galatasaray als RB snelheid bove de 90 kost maar 2,3 mil.

  65. 18 XP
    baruch7's avatar

    ik speel FC Twente in het 1ste seizoen
    maar ik heb geen goeie middenvelders
    kunnen jullie mij een paar goeie middenvelders maar ook goedkope opnoemen
    help me please

  66. 243 XP
    terrorquin's avatar

    vilhena

  67. 9 XP
    basco5nl's avatar

    djuricic of eriksen valoti

  68. 13 XP
    justtdenniss_'s avatar

    Hoi,
    ik speel voor het eerst Fifa 13 en ben een carrière begonnen met Feyenoord. Ik zit nu in seizoen 2.
    ik ben in het eerste seizoen 2e gewonnen (11 punten achter Ajax). Ik speel nu champions league, ik ben in de halve finale tegen porto. Ik heb in het eerste seizoen heel veel gehuurd zoals varane, niang etc. Maar ik ben er achter gekomen dat je beter spelers kunt kopen.
    Kan iemand mij tips geven voor jonge goede spelers. en ik las hier iets over easfc wat is dat?

  69. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Hoi,
    ik speel voor het eerst Fifa 13 en ben een carrière begonnen met Feyenoord. Ik zit nu in seizoen 2.
    ik ben in het eerste seizoen 2e gewonnen (11 punten achter Ajax). Ik speel nu champions league, ik ben in de halve finale tegen porto. Ik heb in het eerste seizoen heel veel gehuurd zoals varane, niang etc. Maar ik ben er achter gekomen dat je beter spelers kunt kopen.
    Kan iemand mij tips geven voor jonge goede spelers. en ik las hier iets over easfc wat is dat?

    Je hebt in het begin menu de EASFC Catalog. Dit is een soort winkel waarin je dingen voor je carriere, je ultimate team en andere dingen kunt kopen zoals kits of een boost voor je speler. Als je met de EASFC catalog een speler wil krijgen die goed wordt en jong is moet je scout future star doen maar dan heb je wel een scout nodig. Verder helpt de EASFC catalog eigenlijk niet en moet je gewoon zelf uitvinden welke spelers voor jou werken. De speler die ik nog steeds aan iedereen aanraad is Alberto Masi en Gary Gardner. Masi is een CB en Gardner is een CM en ze zijn allebei monsters!

  70. 7 XP
    eljar's avatar

    ik wil graag een leuke carriere waarbij je niet zo heel veel annkopen hoeft te doen met vceel talenten onder de 25 alvast bedankt

    bedankt

    waarvoor bedankt

  71. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    waarvoor bedankt

    Hij bedankte Robin2000 voor zijn tips. Ik weet niet echt een team waarin je veel talenten onder de 25 hebt, als eerste moet ik denken aan Borussia Dortmund of Arsenal misschien?

  72. 13 XP
    justtdenniss_'s avatar

    Hij bedankte Robin2000 voor zijn tips. Ik weet niet echt een team waarin je veel talenten onder de 25 hebt, als eerste moet ik denken aan Borussia Dortmund of Arsenal misschien?

    ook feyenoord heeft veel jong talent

  73. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    ook feyenoord heeft veel jong talent

    Ja maar bij borussia en Arsenal zit toch wel echt beter talent, bij Feyenoord zijn er veel jonge spelers die niet verder dan 75 komen terwijl Borussia al een aantal spelers heeft die boven de 85 uitkomen

  74. 197 XP
    robin2000's avatar

    ik wil graag een leuke carriere waarbij je niet zo heel veel annkopen hoeft te doen met vceel talenten onder de 25 alvast bedankt

    waarvoor bedankt

    arsenal ja die doe ik nu en heb echt vet veel talent maar de meeste talenten heb ik zelf gekocht en op deze site kan je de potentials zien en je kan op alles filteren ook op club maar elke speler kan wel iets hoger worden dan er staat ligt aan de speeltijd en hoe goed hij speelt

    en je zou ajax kunnen doen met Fischer eriksen en andersen

  75. 18 XP
    baruch7's avatar

    ik heb een nieuwe carriere gemaakt bij willem 2 en heb fischer geleend.
    en ik heb al financiele overname maar nu weet ik niet welke spelers ik moet kopen.
    zeg wat verdedigers en middenvelders alsjeblieft.
    alvast bedankt.

  76. 13 XP
    justtdenniss_'s avatar

    ik heb een nieuwe carriere gemaakt bij willem 2 en heb fischer geleend.
    en ik heb al financiele overname maar nu weet ik niet welke spelers ik moet kopen.
    zeg wat verdedigers en middenvelders alsjeblieft.
    alvast bedankt.

    de vrij van Feyenoord heeft veel potentie.
    götze van Borussia Dordmund heeft ook veel potentie en is ook erg jong

  77. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    ik heb een nieuwe carriere gemaakt bij willem 2 en heb fischer geleend.
    en ik heb al financiele overname maar nu weet ik niet welke spelers ik moet kopen.
    zeg wat verdedigers en middenvelders alsjeblieft.
    alvast bedankt.

    Mensen moeten echt leren terug te lezen.. Nevertheless ga ik er toch weer een paar opnoemen.
    Verdedigers: Zouma, Masi, Varane, Mbaye, Danilo, Ogbonna, Shaw, Hummels.
    Middenvelders: Wilshere, van Ginkel, Gardner, Bannan, Pogba, Isco, Gotze, Draxler en Gundogan.
    Sommige van deze spelers zullen niet naar Willem II willen komen omdat het een klein clubje is zonder naam daarom zou ik aanraden om te proberen jezelf te vestigen in de Champions league of de Europa League aangezien je dan meer geld krijgt van de board en je sneller betere spelers kan kopen

  78. 197 XP
    robin2000's avatar

    Mensen moeten echt leren terug te lezen.. Nevertheless ga ik er toch weer een paar opnoemen.
    Verdedigers: Zouma, Masi, Varane, Mbaye, Danilo, Ogbonna, Shaw, Hummels.
    Middenvelders: Wilshere, van Ginkel, Gardner, Bannan, Pogba, Isco, Gotze, Draxler en Gundogan.
    Sommige van deze spelers zullen niet naar Willem II willen komen omdat het een klein clubje is zonder naam daarom zou ik aanraden om te proberen jezelf te vestigen in de Champions league of de Europa League aangezien je dan meer geld krijgt van de board en je sneller betere spelers kan kopen

    je vergeet nathan ake en juan jesus achterin en miss kan je obi kopen op cm

  79. 13 XP
    justtdenniss_'s avatar

    Wie weet nog een leuke club die wel veel geld heeft maar niet tot de top behoort?
    alvast bedankt
    Dennis

  80. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik kreeg halverwege seizoen 6 met PEC Zwolle een aanbieding van Ajax en ben akkoord gegaan want na 6 seizoenen ben je het wel zat en heb wel het max uit PEC gehaald.

    Ajax draaide erg slecht en stond 9e ofzo met waardeloze spelers!! Ik ben uiteindelijk toch nog 4e geworden,

    Nu begint het nieuwe seizoen bijna en zal mijn selectie binnenkort online zetten!

    Ik ben ook naar Ajax gegaan omdat ik graag naar een club in Engeland wil want ben de Eredivisie wel beetje zat:P

    later meer;)

  81. 9 XP
    basco5nl's avatar

    ik heb per ongeluk heereveen gewist
    dus ben ik opnieuw begonnen met ajax
    ik heb een spits voor 18 mil gehaalt en naar 1 jaar voor 55 mil verkocht hij heet muriel volgens mij voetbalt hij bij udinese

  82. 1 XP
    ajax020's avatar

    Dit is mijn milan team in seizoen 2017/2018

    Sirigu (93 alg)

    Abate (88 ) Camporese (89 ) Acerbi (89) santon (86)

    gabriel (87)
    Bale (92) Adryan (92)
    boateng (93)

    pato (91) el shaarawy (89)

    Verder nog wat wisselspelers:
    Zouma (87)
    verrati (86)
    de sciglio (84)
    insigne (86)

    Vooral Zouma, Camporese, Gabriel, Verrati, Isigne, el Shaarawy en Adryan zijn zeker aan te raden als talenten.

    Bernard van Atletico Mineiro is 21 en is bij mij naar drie seizoenen 88 algemeen. Hij is heel snel en heeft een heel goed schot, zeker een aanrader.

  83. 18 XP
    baruch7's avatar

    welke spelers zijn heel,fijn elke positie.
    en graag potentie boven de 80.
    alvast bedankt

  84. 18 XP
    baruch7's avatar

    ik ben een carriere begonnen met manchester UTD.
    dit is mijn team so ongeveer

    aanvallers falcao aguero
    middenvelders bale sneijder robben pirlo xabi alanso
    verdedigers dani alves vidic sergio ramos lahm
    keepers neuer

    dit is mijn team ik hoop dat jullie hem goed vinden.
    maar sneijder is een echte aanrader heel goed ook robben
    dit was mijn team halverwege seizoen 2

  85. 197 XP
    robin2000's avatar

    welke spelers zijn heel,fijn elke positie.
    en graag potentie boven de 80.
    alvast bedankt

    kijk op paulvi.nl/FIFA
    voor de potentials

  86. 34 XP
    Bonne's avatar

    Ik ben een carriere met Ac milan, dit is mijn opstelling :

    Keeper : Hart 84
    Verdediging : Digne 77 ( 19 jaar ) , Dominguez 84 , Sakho 84 , Azpilicueta 82
    Middenveld : Bale 91 , Montolivo 87 , Götze 86
    Aanval : El Shaarawy 88 , Hulk 86 , Niang 81 ( 19 jaar )

    Wissels :

    Amelia 77
    De Sciglio 82
    Salamon 77 ( 18 jaar )
    Isco 86
    Varela 65 ( gescout , 17 jaar )
    Pazzini 83
    Barrogios 81 ( vrije speler )

    Iemand nog tips, ik hoor ze graag! 😀

  87. 18 XP
    baruch7's avatar

    Ik ben een carriere met Ac milan, dit is mijn opstelling :

    Keeper : Hart 84
    Verdediging : Digne 77 ( 19 jaar ) , Dominguez 84 , Sakho 84 , Azpilicueta 82
    Middenveld : Bale 91 , Montolivo 87 , Götze 86
    Aanval : El Shaarawy 88 , Hulk 86 , Niang 81 ( 19 jaar )

    Wissels :

    Amelia 77
    De Sciglio 82
    Salamon 77 ( 18 jaar )
    Isco 86
    Varela 65 ( gescout , 17 jaar )
    Pazzini 83
    Barrogios 81 ( vrije speler )

    Iemand nog tips, ik hoor ze graag! 😀

    Lahm duitse verdediger is heel fijn speelt bij bayern munchen
    snel
    goede voorzet

  88. 34 XP
    Bonne's avatar

    Lahm duitse verdediger is heel fijn speelt bij bayern munchen
    snel
    goede voorzet

    Ooh ja, hij is erg goed ja, bedankt (:

  89. 13 XP
    justtdenniss_'s avatar

    Wie weet nog een leuke spelers carrière ?

  90. 18 XP
    baruch7's avatar

    Wie weet nog een leuke spelers carrière ?

    di natale
    goede dingen:
    snel
    goed afstandschot
    goede voorzet
    fijne pas
    nadelen:
    oud
    snel gebleseerd

  91. 13 XP
    justtdenniss_'s avatar

    Ik heb toch liever een jongee speler met veel potentie.

    di natale
    goede dingen:
    snel
    goed afstandschot
    goede voorzet
    fijne pas
    nadelen:
    oud
    snel gebleseerd

  92. 7 XP
    eljar's avatar

    Ik wil en leuke Carriere met een club waarbij je een stuk of 3 spelers maar hoeft te kopen het zou leuk zijn als hij in Nederland is en een clubje zoals Nec zijn met maar 1 tot 5 mil max

    Alvast Bedankt

  93. 13 XP
    justtdenniss_'s avatar

    Ik denk dat heracles almelo of heerenveen leuk voor jou is

    Ik wil en leuke Carriere met een club waarbij je een stuk of 3 spelers maar hoeft te kopen het zou leuk zijn als hij in Nederland is en een clubje zoals Nec zijn met maar 1 tot 5 mil max

    Alvast Bedankt

  94. 7 XP
    eljar's avatar

    Heeft iemand nog een tip voor Goalkeeper? Dan kan ik die in de winterbreak halen, ik probeer nu Neymar binnen te halen 😉

    Ligt eraan welke club maar miss de Gea,Courtois,Velthuizen,Tyton,Valdes en Hart?

    heb een leuke carriere met ajax dit is mijn opstelling

    Cilessen RB: van Rhijn CV: Alderweireld CV:Moisander LB:Dja Djédjé

    Eriksen de Jong

    Babel Fischer Andersen

    Guidetti

  95. 7 XP
    eljar's avatar

    ik heb een hele leuke met Ajax

    Cillessen
    van Rhijn Moisander Alderweireld Dja Djédjé

    de Jong Eriksen

    Babel Fischer Andersen

    Bony

  96. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    ik heb een hele leuke met Ajax

    Cillessen
    van Rhijn Moisander Alderweireld Dja Djédjé

    de Jong Eriksen

    Babel Fischer Andersen

    Bony

    Je hebt dat al een keer gepost

  97. 7 XP
    eljar's avatar

    Ajax speelde niet fijn nu een met vitesse wel leuk

  98. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ajax speelde niet fijn nu een met vitesse wel leuk

    Jij springt wel snel van carriere naar carriere he?

  99. 3 XP
    kevin887's avatar

    weet iemand waar je het beste een scout naar toe kan laten vliegen via je scout?
    ik ben nu bij Arsenal bezig. sta 1e. heb gisteren van Southampton gewonnen ( proffesional ) 4-3 stond 4-1 voor paar domme fouten van de verdediging…

    laat het me weten.

  100. 34 XP
    Bonne's avatar

    weet iemand waar je het beste een scout naar toe kan laten vliegen via je scout?
    ik ben nu bij Arsenal bezig. sta 1e. heb gisteren van Southampton gewonnen ( proffesional ) 4-3 stond 4-1 voor paar domme fouten van de verdediging…

    laat het me weten.

    Ik stuur ze altijd naar Spanje, ik heb wel een paar goede talenten gekregen, dus ik vind Spanje een goeie locatie voor je scout

    Weet iemand een goeie spits voor Ac Milan? Ik begin nu met seizoen 3