Forum

Topic: Hoe krult je headset niet?

Anoniem's avatar

Hey allemaal,

Bij mijn vorige 2 headsets ( Turtle Beach, Sharkoon ) ging de draad van m’n headset enorm ( echt extreem, 4 krullen in 1 etc. ) krullen, van ong. de helft tot m’n hoofd. Uiteindelijk zijn ze allebei kapot gegaan omdat de draad de binnenste draden helemaal kapot maakte. Misschien waren de draden te lang, ik zat vrij ver van mn tv, miss moet ik er wat dichter bij gaan zitten? Hoe kan ik dit voorkomen want ik heb schijt om weer 50 eu uit te geven ( http://www.bol.com/nl/p/tritton-kunai-stereo-headset-zwart-ps3-ps-vita/1004004013068297/ )? Het kan liggen aan het opbergen/plaatsen nadat je klaar bent, hoe doen jullie dat het beste of krult jullie headset totaal niet?
Thanks. 🙂

Heb miss al iets, deze Tritton headset kan je losmaken van de mixamp ( en dan ergens neerleggen of bijv. voor muziek gebruiken ) en dan zou de overige draad niet gaan krullen of anders die draad om bijv. een dvdtje binden zodat ie niet krult.

DZA

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Hey allemaal,

    Bij mijn vorige 2 headsets ( Turtle Beach, Sharkoon ) ging de draad van m’n headset enorm ( echt extreem, 4 krullen in 1 etc. ) krullen, van ong. de helft tot m’n hoofd. Uiteindelijk zijn ze allebei kapot gegaan omdat de draad de binnenste draden helemaal kapot maakte. Misschien waren de draden te lang, ik zat vrij ver van mn tv, miss moet ik er wat dichter bij gaan zitten? Hoe kan ik dit voorkomen want ik heb schijt om weer 50 eu uit te geven ( http://www.bol.com/nl/p/tritton-kunai-stereo-headset-zwart-ps3-ps-vita/1004004013068297/ )? Het kan liggen aan het opbergen/plaatsen nadat je klaar bent, hoe doen jullie dat het beste of krult jullie headset totaal niet?
    Thanks. 🙂

    DZA

    Uhm heb de astro a40 en mijne is nog nooit gaan krullen….
    Ik plaats em gewoon om me tv heen als ik klaar ben met gamen haha weet niet of dat helpt xD

  2. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    denk verkeerd opbergen. ik had hetzelfde met mijn Sharkoon en daar ging de draad ook van kapot. heb nu een Tritton en deze gaat ook al draaien.

  3. 139 XP
    Xx_DontTakeItPersonal_xX's avatar

    heb ik een beetje last van die ‘krulling’ maar telkens als ik iets nieuw koop met een draad aan dan strek ik die draad zo’n 5 keer na mekaar (totdat die draad warm staat van de wrijving tussen vingers en draad) en dan gaat het weg na tijdje gebruiken, ook het opbergen speelt een rol mooi in een lusje oprollen en niet te klein :p :p

  4. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    uuuuh… voor 50 euro heb je ook een officiele draadloze PS3 headset van Sony.

    Geen last van kabels, geen last van krullen. 🙂

  5. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    uuuuh… voor 50 euro heb je ook een officiele draadloze PS3 headset van Sony.

    Geen last van kabels, geen last van krullen. 🙂

    Kan je niet vergelijken maar goed

  6. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Kan je niet vergelijken maar goed

    Ik heb de draadlose 7.1 versie niks mis mee 😉 Maar die kost ook 89 euro

  7. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Ik heb de draadlose 7.1 versie niks mis mee 😉 Maar die kost ook 89 euro

    virtueel 7.1 inderdaad 😛

    maar het krullen van draden hou je bijna niet tegen, en vooral niet als je het oprolt
    wat eerder werd gezegd, niet te kleine lusjes maken
    sterker nog, het liefst helemaal niet oprollen!

  8. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    virtueel 7.1 inderdaad 😛

    maar het krullen van draden hou je bijna niet tegen, en vooral niet als je het oprolt
    wat eerder werd gezegd, niet te kleine lusjes maken
    sterker nog, het liefst helemaal niet oprollen!

    Wat ik nu doe is ik haal mn headset uit dat soundcontrol ding, en rol ik de draad om een dvdtje heen en zo raaktie onmogelijk in de knoop.

  9. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Wat ik nu doe is ik haal mn headset uit dat soundcontrol ding, en rol ik de draad om een dvdtje heen en zo raaktie onmogelijk in de knoop.

    neemt alleen weer zoveel ruimte in beslag 😉
    maar goed, het is natuurlijk een optie!

    ik blijf een hekel hebben aan snoertjes, en vooral van accesoires met lange snoertjes!
    en dat zegt een electricien haha

  10. 1374 XP
    rva_96's avatar

    “Hoe houd je het krullen tegen ?”

    Draadloze headset kopen jongu 😉 Haha nee hoor, idd zoals hierboven gezegt, handig om hem om iets heen te draaien en anders een soort speciaal dingetje kopen die je draad oprolt. Btw, je kan ook een soort hang standaard maken voor je headset, zodat je draad naar beneden blijft hangen.

  11. 4 XP
    NFC's avatar

    Heb hier ook altijd last van. Volgens mij niks aan te doen, heb het ook altijd met mijn telefoon op kantoor.

  12. 39 XP
    Imlaguna's avatar

    ik heb de tritton pro+ (true 5.1) heb het zelfde probleem ik laat hem altijd hangen met het draad omhoog zodat hij weer goed komt
    ik denk dat de krulling komt door het neer leggen en oppakken van de headset waarbij je hem elke x een halfe slag draait