Forum

Topic: Far Cry 3 coöp.

Anoniem's avatar

Als ik de coöp speel krijg ik vaak bij het behalen van het level mijn trophie niet. Weer op nieuw spelen, en dan soms bij de derde keer eindelijk mijn trophie. Nu moet ik er nog 1 voor platinum. Alleen nu heb ik die map alweer 2 x gespeeld en nog steeds geen trophie. Misschien meerdere mensen last van?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 377 XP
    Valentino1994's avatar

    Nah je moet m vanaf het begin spelen, als je iets later joined krijg je de trophy niet.
    Dus hij telt alleen als je in de lobby zit voordat de missie begint.
    Als je dit doet en je krijgt de trophy nog niet dan klopt er iets niet.

  2. 2 XP
    AceSpace187's avatar

    Nah je moet m vanaf het begin spelen, als je iets later joined krijg je de trophy niet.
    Dus hij telt alleen als je in de lobby zit voordat de missie begint.
    Als je dit doet en je krijgt de trophy nog niet dan klopt er iets niet.

    Ja zoiets dacht ik ook al. Alleen heb ik hem ook al een x van af het begin gespeeld. Zal het nog wel eens proberen

  3. 292 XP
    donselaar's avatar

    fix een maatje en speel hem split screen. dat heb ik ook gedaan en alle trophies gelijk gekregen…

  4. 60 XP
    W3WillReturn's avatar

    Ik had dat probleem ook heel vaak gehad..

    Ik merkte dat je competite winnaar moet worden, voordat je een trophie kunt winnen. Dus win die kleine missie’s (Jetski, vijanden knallen vanuit boot, sniper vanaf brug etc) daar win je de meeste punten mee.

    En anders zoals Donselaar al aangaf, split creen met een maatje.

  5. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Ik heb hier helemaal geen last van gehad. Vorige week alle co-op trophies in een keer gehaald online met vreemden. Gewoon vanaf de eerste level tot en met de laatste doorgespeeld in een avond. Was wel dik om te doen.