Forum

Topic: ps3 controller probleem

Anoniem's avatar

Ik speel vaak bf3 op mijn ps3, maar sinds kort heb ik het volgende probleem: als ik speel komt er soms (ongeveer om de 10-15 minuten) rechts bovenin een tekentje te staan met een oranje driehoek met 2 stekkers die van elkaar losgekoppeld zijn. als deze in beeld komt kan ik niet meer van wapens wisselen want dan gaat hij automatisch terug naar wat je toen droeg, ook kan ik niet meer bewegen en mijn kogels raken nooit op maar als ik dan op iemand schiet wordt hij ook niet geraakt. Ik vind het wel opmerkelijk dat dit tekentje van bf3 dit tekentje laat zien en niet de ps3. het probleem gaat weg als ik zelfmoord pleeg of neergeschoten word. ik heb al geprobeerd de controller te resetten maar dat werk niet. ook heb ik van alles geprobeerd met de instellingen van de controllers en de ps knop. weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 186 XP
    DeadMact's avatar

    Dat heeft te maken met je internet verbinding niet met je controller heb ik ook meegemaakt. Met een bolt action sniper kan je dan zelfs automatic schieten

  2. 2 XP
    nokomando's avatar

    Dat heeft te maken met je internet verbinding niet met je controller heb ik ook meegemaakt. Met een bolt action sniper kan je dan zelfs automatic schieten

    maar me ps3 staat in ons tv meubel en die staat tegen de meterkast aan waar onze router in zit dus dat is wel vaag, maar ik heb ook wel eens dat hij de verbinding kwijt is met een server en dan denk ik dat dat aan de server ligt maar dit verklaart alles. thanks man!

  3. 186 XP
    DeadMact's avatar

    maar me ps3 staat in ons tv meubel en die staat tegen de meterkast aan waar onze router in zit dus dat is wel vaag, maar ik heb ook wel eens dat hij de verbinding kwijt is met een server en dan denk ik dat dat aan de server ligt maar dit verklaart alles. thanks man!

    No problem 😀

  4. 397 XP
    WushuDanny's avatar

    maar me ps3 staat in ons tv meubel en die staat tegen de meterkast aan waar onze router in zit dus dat is wel vaag, maar ik heb ook wel eens dat hij de verbinding kwijt is met een server en dan denk ik dat dat aan de server ligt maar dit verklaart alles. thanks man!

    Je PS3 staat tegen de meterkast aan waar de router in staat?
    Als je router draadloos is dan is dat niet de beste plek omdat er direct om de router heen een dooie hoek zit.
    Ik weet niet hoe groot dat tegenwoordig is, hangt waarschijnlijk ook af welke frequentie je gebruikt maar je kan het altijd even Googlen.

  5. 90 XP
    remii's avatar

    maar me ps3 staat in ons tv meubel en die staat tegen de meterkast aan waar onze router in zit dus dat is wel vaag, maar ik heb ook wel eens dat hij de verbinding kwijt is met een server en dan denk ik dat dat aan de server ligt maar dit verklaart alles. thanks man!

    ik weet nii of je wifi speelt, maar een ethernet kabel erin en je probleem is zeker opgelost