Forum

Topic: Skype op ps3?

Anoniem's avatar

Hallo

kan je op je ps3 skype downloaden met een trucje of iets anders en misschien dat dat op de ps4 wel kan?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Nee je kan skype niet downloaden op ps3, dan kan je toch ook gewoon doen op je pc of telefoon ?

  2. 186 XP
    DeadMact's avatar

    Op de PS4 kan het mogelijk zijn om Skype te hebben. Wand als de PS4 multitasking ondersteunt zoals de vita kan het wel

  3. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Skype is van Microsoft dus het lijkt me niet dat Skype op de PS3/4 mogelijk gaat zijn.

  4. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Skype is van Microsoft dus het lijkt me niet dat Skype op de PS3/4 mogelijk gaat zijn.

    Het is op de Vita dus misschien een heel heel heel klein kansje 😛 In ruil voor de blue ray XD

  5. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Skype is zelfs op Linux beschikbaar, de allergrootste haat van Microsoft en zijn/haar aanhangers.

  6. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Skype is van Microsoft dus het lijkt me niet dat Skype op de PS3/4 mogelijk gaat zijn.

    Zoals anderen al zeiden heeft de vita skype ondersteuning, dus je weet maar nooit ;3

    Tot dan is het inderdaad het best om maar gewoon een PC of telefoon te gebruiken.

  7. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Skype is zelfs op Linux beschikbaar, de allergrootste haat van Microsoft en zijn/haar aanhangers.

    Precies, dat wou ik ook al zeggen :p.
    Lijkt me wel handig mocht het komen.

  8. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Sony had al een deal om skype op de vita te zetten voordat MS skype had overgekocht he, dus daar kwamen ze sws niet onderuit.

  9. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Sony had al een deal om skype op de vita te zetten voordat MS skype had overgekocht he, dus daar kwamen ze sws niet onderuit.

    Dan hopen we maar dat de PS4 Ventrilo en/of Teamspeak gaat ondersteunen xd

  10. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik kan je wel een postduif aanbieden bij de PS4.
    Is heel traag, maar je hebt in ieder geval communicatie met je vrienden.

  11. 90 XP
    remii's avatar

    Ik kan je wel een postduif aanbieden bij de PS4.
    Is heel traag, maar je hebt in ieder geval communicatie met je vrienden.

    whahaaha:)