Forum

Topic: fifa13 al 3x speler kwijt na aankoop

Anoniem's avatar

dit betreft PS3 fifa13

na aankoop van een speler op de veiling wil ik de speler naar mijn spelers opslag doen hierop zegt de veiling dat ze het druk hebben later nog een x proberen. mijn aankoop is niet meer aanwezig mijn munten zijn afgeschreven

ik ben al 3x speler kwijt na aankoop weet iemand waar ik dit kan melden en mischien mijn spelers kan terug krijgen of evt mijn munten terug .

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 247 XP
    robinho123's avatar

    Ik heb een keer hetzelfde probleem gehad, maar als ik dan weer ging kijken bij de speler stond erbij dat hij bij mijn team was gekomen. Heb je al is weer naar die speler gekeken of je hem eventueel dan heb?

  2. 197 XP
    robin2000's avatar

    als je hem niet ehbt kan je nog een mail naar ea sturen maar hier doen ze weinig mee denk ik

  3. 2 XP
    ONAKKES's avatar

    ik heb er gekeken maar ze zijn echt weg en het ging nog om 2 hele goeie ook van persie en rooney lol maar ok in ieder geval bedankt voor jullie reactie

    ps waar kan ik dit melden dit is namelijk allemaal nieuw voor mijn

  4. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Niet in je club, transferlijst, watch list? Soms helpt het ook als je fifa opnieuw start.

  5. 197 XP
    robin2000's avatar

    ik heb er gekeken maar ze zijn echt weg en het ging nog om 2 hele goeie ook van persie en rooney lol maar ok in ieder geval bedankt voor jullie reactie

    ps waar kan ik dit melden dit is namelijk allemaal nieuw voor mijn

    https://help.ea.com/uk/fIfa hier

  6. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik heb hetzelfde gehad en toen stuurde ik een berichtje naar EA, 4 dagen later had ik mijn spelers terug. Zou het dus wel ff doen want je krijgt ze wel terug 😉