Forum

Topic: Bo1/bo2 sensitivity verscheel

Anoniem's avatar

Hallo allemaal in bo1 kan de sensitivty tot 10 en in bo2 tot 14 hoe moet je dat vegelijken? Groete

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Ik vind in Black Ops 2 de sensitivity van 14 vergelijkbaar met 10 in de eerste. Je merkt het verschil tussen de standen nu wat minder goed waardoor er voor ieder wat meer speling bestaat indien nodig. Ik speelde op 10 in MW3 en switchte in één keer zonder problemen naar 14 in BO2.

  2. 13 XP
    Jelle080's avatar

    Ik vind in Black Ops 2 de sensitivity van 14 vergelijkbaar met 10 in de eerste. Je merkt het verschil tussen de standen nu wat minder goed waardoor er voor ieder wat meer speling bestaat indien nodig. Ik speelde op 10 in MW3 en switchte in één keer zonder problemen naar 14 in BO2.

    En wat is in bo2 senstivity 8 in bo1

  3. 2457 XP
    peyj's avatar

    Zelf pas ik dat soort dingen nooit aan :P. Maar al 14 hetzelfde is als 10 en zou ik zeggen dat 8 rond de 10 – 12 zou zitten. Gezien je nu iets meer keuze hebt zou ik zeggen gewoon kijken welke je het fijnste vind.

  4. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Vind 14 zelfs laag…..
    Maar 12 is naar mijn mening 10 in mw3.

  5. 13 XP
    Jelle080's avatar

    Vind 14 zelfs laag…..
    Maar 12 is naar mijn mening 10 in mw3.

    Hoeleer je op hooge senstivety zoals 14 te spelen?