Forum

Topic: Watch Dogs

Anoniem's avatar

NOTE: hier boven kun je de officiΓ«le box-art van Watch Dogs bekijken.
Watch Dogs, je hebt er waarschijnlijk al van gelezen op PSX Sense, en misschien ook al wat video beelden gezien. Watch Dogs is een game dat wordt ontwikkeld door Ubisoft Montreal, en uitgegeven word door Ubisoft zelf. In het spel ben jij, de hoofdpersoon een hacker en kan je achter iedereens prive gegevens komen door bijvoorbeeld hun telefoongesprek af te luisteren, of bank account te hacken. Tevens kun je bruggen openen, verkeerslichten hacken waardoor iedereen massaal door groen rijdt en nog veel meer! Tot slot, een must-have voor je PS4.

E3 aankondigings Trailer:

Game Demo Video:

Playstation Meeting Presentatie en Gameplay:

Watch Dogs vanuit het ctOS perspectief:

Wat vinden jullie van Watch Dogs? Laat het weten in de comments!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

27 reacties

  1. 210 XP
    R-frodo's avatar

    Ik ben er bijna verliefd op…maar er zit me iets dwars en dat is:
    Zou dat hacken niet..onwijs gaan vervelen na ruim 4uur gameplay?

    Ik kan persoonlijk dit soort dingen niet uitstaan (elk dingetje hacken en doen) zou toch even wat meer willen
    zien qua gameplay.

    Zien jullie het zitten dat je elke missie weer iemand ze telefoon moet hacken weer een bankpasje kopieeren weer een lantaarn op rood zetten, ik ben benieuwd.

  2. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Nice topic! Overigens ben ik heel erg benieuwd naar de game. De beelden die gisteren getoond werden hebben mij letterlijk omver geblazen… Can’t wait!

  3. 775 XP
    Sevinho's avatar

    Ik ben er bijna verliefd op…maar er zit me iets dwars en dat is:
    Zou dat hacken niet..onwijs gaan vervelen na ruim 4uur gameplay?

    Ik kan persoonlijk dit soort dingen niet uitstaan (elk dingetje hacken en doen) zou toch even wat meer willen
    zien qua gameplay.

    Zien jullie het zitten dat je elke missie weer iemand ze telefoon moet hacken weer een bankpasje kopieeren weer een lantaarn op rood zetten, ik ben benieuwd.

    Heb ik inderdaad ook over getwijfeld, maar Ubisoft heeft, net als bij andere games weer een goede richting uitgekozen. Ik weet zeker dat ze hier iets op vinden!

  4. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    Denk dat het meer een futuristische Asassins creed is.
    Lijkt me wel een leuke game trouwens πŸ™‚

  5. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Iedereen die van Person of Interest houd vind Watch Dogs sowieso geweldig. πŸ˜‰

  6. 209 XP
    J-055's avatar

    Denk dat het meer een futuristische Asassins creed is.
    Lijkt me wel een leuke game trouwens πŸ™‚

    Als het dan maar niet zo saai wordt al AC

  7. 81 XP
    albatros's avatar

    Ik heb ook zo mijn bedenkingen bij de game. Het concept is wel interessant, maar veel van de events vereisen dat je in een split-second een apparaat hackt, zoals die paaltjes in de grond, het electriciteitskastje en de metro. Tenzij je de tijd flink kan vertragen om uit te zoeken welke opties je hebt lijkt me die mogelijkheden nutteloos. Ook zag de demo er erg gescript uit. Maar afwachten dus..shit duurt nog misschien wel een jaar!!Waar kan ik me laten invriezen voor een jaar?

  8. 2457 XP
    peyj's avatar

    Lijkt me een gaaf spel. Zeker die gameplay beelden spreken mij aan. Alleen in het tweede filmpje vond ik alles geweldig, behalve toen die in die auto stapte.. Vreselijk geluid..

  9. 182 XP
    Mitch1993-'s avatar

    Sowieso must have

  10. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Iedereen die van Person of Interest houd vind Watch Dogs sowieso geweldig. πŸ˜‰

    Klopt xD
    Deze game word een must-have voor mij, zeker weten

  11. 81 XP
    albatros's avatar

    Lijkt me een gaaf spel. Zeker die gameplay beelden spreken mij aan. Alleen in het tweede filmpje vond ik alles geweldig, behalve toen die in die auto stapte.. Vreselijk geluid..

    Idd, lijk wel een mug haha

  12. 3140 XP
    moes's avatar

    Iedereen die van Person of Interest houd vind Watch Dogs sowieso geweldig. πŸ˜‰

    denk jij wat ik denk? Battlefield 4 op de ps4 straks !! :$

  13. 90 XP
    remii's avatar

    denk jij wat ik denk? Battlefield 4 op de ps4 straks !! :$

    denk ik ook, en op de ps3.

  14. 775 XP
    Sevinho's avatar

    denk jij wat ik denk? Battlefield 4 op de ps4 straks !! :$

    He, toevallig! Wij bazen denken hetzelfde! πŸ˜€

  15. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    denk jij wat ik denk? Battlefield 4 op de ps4 straks !! :$

    Met 1080p, 60FPS, 64 Spelers en veel meer destructie? xD Jaa!! πŸ˜€

  16. 210 XP
    R-frodo's avatar

    Met 1080p, 60FPS, 64 Spelers en veel meer destructie? xD Jaa!! πŸ˜€

    Je vergeet 4 weken+ server crashes unplayable. Ben bang dat 64spelers te mooi is.

  17. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Je vergeet 4 weken+ server crashes unplayable. Ben bang dat 64spelers te mooi is.

    Eehm, 64 Spelers “te mooi” op de PS4? Echt niet, dit is zeker mogelijk hoor. Als een High-End PC van 2011 dit kan dan kan een High-End console van 2013 dit zeker, en met betere GFX en animaties. xD

    En 4+ weken server crashes? Laten we daar maar even niet van uit gaan. Begrijp ook totaal niet hoe je erbij komt dat BF4 op de PS4 de eerste 4 weken server crashes zal hebben en onspeelbaar zou zijn?

  18. 8865 XP
    7th-son's avatar

    moet dit gesprek niet gewoon verder gaan op he BF4 forum?
    en de rest die wel wat over watch dogs te melden hebben, die kunnen dat gewoon doen natuurlijk πŸ˜›

  19. 775 XP
    Sevinho's avatar

    Stoute mensen! Weg uit mijn topic! πŸ˜€

    TOPIC UPDATED
    De box-art van Watch Dogs is officieel

  20. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    moet dit gesprek niet gewoon verder gaan op he BF4 forum?
    en de rest die wel wat over watch dogs te melden hebben, die kunnen dat gewoon doen natuurlijk πŸ˜›

    Idd, beter gaan we weer even On-Topic. xD

    Watch Dogs! πŸ™‚

  21. 8865 XP
    7th-son's avatar

    ik ben erg bang dat de game snel saai word
    al heb ik dat al met games als GTA haha

    Alleen continu hacken zie ik niet zo zitten, kijk naar Deus ex!

  22. 775 XP
    Sevinho's avatar

    Idd, beter gaan we weer even On-Topic. xD

    Watch Dogs! πŸ™‚

    Haha, jouw reactie is even nutteloos als deze van mij! πŸ˜€

  23. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    Komt deze ook voor PS3?

  24. 775 XP
    Sevinho's avatar

    Komt deze ook voor PS3?

    Jazeker! πŸ˜‰

  25. 775 XP
    Sevinho's avatar

    TOPIC UPDATED!
    Een nieuwe video van Ubisoft is vrijgegeven. In deze video zie je de stad vanuit het ctOS perspectief!

  26. 151 XP
    Sadeesh's avatar

    TOPIC UPDATED!
    Een nieuwe video van Ubisoft is vrijgegeven. In deze video zie je de stad vanuit het ctOS perspectief!

    Ziet er gruwelijk uit!

  27. 775 XP
    Sevinho's avatar

    Ziet er gruwelijk uit!

    Ja, he?