Forum

Topic: Carnaval !

Anoniem's avatar

[i]In het zuiden van Nederland begint weer het carnaval en ik zal sommige hier alvast flink in de stemming brengen HUPPETEEE ![/i]

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

20 reacties

  1. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Ben een geboren en getogen Brabander, maar ik vier het niet ;<

  2. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Doe niet echt aan die dingen….
    Wel een leuk initiatief

  3. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Nee kwoon in Zuid-Holland, maar het is wel iets leuks.

  4. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Wat een verschrikkelijke muziek vind ik het toch.

  5. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik woon in Brabant, maar ik doe er niet aan.
    Misschien dit jaar wel, aangezien Carnaval in Zeeland echt heel saai was.

  6. 90 XP
    remii's avatar

    gewoon weer een reden om te zuipe, zie eigelijk nii in wat zwe anders aant doen zijn haha

  7. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    Kom uit eijsden limburger. Dit jaar niet op stap ivm geboorte van mijn dochter in november maar volgend jaar wel weer van de partij

  8. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik ben toch maar naar Breda gegaan vandaag.
    Er is inderdaad veel verschil tussen Breda en Sas van Gent.
    Was wel leuk, alleen de sneeuw verpestte de feest.

  9. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Hier in Rotterdam merk je echt helemaal niets van carnaval. Het is dat het in de krant staat, het is dat je er op tv ook wel het een of ander van ziet en ook komen er op Facebook wat berichten voorbij van mensen die wel aan carnaval doen. Maar als ik hier in de omgeving rond kijk.. Is dit weekend precies hetzelfde als afgelopen weekend en zoals aankomend weekend waarschijnlijk ook zal zijn…

  10. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Rotterdam is dan wel “Zuid-Holland”, maar het is niet “Zuid Nederland”.
    Carnaval is ook meer katholiek, en de provincies Limburg, Brabant, en Zeeland* zijn daarom ook de enigen die dit doen.

    * = Alleen de plaatsen die tot 10 Kilometer van België vandaan liggen, en een stukje rechts van Goes.

  11. 2414 XP
    klupido's avatar

    Ik heb een top carnaval gehad !

  12. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    In Drenthe hebben we ook 4 dagen carnaval. Waarom weet ik niet.

  13. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik woon in midden Limburg, maar ik hou niet van carnaval. Vind de muziek mega irritant en veel dronken misselijke mensen die je normaal nooit ziet, en dan denken ze ook nog allemaal grappig te zijn. Maar ken mensen die 4 dagen achter elkaar zich helemaal naar de klote zuipen.

  14. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Was nooit geïnteresseerd in carnaval tot me maat wat foto’s liet zien LOL
    1 woord GEWELDIG!

  15. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Was nooit geïnteresseerd in carnaval tot me maat wat foto’s liet zien LOL
    1 woord GEWELDIG!

    http://www.youtube.com/watch?v=dzAL3vPNai4

  16. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Dat is geen Carnavalnummer, gewoon een thema lied van New Kids Nitro.
    Als je New Kids moet hebben voor Carnaval, dan is dat “De Groeten Uit Brabant, Kut”.

  17. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Dat is geen Carnavalnummer, gewoon een thema lied van New Kids Nitro.
    Als je New Kids moet hebben voor Carnaval, dan is dat “De Groeten Uit Brabant, Kut”.

    Is die van New Kids jonge hoe weet gij da?
    Carnaval en de titel van de tekst gaan hand in hand samen alleen betaal je er niet voor.

    http://www.youtube.com/watch?v=S3OAiNLrwTA
    Keihard

  18. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Hoe ik dat weet?
    Omdat ik genoeg mensen hier ken, die steeds over New Kids hebben gepraat.
    Maar nu heb ik er inmiddels een jaar niet meer over gehoord, aangezien er nu toch niks nieuws meer van de New Kids komt.
    Hetzelfde gebeurde met Kabouter Wesley: In Mei 2010 gestopt, en niemand meer die er over praat.

  19. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Hoe ik dat weet?
    Omdat ik genoeg mensen hier ken, die steeds over New Kids hebben gepraat.
    Maar nu heb ik er inmiddels een jaar niet meer over gehoord, aangezien er nu toch niks nieuws meer van de New Kids komt.
    Hetzelfde gebeurde met Kabouter Wesley: In Mei 2010 gestopt, en niemand meer die er over praat.

    NK gaat toch nog in de gelredome een “afscheidsconcert” Live stand up spelen? Want dat zouden ze vorig jaar doen maar ging niet door als ik het mij goed kan herinneren.’

  20. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ging niet door, doordat de kaartenverkoop niet goed ging, dus hebben ze een klein Indie Game uitgebracht.