Forum

Topic: [PROBLEEM] DLC code te veel tekens

Anoniem's avatar

Hey,

Ik heb black ops 2 gekocht met de dlc code voor nuketown 2025. Nu is het probleem dan in de PSN kan je maar vier vakjes invullen ( totaal 12 tekens ). Ik heb 4 vakjes nodig ( 16 tekens ). Zou iemand weten hoe ik hem toch kan verzilveren?

Alvast bedankt
MVG

David

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Wellicht moet je deze code ergens anders invullen dan op het PSN, waardoor je dan de juiste code krijgt?

  2. 6 XP
    David.B's avatar

    Wellicht moet je deze code ergens anders invullen dan op het PSN, waardoor je dan de juiste code krijgt?

    Zou jij misschien weten waar? Ik heb ook al gekeken in de game maar zou niks kunnen vinden waar het zou moeten gedaan worden.

  3. 224 XP
    jiang153's avatar

    raar mijn BO code is namelijk wel 12 tekens. Hoe kom je er eigenlijk aan?

  4. 8866 XP
    7th-son's avatar

    de game in de winkel gehaald? of heeft jou die code gegeven?

  5. 6 XP
    David.B's avatar

    Nee ik had hem los van iemand gekocht omdatk zelf te laat was net bestellen. Maar ik heb wel vaker 16 cijferige dlc codes gehad dus het leek me eerst geen probleem.

  6. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Nee ik had hem los van iemand gekocht omdatk zelf te laat was net bestellen. Maar ik heb wel vaker 16 cijferige dlc codes gehad dus het leek me eerst geen probleem.

    PSN heeft altijd 3 vakjes gehad. nu met die nieuwe heb je 1 lange vak waar bij je om de 4 tekens een “-“(min teken) moet invoeren. Dan heb je in totaal 14 tekens:)

  7. 6 XP
    David.B's avatar

    Ja ik heb dit 1234-1234-1234-1234

  8. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ik ben bang dat je een PC code meegekregen hebt. PSN codes zijn altijd 12 cijfers.

  9. 6 XP
    David.B's avatar

    Hmm oke nou dan weet ik in ieder geval dat het misschien van PC is thx

  10. 8866 XP
    7th-son's avatar

    PSN heeft altijd 3 vakjes gehad. nu met die nieuwe heb je 1 lange vak waar bij je om de 4 tekens een “-“(min teken) moet invoeren. Dan heb je in totaal 14 tekens:)

    Je hoeft de minnetjes niet meer te doen in de nieuwe store

  11. 377 XP
    Valentino1994's avatar

    Hmm oke nou dan weet ik in ieder geval dat het misschien van PC is thx

    Waarschijnlijk kun je die code op de site van call of duty invoeren had ik ook.
    Maar als het goed is heb je 2 codes 1 voor PSN en de andere die je op de site moet invoeren.
    (de 2 codes zijn voor 2 verschillende dingen)

  12. 6 XP
    David.B's avatar

    Je hoeft de minnetjes niet meer te doen in de nieuwe store

    Weet ik :p

    Waarschijnlijk kun je die code op de site van call of duty invoeren had ik ook.
    Maar als het goed is heb je 2 codes 1 voor PSN en de andere die je op de site moet invoeren.
    (de 2 codes zijn voor 2 verschillende dingen)

    Oke ik ga ff kijken maar op de site zelf of elite?

  13. 13 XP
    Jelle080's avatar

    Je moet het code in de store invullen

  14. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Hey,

    Ik heb black ops 2 gekocht met de dlc code voor nuketown 2025. Nu is het probleem dan in de PSN kan je maar vier vakjes invullen ( totaal 12 tekens ). Ik heb 4 vakjes nodig ( 16 tekens ). Zou iemand weten hoe ik hem toch kan verzilveren?

    Alvast bedankt
    MVG

    David

    Is dat niet de coin code?
    Misschien vergis ik mij maar dat zou het wel kunnen zijn.
    Nuketown is volgens mij wel 12 cijfers/nummers.

    Sorry had het fout de coin code zijn 13 cijfers.

  15. 116 XP
    OptimusPrimeNL's avatar

    zo hoort het eruit te zien
    http://i49.tinypic.com/20suiye.jpg

    of heb je de CE? dan moet je de code hier invullen: https://profile.callofduty.com/blackops2ce/redeemCode (je moet wel je PSN account met je Elite acount verbonden hebben)

    anders heb misschien een Xbox of Pc code…