Forum

Topic: Heatset

Anoniem's avatar

Heb echt even jullie expertise nodig. Bij mediamarkt snappen ze het niet zo…. Mijn playstation is aangesloten op een Dell pc scherm met hdmi kabel. Om geluid te horen heb ik dus externe boxen aan mijn scherm gekoppeld. Een normale koptelefoon kan ik dus gewoon in externe boxen pluggen . Nu wil ik dus de turtle beach p11 kopen. Werkt dit ? En zo ja hoe moet ik deze dan aansluiten ? Heb namelijk geen geel/ROOD/wit achter op mijn pc scherm.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 163 XP
    angelochiela's avatar

    een aux kabel kopen dan van turtle beach naar scherm rechtstreeks insteken dan heb je gewoon geluid teminste bij mij wel

  2. 81 XP
    albatros's avatar

    Ik zou geen heatset kopen want dan verbranden je oren!

  3. 2 XP
    Hertog076's avatar

    een aux kabel kopen dan van turtle beach naar scherm rechtstreeks insteken dan heb je gewoon geluid teminste bij mij wel

    Hoe heb jij de headset dan verder aangesloten aan ps3?

    Probleem is dat ik achter in mijn scherm alleen zo’n groene aansluiting heb.

  4. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Koop een USB 7.1 headset van Sony beetje duur maar dan heb je wel 89 euro. Maar gaat die USB niet gewoon in de PS3 of heb ik dit fout? Tenminste bij me Sony Headset heb ik dit gedaan 🙂

  5. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Ik heb ook een vraagje omtrent een headset.
    ik heb een creative Fatal1ty headset maar die kan niet op mijn ps3.

    is dit http://tweakers.net/pricewatch/304085/sweex-sound-card-adapter-usb/specificaties/ daar de goede oplossing voor?