Forum

Topic: [OOT] InFAMOUS: Second Son

Anoniem's avatar

Artikel van Sucker Punch
http://www.suckerpunch.com/index.php?option=com_content&view=article&id=279:fob-release&catid=68:second-son-page&Itemid=126

InFAMOUS: Second Son, is officieel bekend gemaakt op de Playstation Meeting op 20 februari 2013. In deze Action/Adventure Open World game speel je als Delsin Rowe. Deze 24-jarige jongeman is opgegroeid in Seattle, en is ervan overtuigd dat hij een held gaat worden. Nadat Delsin een aantal slachtoffers heeft gered uit het wrak van een brandende bus, merkt hij op dat controle heeft over rook, hij kan er zelfs in veranderen!

7 jaar na het epische avontuur van Cole MacGrath in New Marais, heeft de regering de touwtjes stevig in handen. Iedereen die verdacht wordt van het zijn van een zogenaamde ‘Bio-terrorist’, wordt opgepakt en overgeleverd aan de Department of Unified Protection (DUP). De DUP willen voorkomen dat er ooit nog zo iets vreselijks gebeurd als in Empire City en New Marais.
Delsin besluit niet stil te gaan zitten, en gaat een episch avontuur tegemoet!

Suckerpunch heeft gekozen om in plaats van Cole MacGrath, Delsin Rowe als hoofdpersoon in de game te laten spelen. Reden hiervoor is dat 80% van de InfFAMOUS 2 spelers het einde koos waarin Cole zich opofferde voor de mensheid. Suckerpunch vond het dus ongepast om Cole in de volgende game weer te laten meespelen.

Ik heb erg veel zin om deze PS4-exclusive te gaan spelen. Ik hoop persoonlijk dat er een PS4 bundel komt inclusief dit spel.

Wat vinden jullie, PSX-sensers, tot nu toe van deze game?

https://www.facebook.com/infamous

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 71 XP
    Rehabinum's avatar

    De vorige delen heb ik mij zeer mee vermaakt, maar ik wacht eerst wat gameplay af voordat ik over deze game echt een opinie kan vormen. De trailer doet mij niet het gevoel geven dat het hier om een inFAMOUS game gaat, maar het ziet er wel vermakelijk uit. Hoop dat er tijdens de E3 wat gameplay beelden getoond gaan worden.

  2. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik heb deel 1 van InFamous gespeeld, deel 2 niet omdat ik deel 1 niet zo goed vond, maar ik denk dat ik deze misschien wel haal. Omdat het een launch titel is natuurlijk en omdat dit er gewoon fucking vet uitziet!

  3. 7 XP
    memeownage's avatar

    Ik heb deel 1 van InFamous gespeeld, deel 2 niet omdat ik deel 1 niet zo goed vond, maar ik denk dat ik deze misschien wel haal. Omdat het een launch titel is natuurlijk en omdat dit er gewoon fucking vet uitziet!

    Ik ben het hier helemaal mee eens!

  4. 182 XP
    Mitch1993-'s avatar

    Ik heb deel 1 van InFamous gespeeld, deel 2 niet omdat ik deel 1 niet zo goed vond, maar ik denk dat ik deze misschien wel haal. Omdat het een launch titel is natuurlijk en omdat dit er gewoon fucking vet uitziet!

    Deel 2 was juiste de beste van de 2…

  5. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Deel 2 was juiste de beste van de 2…

    Ja ik ben een beetje afgeknapt op deel 1 dus dan is het een logische reactie om deel 2 niet te spelen 😉