Forum

Topic: [TR] Hitman: Absolution voor Farcry 3 met online pass!

Anoniem's avatar

Zoals de titel luidt heb ik Hitman: absolution te ruil voor Farcry 3 met ongebruikte online pass 😀

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ruil je echt alleen? Ik heb FC3 wel, maar ik wil ‘m niet kwijt. Ik zou Hitman eventueel wel van je willen kopen.

  2. 224 XP
    jiang153's avatar

    Ruil je echt alleen? Ik heb FC3 wel, maar ik wil ‘m niet kwijt. Ik zou Hitman eventueel wel van je willen kopen.

    hangt ervanaf hoeveel je ervoor over hebt. Kreeg deze vd week van mijn tante als cadeau maar heb hitman zelf al dus zit nog in seal. Farcry hoeft ik eigenlijk niet echt meer heb hem namelijk bijna platinum en wou alleen online pass hebben :P. Ik wil wel Battlefield 3 premium edition met die mappacks 🙂

  3. 79 XP
    GTA's avatar

    hangt ervanaf hoeveel je ervoor over hebt. Kreeg deze vd week van mijn tante als cadeau maar heb hitman zelf al dus zit nog in seal. Farcry hoeft ik eigenlijk niet echt meer heb hem namelijk bijna platinum en wou alleen online pass hebben :P. Ik wil wel Battlefield 3 premium edition met die mappacks 🙂

    je kan toch ruilen bij het winkel ze heeft gekocht?

  4. 224 XP
    jiang153's avatar

    je kan toch ruilen bij het winkel ze heeft gekocht?

    Als ze het bonnetje niet meer heeft niet meer he 🙁