Forum

Topic: PSX-Sense speelt voor kerstman

Anoniem's avatar

Ik herinner me nog een topic over dat PSX-Sense voor kerstman speelt en dat er een giveaway werd gehouden met leuke prijzen.
Er waren wel 100 reacties!

Ik heb er later niks over gehoord, weet één van jullie wie de winnaar is? =D

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Ben hier ook wel benieuwd naar. Word er niet meer verteld wie iets gewonnen heeft ofzo? Van andere prijsvragen van vorig jaar heb ik ook niks meer vernomen. Graag uitleg van iemand van PSX Sense a.u.b.. ^_^

  2. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Als het goed is staat erbij de prijsvraag hoe winnaars op de hoogte worden gebracht, die desbetreffende prijsvraag wordt door mijn collega Lennard afgehandeld dus die zal hier wel reageren met de status. Voor de overige prijsvragen, zoals duidelijk vermeld staat “Winnaars krijgen per email bericht.”.

    Dit topic hoort overigens in Feedback en niet off-topic, heb hem dus verplaatst.

  3. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Prima dat “Winnaar per email bericht krijgen” maar is het een idee om even een artikeltje te typen met de winnaars erbij op het moment dat er bekend is wie een prijsvraag heeft gewonnen? Zodat de rest van de mensen die op PSX Sense komen ook weten wie er gewonnen heeft..

    Van de laatste paar prijsvragen van vorig jaar weet ik bijvoorbeeld helemaal niet wie er gewonnen heeft. Is toch leuker om dat even met de rest v/d leden en bezoekers v/d site te delen? Lijkt mij van wel. ^_^

  4. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Prima dat “Winnaar per email bericht krijgen” maar is het een idee om even een artikeltje te typen met de winnaars erbij op het moment dat er bekend is wie een prijsvraag heeft gewonnen? Zodat de rest van de mensen die op PSX Sense komen ook weten wie er gewonnen heeft..

    Van de laatste paar prijsvragen van vorig jaar weet ik bijvoorbeeld helemaal niet wie er gewonnen heeft. Is toch leuker om dat even met de rest v/d leden en bezoekers v/d site te delen? Lijkt mij van wel. ^_^

    Met felicitaties enzo? Lijkt me wel cool tbh.. 🙂

  5. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Prima dat “Winnaar per email bericht krijgen” maar is het een idee om even een artikeltje te typen met de winnaars erbij op het moment dat er bekend is wie een prijsvraag heeft gewonnen? Zodat de rest van de mensen die op PSX Sense komen ook weten wie er gewonnen heeft..

    Van de laatste paar prijsvragen van vorig jaar weet ik bijvoorbeeld helemaal niet wie er gewonnen heeft. Is toch leuker om dat even met de rest v/d leden en bezoekers v/d site te delen? Lijkt mij van wel. ^_^

    Hebben we over nagedacht maar aangezien we prijsvragen meestal gewoon op den duur allemaal tegelijk nalopen staat straks de frontpage vol met artikelen van 3/4 op een rij met prijsvraag winnaars. Dat heeft geen nieuwswaarde en is gewoon spam voor veel bezoekers die hier voor het nieuws komen, ook zonde van de ruimte. Het is voor ons tevens ook nog eens extra werk om die artikelen klaar te zetten, werk en tijd die ik liever in het maken van artikelen gestoken zie.

    Dan heb je nog het feit dat we soms na een aantal week een mailtje krijgen of iemand zijn naam van de site mag, want die willen dit dan weer niet. Of het feit dat men niet wilt dat hun nickname vermeld wordt naast hun naam, allemaal gezeur en afhandeling waar niemand hier op zit te wachten.

    We hebben gewoon te weinig mensen of laat ik het zo zeggen, te weinig mensen met veel tijd, om dit soort dingen allemaal te realiseren. We halen zelf nagenoeg niets uit een prijsvraag en meestal is het regelen ervan ook niet de makkelijkste klus, om hier nog meer werk aan toe te voegen zie ik niet zitten, dat kan gewoon niet uit.

    Daarnaast vragen we soms ook winnaars of ze zelf in het forum of post kunnen aangeven dat ze gewonnen hebben, dat is iets wat de community hoort te doen en niet wij, althans zo denk ik erover. Probleem is alleen vaak dat gebruikers dit niet doen zodra ze hun prijs binnen hebben, de buit is dan inmiddels al binnen ;-).

    Zo uit me hoofd weet ik dat Hypoman de Hitman figurine had gewonnen, Fatoeboy Max Payne 3, PattyS3 Inversion, Vloetje de arcade stick, maar dat weet ik nog omdat het vrij bekende leden waren.

  6. 95 XP
    SerenCrux's avatar

    Als het goed is staat erbij de prijsvraag hoe winnaars op de hoogte worden gebracht, die desbetreffende prijsvraag wordt door mijn collega Lennard afgehandeld dus die zal hier wel reageren met de status. Voor de overige prijsvragen, zoals duidelijk vermeld staat “Winnaars krijgen per email bericht.”.

    Dit topic hoort overigens in Feedback en niet off-topic, heb hem dus verplaatst.

    De reden waarom ik hierover een topic maakte is omdat er helemaal niks over staat of het via mail wordt verzonden of iets dergelijks.
    Maarja, toch bedankt voor de reactie.

  7. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    De reden waarom ik hierover een topic maakte is omdat er helemaal niks over staat of het via mail wordt verzonden of iets dergelijks.
    Maarja, toch bedankt voor de reactie.

    Ja die prijsvraag is iets anders omdat die via comments ging, wat we wellicht vaker gaan doen. Maar daar komt me collega Lennard snel op terug 🙂

  8. Management - 2338 XP
    Rastapopulos's avatar

    De winnaar van de actie is anderhalve week terug op de hoogte gebracht en inmiddels heeft hij als het goed is zijn prijs ook al ontvangen. De winnaar is Justinvd: http://www.psx-sense.nl/profiel/?u=1629-Justinvd

  9. 95 XP
    SerenCrux's avatar

    De winnaar van de actie is anderhalve week terug op de hoogte gebracht en inmiddels heeft hij als het goed is zijn prijs ook al ontvangen. De winnaar is Justinvd: http://www.psx-sense.nl/profiel/?u=1629-Justinvd

    Bedankt voor de reactie, hij had wel een leuke inzending inderdaad.
    Hoe komt het dat jij het wel weet en wij niet?

  10. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik vind het zelf wel leuk om te weten wie er wint. Is ook een leuk moment om de winnaars de feliciteren en zeker bij prijsvragen waar je bijvoorbeeld iets creatiefs moet laten zien dat je dan ook ziet wat er heeft gewonnen. Ik snap dat het extra werk is, maar het zou gewoon tussendoor gedaan kunnen worden :). Als de prijsvraag aan het begin van de week eindigt dat je dan gewoon in de loop van de week een artikel plaatst ;). Misschien ook een manier om meer bezoekers te trekken, want ze zien wel dat er een prijsvraag is, maar nooit wie er nou heeft gewonnen. Misschien als ze dat zien dat ze dan hopen op meer prijsvragen en zich registreren en actief worden.

  11. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Hebben we over nagedacht maar aangezien we prijsvragen meestal gewoon op den duur allemaal tegelijk nalopen staat straks de frontpage vol met artikelen van 3/4 op een rij met prijsvraag winnaars. Dat heeft geen nieuwswaarde en is gewoon spam voor veel bezoekers die hier voor het nieuws komen, ook zonde van de ruimte. Het is voor ons tevens ook nog eens extra werk om die artikelen klaar te zetten, werk en tijd die ik liever in het maken van artikelen gestoken zie.

    Maar voorheen update PSX-Sense toch vaak het originele artikel van de prijsvraag en zette onderaan in dat artikel een stukje met “UPDATE:” met wat tekst als “Deze prijsvraag is afgelopen, dit zijn de winnaars, gefeliciteerd:” en dan de nicknames van de prijsvraag winnaars? 😛

    Dan hoef je geen nieuw artikel te maken, word er geen ruimte ingenomen, maar kunnen nieuwsgierige PSX-Sense gebruikers er toch (in het originele prijsvraag artikel) achterkomen wie er gewonnen hebben. 🙂

  12. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Maar voorheen update PSX-Sense toch vaak het originele artikel van de prijsvraag en zette onderaan in dat artikel een stukje met “UPDATE:” met wat tekst als “Deze prijsvraag is afgelopen, dit zijn de winnaars, gefeliciteerd:” en dan de nicknames van de prijsvraag winnaars? 😛

    Precies! 😉

    Ik zou het eigenlijk toch ook leuk vinden als we kunnen lezen wie de gelukkige winnaars zijn geworden. Dan heb je ook de mogelijkheid tot het feliciteren, wat ook leuk is.

  13. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    We zullen kijken wat we kunnen doen als hier de vraag toch zo groot naar is, oude prijsvragen opgraven is alleen niet meer zo zinvol inmiddels. Voor de DMC prijsvraag is er iig wel een tweet uitgegaan (https://twitter.com/psxsense/status/294547953631232000).

    Zoals ik alleen ook al eerder aangaf en wat jullie niet in het achterhoofd houden is de nasleep van mails met “ik wil me naam niet op jullie site”, “mensen vinden me nickname via google” dit gaat zelfs zover dat ze ons opbellen, daar zitten we niet op te wachten. Er is hier zelfs in het verleden een flinke heisa met iemand rondom ontstaan en sindsdien heb ik gewoon zoiets van laat maar zitten, ik handel het wel persoonlijk met de winnaars af. Want again, waarom moeten wij het doen en kan de community niet zelf op het forum posten? Wij organiseren de prijsvraag al, maar er wordt vanons verlangd dat we daadwerklijk alles doen en dat is prima, maar zoveel man hebben wij ook alweer niet.

  14. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Zoals ik alleen ook al eerder aangaf en wat jullie niet in het achterhoofd houden is de nasleep van mails met “ik wil me naam niet op jullie site”, “mensen vinden me nickname via google” dit gaat zelfs zover dat ze ons opbellen, daar zitten we niet op te wachten. Er is hier zelfs in het verleden een flinke heisa met iemand rondom ontstaan en sindsdien heb ik gewoon zoiets van laat maar zitten, ik handel het wel persoonlijk met de winnaars af. Want again, waarom moeten wij het doen en kan de community niet zelf op het forum posten? Wij organiseren de prijsvraag al, maar er wordt vanons verlangd dat we daadwerklijk alles doen en dat is prima, maar zoveel man hebben wij ook alweer niet.

    Serieus? Ik dacht dat het hier ging om een echte naam van iemand, niet een nickname. Want als je gaat zeiken dat je niet wilt dat je nickname op een site word vermeld terwijl je notabene een prijsvraag hebt gewonnen ben je toch echt best wel enorm triest. Want het lijkt mij toch echt enorm logisch dat je nickname bekend gemaakt KAN worden als je deelneemt aan een prijsvraag en deze wint. Dat had deze persoon bij voorbaat zelf ook wel kunnen bedenken neem ik aan. Bovendien is het een nickname en geen echte naam, dus kan je privacy ook niet geschonden worden lijkt mij, maarja, sommige mensen… 😛

  15. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Serieus? Ik dacht dat het hier ging om een echte naam van iemand, niet een nickname. Want als je gaat zeiken dat je niet wilt dat je nickname op een site word vermeld terwijl je notabene een prijsvraag hebt gewonnen ben je toch echt best wel enorm triest. Want het lijkt mij toch echt enorm logisch dat je nickname bekend gemaakt KAN worden als je deelneemt aan een prijsvraag en deze wint. Dat had deze persoon bij voorbaat zelf ook wel kunnen bedenken neem ik aan. Bovendien is het een nickname en geen echte naam, dus kan je privacy ook niet geschonden worden lijkt mij, maarja, sommige mensen… 😛

    Het ging om echte naam + nickname in dit geval.

  16. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Het ging om echte naam + nickname in dit geval.

    Ja oké, maar als je dus bij een prijsvraag uitslag alleen de nickname vermeld kan je eigenlijk gewoon geen gezeik krijgen. 🙂

  17. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Kwestie van een regelementje opmaken lijkt me. Wil je niet dat jou naam en/of nickname vermeld wordt… Dan doe je NIET mee. 😉