Forum

Topic: account?

Anoniem's avatar

Hallo,
Op mijn ps vita heb ik momenteel mijn account Kenneth997GT3NL,maar op mijn PS3 heb ik mijn andere account RedDotPower13B maar dit accound wil ik ook gaan gebruiken op mijn Vita en als ik die andere uitlog dan blijft hij gewoon mijn gedownloade games onthouden? Aangezien deze op de memorycard staan?
En ik weet dat je ze niet kunt spelen op een ander accound maar ze blijven wel bewaard toch?

m.v.g.Kenneth

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 1034 XP
    mickvl's avatar

    De games die je downloadt op PS Vita staan volgens mij op je geheugenkaart, en staan dus ook nog op je Vita ongeacht op welke account je inlogt. Alleen ik denk wel dat als je in je PlayStation Store gaat dat er zal staan dat je de games nog niet hebt aangeschaft.

    Ik durf niet met volle zekerheid te zeggen of je die games sowieso behoudt als je van account wisselt, maar ik neem aan van wel.

  2. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Je moet je Vita volledig wissen om een andere Account te kunnen gebruiken.
    Een Bug dat Sony een hele jaar niet heeft willen fixen.

  3. 8865 XP
    7th-son's avatar

    waarom wis je die games niet gewoon
    je kunt ze niet spelen op een andr account dus staan ze er voor niets op

    maak een backup van je savegames, formateer je kaartje en klaar
    als je inlogt op je oud vita account kun je alles wat je voorheen hebt gedownload gwoon weer opnieuw downloaden