Forum

Topic: [OOT] Ni No Kuni – Wrath Of The White Witch

Anoniem's avatar

Ik schrok me eigenlijk wezenloos dat er geen topic is over deze game!
Zit dan helemaal niemand met vragen? heeft iedereen het al uitgespeelt?
Of is er gewoon helemaal geen interesse in deze game hier?

Waar zitten jullie?
Ik ben nu aardig ver met de game, alleen loop ik al een tijdje met een vraag
die ik ook niet op het internet kan vinden!
Zodra je kunt rondvliegen op de worldmap, word het nog interessanter allemaal, alles staat voor je open, en je kunt gaan en staan waar je wilt.
Nou ben ik en route dus iets tegen gekomen wat ik eigenlijk nooit meer gezien heb!
Nieuwsgierig? 😛

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 202 XP
    askanan's avatar

    ik heb het uitgespeeld, nog bezig met de extras maar effe op hold doordat ik zin heb gekregen om mass effect trilogie nog eens te spelen 🙂

  2. 8866 XP
    7th-son's avatar

    dat zijn niet veel mensen hier 😉

  3. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Nou eigenlijk verbaasd het mij ook, voor een game die zo snel uitverkocht was. Zelf heb ik hem nog niet. Ik ben nog vol op bezig met Skyrim. Op een later moment wil ik hem nog wel aanschaffen. Maar ik ben eigenlijk ook heel benieuwd wat de mensen die de game al wel hebben, van de game vinden.

  4. 10 XP
    Jack Gotti's avatar

    Ik heb hem inmiddels uitgespeeld. Nu alle extra’s halen. Inmiddels moet ik nog 1 bounty en 2 errands doen. Daarna schatten zoeken

  5. 8866 XP
    7th-son's avatar

    Nou eigenlijk verbaasd het mij ook, voor een game die zo snel uitverkocht was. Zelf heb ik hem nog niet. Ik ben nog vol op bezig met Skyrim. Op een later moment wil ik hem nog wel aanschaffen. Maar ik ben eigenlijk ook heel benieuwd wat de mensen die de game al wel hebben, van de game vinden.

    mijn mening?
    ik vind het 1 van de beste jrpg’s die in de laatste 10 jaar is uitgekomen, al dan niet de beste!
    ik vermaak me er kostelijk mee, en er is zoooo ontiegelijk veel te doen, zelfs na afloop van het verhaal, kun je nog genoeg geheime dingen doen!

  6. 90 XP
    remii's avatar

    Nou eigenlijk verbaasd het mij ook, voor een game die zo snel uitverkocht was. Zelf heb ik hem nog niet. Ik ben nog vol op bezig met Skyrim. Op een later moment wil ik hem nog wel aanschaffen. Maar ik ben eigenlijk ook heel benieuwd wat de mensen die de game al wel hebben, van de game vinden.

    die uitverkoop was zo weer voorbij klopt, dat omdat de game amper uit is gegeven op de een of andere manier, je kan m nog wel in de ps store krjgen, sommige gamemania hebben m ook liggen, en vooral op marktplaats werden de special edition paketten aangeboden voor absurde prijzen als 170 voor een geopende en 250 voor een gesealde,
    ik heb de gameplay nagekeken op youtube(zoals gewoonlijk voor ik iets aanschaf) maar het is zo pokemon achtig(weet niet hoe ik t anders uit moet gaan leggen, kijk youtube) ik heb er totaal geen interesse in, heb dus al genoeg pokemon gespeeld op me ouwe grijze dikke gameboy en daarna op de gameboy color enz,,, en its the same, in een nieuw jasje, voor mj dus een dikke NOT 🙂