Forum

Topic: Nodlan.nl party 15/16/17 Februari

Anoniem's avatar

Beste gamers,

Het is dit weekend zo ver !! Nodlan 2013 de 10e editie gaat dan van start. Er zijn nog een paar plekken vrij schrijf je dus nu nog in voor onze 10e editie dit wil jij toch niet missen ? De koste bedragen €25,- Vooraf en €30,- aan de deur mits er nog plek is. Onze compo’s zijn:

-Call of Duty 2 3vs3
-Call of duty 4 3vs3
-Trackmania 1vs1
-Quake3 Free for all
-Flatout2 Derby 1vs1
-Flatout2 Race 1vs1
-League of legends 5vs5
Voor prijzen willen wij je vragen naar onze website te gaan : www.nodlan.nl

Om te kunnen deelnemen aan onze lan party vragen wij jou je te registreren op onze website: www.nodlan.nl Wacht niet langer want vol=vol Helaas hebben wij geen plek voor meer mensen.

Voor vragen kun je altijd met ons contact op nemen : [email protected] Ook zijn wij te vinden op facebook: https://www.facebook.com/pages/Nodlannl/459085300804741

Wij hopen jou te zien dit weekend

Mvg Nodlancrew
www.nodlan.nl

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 90 XP
    remii's avatar

    sinds wanneer moet men betalen om mee te doen dan?? raar item hierzo

  2. 2457 XP
    peyj's avatar

    sinds wanneer moet men betalen om mee te doen dan?? raar item hierzo

    Dat ze kosten in rekening brengen heb ik wel vaker gezien. Vaak ivm de huur van apparatuur zoals switches, routers, beamers maar ook prijzen, veel bier en frituur:P.

    Waarom alleen deze games? Zitten uberhaupt geen spellen bij die ik heb :P. Is dit echt alleen pc of zijn consoles ook welkom? Je plaatst het wel op een PS forum, maar ik weet uit ervaring dat sommige LAN’s overal reclame maken maar consoles vervolgens niet welkom zijn.

  3. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Als het mw3 of b02 was dan was ik wel down.
    Dit is zo oud haha en waarschijnlijk PC only