Forum

Topic: Spelers ervaring Assassin’s Creed Liberation

Anoniem's avatar

Nou heb ik de game al geruime tijd in huis, ik was er alleen nog niet aan toe gekomen om er eens echt aan te beginnen…

Maar eerlijk gezegd vind ik de game keihard tegen vallen. 🙁 Ik moet de game geregeld opnieuw opstarten omdat de missies niet te doen zijn. Dan is het omdat er omstanders in de weg staan, waar ik onmogelijk langs kom, dan is het omdat ik zelf vast hang, of de missie wordt uit zich zelf beëindigd. Wanneer ik naar de Bayou wil krijg ik het laad scherm en vervolgens gebeurd er niets. Allemaal van dat soort dingen maken de game behoorlijk lastig om te spelen.

Het verhaal slaat kant nog wal en is niets meer dan een onsamenhangend geheel. Vervolgens mis ik de optie om je eigen stad op te bouwen met winkels. Ja je kan winkels renoveren, maar dat kost alleen maar geld en levert niets op. Ik zit met een chronisch geld te kort. De game met de boten die je van haven naar haven kan sturen kost me ook meer dan dat het oplevert. Mijn boten raken steeds zo zwaar beschadigd dat ze zinken, of piraten jatten al mijn lading en vervolgens zinkt de boot bij de volgende reis. Wellicht dat ik hier iets grandioos fout doe… 😉

Je beruchtheidsmeter loopt uit zich zelf op, iets wat ik echt irritant vind. Soldaten vallen je uit het niets aan. Ook al speel je nog zo netjes, je bent steeds bezig om je beruchtheid te doen temperen.

Wat ik nou zo geweldig aan Assassin’s Creed games vind ik het heerlijk lekker rondwandelen opzoek naar verzamel items. Maar in deze game wordt je daar flink in belemmerd. Ook de locaties zijn lang niet zo adembenemend mooi en sfeer vol. Daarnaast is het klimmen niet echt gemakkelijk, ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat ik ergens op wilde springen, maar faliekant verkeerd sprong en meteen aan werd gevallen door soldaten… en hup ik ben meteen weer erg berucht.

Op dit moment zit ik in hoofdstuk 5, wellicht dat de latere hoofdstukken mij nog kunnen verrassen?

Wat vonden of vinden jullie van Assassin’s Creed Liberation? Was het wat je er van verwachte?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Geregeld opnieuw opstarten: Nog geen last van gehad
    Beruchtheidsmeter die automagisch oploopt ook niet. Ik heb ook nog niet vastgezeten oid, maar op zich hebben alle AC versies daar wel last van, zelfs ACIII.
    Ikzelf ben niet zo van het rondlopen en verzamelen, wel van het ‘unlocken’ van de omgeving (torens beklimmen en scouten). De omgevingen zijn idd wel wat kleiner, maar ook ACIII heeft daar last van. Het is niet 1 grote stad, maar meerdere kleine(re) gebieden. Op zich wel jammer.
    Sfeervol vind ik het dan juist weer wel, alleen wel een HEEL andere sfeer dan in bijvoorbeeld ACII. Lagere gebouwen, en meer echt ‘western’ achtig.
    Maar, ik ben nog niet zo ver als jij, ik ben ergens bij H3-4, en toen kwamen er andere games tussendoor 🙂

  2. 64 XP
    Galbak's avatar

    Dit is een oud topic, maar een nieuw topic aanmaken is ook weer zo overdreven.

    AC-Liberation in momenteel in de aanbieding voor plus en begin ik te twijfelen. Ik lees overal allerlei tegenstrijdige berichten en eigenlijk ben ik na deel 1 zo teleurgesteld in AC, dat ik daarna nooit meer een deel heb gekocht.

    Echter een Vita game waarin je lekker vrij kunt rondwandelen en stealth kills kunt maken, trekt mij dan weer wel (verhaal boeit mij niet zo heel erg als de gameplay maar goed is). Alleen maakt de post van Bappie mij wel weer huiverig om de game te kopen, 31,50 is nog steeds bijna 70 gulden ;-).

    Nu de game al een tijd uit is, zijn er vast meer meningen van gamers hier die AC-Liberation hebben (uit)gespeeld.

    Wat vonden jullie van de game ?

    Bvd. 🙂

  3. 42 XP
    St0rm7D's avatar

    Ik vind het over het algemeen wel een goed spel maarrr…. alleen zeer jammer van de framedrops en zeker de multiplayer en wr ik vooral ambetant van word zijn de glitches daardoor moet ik meestal de missie opnieuw doen.

    Mr de Game valt wel mee je hebt wel veel ‘freedom’ enz en je moet niet altij de campain spelen je kunt ook mensen overvallen kistjes zoeken en missies doen vn villigers.

  4. 530 XP
    Wintermute's avatar

    Ik heb er een paar probleempjes mee gehad, maar na die patch is het allemaal prima.
    Eigenlijk heb ik meer lol met Liberation op de Vita gehad dan III op de PS3.
    Ik vind het vermomsysteem erg tof bedacht en Aveline zou ik graag terugzien.
    *dat rijmt!*

  5. 15 XP
    ironstealer3's avatar

    Ik ben eigenlijk ook geinteresseerd in AC3 Liberation, maar ik zat al lang met een vraag en ik dacht dat jullie die wel zouden kunnen oplossen. Ik heb gezien bij een vriend dat in AC2 (PC) je je eigen stad kon bouwen. Hier komt men vraag: Kan je dat ook op AC3 Liberation op de vita ?

  6. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Ik ben eigenlijk ook geinteresseerd in AC3 Liberation, maar ik zat al lang met een vraag en ik dacht dat jullie die wel zouden kunnen oplossen. Ik heb gezien bij een vriend dat in AC2 (PC) je je eigen stad kon bouwen. Hier komt men vraag: Kan je dat ook op AC3 Liberation op de vita ?

    Nee… alleen tijdens het synchroniseren vanuit bomen of gebouwen worden delen van het oerwoud of stad zichtbaar op de kaart. Je kunt wel winkels etc renoveren. Maar het levert je niets meer op. AC2 en AC Liberation zijn niet echt met elkaar te vergelijken.

  7. 15 XP
    ironstealer3's avatar

    Nee… alleen tijdens het synchroniseren vanuit bomen of gebouwen worden delen van het oerwoud of stad zichtbaar op de kaart. Je kunt wel winkels etc renoveren. Maar het levert je niets meer op. AC2 en AC Liberation zijn niet echt met elkaar te vergelijken.

    Okey bedankt voor het antwoord, dan zal ik deze assassin’s creed waarschijnlijk overslagen