Forum

Topic: PS3 beeld opnemen?

Anoniem's avatar

Hallo Sensers

Ik ben een fanatieke cod en fifa player maar k wou graag vragen met wat kan k opnemen wat k doe op mijn ps3 hoeveel kost dat? etc?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 191 XP
    F1veteran's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=uvJiCDxvO7c

  2. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    HD PVR ( 2 ), Elgato, Avermedia etc..

  3. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik heb Roxio Game Capture HD.
    De Audio van de Wii U en Xbox 360 staat aan de linkerkant, en ruist ook nog.
    De PS3 wordt er niet op ondersteund, want de PS3 blokkeert het HDMI signaal naar de Capture Card.

  4. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Ik heb nog steeds die pvr1 te koop.

  5. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Ik ben zelf begonnen met een Ion video2pc die we hier toevallig hadden staan, nu ongeveer ~€30 waard maar niet aan te raden. Veel mensen hebben er problemen mee en recorden kan alleen op 4:3.

    Vervolgens overgestapt op een Dazzle DVC100, erg tevreden mee. Als je goedkoop uit wilt blijven zou ik gewoon voor de goedkoopste dazzle gaan die je kunt vinden. Ze hebben allemaal dezelfde kwaliteit, enige verschil is de software die wordt meegeleverd. Deze dingen zijn voor €20-30 te krijgen, tweedehands al helemaal :3

    Tenslotte een HD PVR gekocht (1, 2 was nog niet uit). Zou ik destijds zeker hebben aangeraden, maar nu zijn er goedkopere apparaten te krijgen die hetzelfde doen. Als je bereid bent meer dan €100 uit te geven zou ik in ieder geval aanraden wat research te doen, er is op het moment een hoop om uit te kiezen.

  6. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    Ik ben zelf begonnen met een Ion video2pc die we hier toevallig hadden staan, nu ongeveer ~€30 waard maar niet aan te raden. Veel mensen hebben er problemen mee en recorden kan alleen op 4:3.

    Vervolgens overgestapt op een Dazzle DVC100, erg tevreden mee. Als je goedkoop uit wilt blijven zou ik gewoon voor de goedkoopste dazzle gaan die je kunt vinden. Ze hebben allemaal dezelfde kwaliteit, enige verschil is de software die wordt meegeleverd. Deze dingen zijn voor €20-30 te krijgen, tweedehands al helemaal :3

    Tenslotte een HD PVR gekocht (1, 2 was nog niet uit). Zou ik destijds zeker hebben aangeraden, maar nu zijn er goedkopere apparaten te krijgen die hetzelfde doen. Als je bereid bent meer dan €100 uit te geven zou ik in ieder geval aanraden wat research te doen, er is op het moment een hoop om uit te kiezen.

    waar kan je die dazzle halen dan

  7. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    75€ hdpvr 1 + kabels
    + verzendkosten

  8. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    75€ hdpvr 1 + kabels
    + verzendkosten

    ja is nice kn wel sparen maar kan je wel pvr1 halen waar?

  9. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    ja is nice kn wel sparen maar kan je wel pvr1 halen waar?

    Emmen (Drenthe)
    Nederland

    Verzendkosten is niet zo heel veel denk misschien +5€.

  10. 1 XP
    IkZoekEenHDPVR's avatar

    ik zoek een HDPVR wil je hem voor 30 aan me verkopen

  11. 1 XP
    AlwaysGames's avatar

    Ik heb nog steeds die pvr1 te koop.

    Heeft u die nog te koop?