Forum

Topic: YouTube Channel Naam

Anoniem's avatar

Hallo allemaal,
ik heb gister een elgato game capture gehaald en wil graag voor fifa en een beetje cod een channel maken op youtube.
Heb al een filmpje, maar het grootste probleem is een naam.
Ik het Tim de Jager en zat te denken aan JagerFIFA maar dat is moeilijk om uit te spreken in het engels aangezien mijn channel engels wordt.
Verder is Fifa in de naam wel handig.
Hebben jullie nog geweldige brainwaves, plaats ze dan aub?
Groetjes Jager

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

23 reacties

  1. 235 XP
    FBIman66's avatar

    hmm FifaHunter of zo k wee nie xD

  2. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ik zou in ieder geval niks met FIFA in je naam doen. Stel dat je op een gegeven moment alleen nog maar COD gaat uploaden, dan zit je nog wel met FIFA in je naam.

  3. 752 XP
  4. 16 XP
    Jager123's avatar

    Of gwn een mooie naam maar is lastig te bedenken?

  5. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Ik zou in ieder geval niks met FIFA in je naam doen. Stel dat je op een gegeven moment alleen nog maar COD gaat uploaden, dan zit je nog wel met FIFA in je naam.

    Volgens mij kan je eenmalig je naam veranderen.

  6. 2457 XP
    peyj's avatar

    Nu kan je jager in het engels gewoon uitspreken als “jeeger”, maar je zou ook voor Jag als een afkorting kunnen gaan. Ik zou idd alleen FIFA in mn naam zetten als ik alleen daarvan materiaal zou gebruiken. Ik zou zeggen keep it simple! JagGameVids is het beste wat me zo te binnen schoot.

  7. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Nee, Knockelhead, eenmaal aangemaakt en je kunt je YouTube naam niet meer veranderen, alleen wel hernoemen naar je Google Plus naam, verder niet.
    En ook, Accounts die na Maart 2009 zijn aangemaakt, kunnen hun Email Adressen niet meer veranderen.
    Ik wel dus:
    http://www.mkgirlism.eu/files/images/3866-24201350904pm.cwgi

    En ja, namen verzinnen is altijd moeilijk.
    Vaak heb ik ook, dat ik een Game Project begin te plannen, en het enige wat dan ontbreekt, is dus een naam.

  8. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    TimmyJ

    🙂

  9. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Ik kreeg laatste tijd elke keer een pop up venster dat ik naam enzo kan veranderen. Was een venster met 6 verschillende opties ofzo.

  10. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Dat is dat Google Plus ding waar ik het net over had.
    Het geeft je een voornaam en achternaam, gescheiden door een Spatie.
    Als je anoniem wilt blijven, kun je dit het beste niet doen.
    Zelf heb ik dat wel gedaan, maar dat is omdat ik mijn YouTube Channel toch als persoonlijk ervaar.
    Mijn bedrijfs Channel heeft nog steeds een Username.

  11. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Ahh ok tnxs voor de info 🙂

  12. 16 XP
    Jager123's avatar

    het wordt eigenlijk alleen voor fifa dus ik denk dan JagFIFA of JagFifa wat staat het mooist?

  13. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Als je 100% zeker weet dat je FIFA gaat en blijft uploaden, dan zou ik voor JagFIFA gaan. Het enige wat ik.bedoelde is dat mocht je op een bepaald moment overgaan op COD gameplay en je wil dan geen FIFA in je naam, dat het dan ontzettend zonde is om overnieuw te moeten beginnen als je net een mooi aantal subs hebt

  14. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Wat dan?
    Ik heb ook “MKGirlism” als naam, en “MK” betekent dan “Mario Kart”, en soms zet ik er ook wat anders op.

  15. 2457 XP
    peyj's avatar

    Wat dan?
    Ik heb ook “MKGirlism” als naam, en “MK” betekent dan “Mario Kart”, en soms zet ik er ook wat anders op.

    Maar bij jouw is het een mooie niet opvallende afkorting, terwijl FIFA echt FIFA is. Dan springt dat er wat meer uit. Maar JagFIFA is een idd een goede naam.

  16. 195 XP
    sabasNL's avatar

    “JagGaming” klinkt best vet

  17. 16 XP
    Jager123's avatar

    het is JagFIFA geworden, please abonneer, een aantal vids zijn in de maak!
    youtube.com/user/JagFifa

  18. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Je kan beter subs hebben van mensen die sub zijn geworden om wat je post.

  19. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik heb ervaring met YouTube sinds 2006.
    En om eerlijk te zeggen, het maakt tegenwoordig niet meer uit of je 1 Subscriber hebt of 8000, ze kennen je toch niet.
    Je kunt 4000 Subscribers hebben met 14 Views, maar je kunt ook 20 Subscribers met 9000 Views hebben.
    Het verschilt altijd per Video, niet per Channel.

  20. 235 XP
    FBIman66's avatar

    Ik heb ervaring met YouTube sinds 2006.
    En om eerlijk te zeggen, het maakt tegenwoordig niet meer uit of je 1 Subscriber hebt of 8000, ze kennen je toch niet.
    Je kunt 4000 Subscribers hebben met 14 Views, maar je kunt ook 20 Subscribers met 9000 Views hebben.
    Het verschilt altijd per Video, niet per Channel.

    K ben het volledig met je eens!

  21. 90 XP
    remii's avatar

    SHOOT the BALL!!!

    2 in 1

    want volgens mij was dat de vraag togh?????

  22. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Je kunt Usernames geen spaties geven.

  23. Anoniem -
    85.144.152..xxx's avatar

    Gg