Forum

Topic: [GEZ] Fifa 13

Anoniem's avatar

Hey, ik wil graag Fifa 13 met Online Pass hebben. Op Marktplaats kan ik hem voor 25 krijgen.
Laat een reactie achter, thanks!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Wat let je dan om Fifa 13 op marktplaats te bestellen kerel. Is 25 euro nog te duur voor je? Of zeg je dat er express bij omdat je em goedkoper wil dan 25 euro. ^_^

    Als ik Fifa 13 zou hebben zou ik em echt niet verkopen voor minder dan 30 euro, zeker niet met de online pass er nog bij aangezien die los 10 euro kost in de store.

  2. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Miss willen mensen er goedkoper vanaf maar het lijkt erop dat ik voor mp ga.

  3. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Miss willen mensen er goedkoper vanaf maar het lijkt erop dat ik voor mp ga.

    NIET voor 25 euro kopen op mp ben laatst op mp opgelicht ik had fifa 13 voor 25 euro gekocht maar niets ontvangen!

  4. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Je moet hem eignelijk ophalen dan weet je het 100% zeker. anders niet doen idd. Markplaats zegt zelf ook: Als het te mooi om waard te zijn is dan is het vaak ook zo (zoiets volgens mij:P)

  5. 2 XP
    SierraWinter's avatar

    Of zeg je dat er express bij omdat je em goedkoper wil dan 25 euro.

    ——————————————————
    “I love sexy lingerie and feminine things. It makes me feel nice to look good and turn somebody on by doing so. ” ~ Lorri Bagley