Forum

Topic: motorstorm RC

Anoniem's avatar

Ik heb dit bericht gekregen van sony, maar ik heb nog nooit ratchet&clank gespeelt op mn eigen ps3 of met mn eigen psn naam. Hebben meer mensen dit bericht gehad.
Ik heb ondertusseb de code van motorstorm rc al ingelost en lekker gespeelt.
Vind het best wel een vermakkelijk spelletje, soms echt zwaar irritant maar verder best wel leuk.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 161 XP
    ps3fan's avatar

    Sorry dat de bijlage niet zo goed leesbaar is. Hier heb ik het bericht gekopieerd.
    ‘ Bestenacerrra

    Ratchet & Clank: QForce kwam in november 2012 uit op PlayStation®3. Wij kondigden aan dat de PlayStation®Vita-versie uit zou komen in januari 2013. Iedereen die de PS3™-versie van de game heeft gekocht en nog steeds wacht op de bijbehorende PS Vita-versie, willen we ter compensatie graag MotorStorm® RC aanbieden als download zonder bijkomende kosten.

    Bovendien mag je zonder bijkomende kosten Ratchet™: Gladiator voor de PlayStation®3 downloaden wanneer die beschikbaar wordt in de PlayStation®Store. We sturen je hier later een e-mail over.’

  2. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ik heb eenzelfde mail ontvangen. Aangezien ik RC al heb, heb ik die code niet echt nodig (hooguit voor Gladiator). Kan ik nog iemand blij maken met Motorstorm RC + Gladiator?

  3. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ik heb eenzelfde mail ontvangen. Aangezien ik RC al heb, heb ik die code niet echt nodig (hooguit voor Gladiator). Kan ik nog iemand blij maken met Motorstorm RC + Gladiator?

    Is Gladiator een losse code? Motorstorm FF heb ik al, maar Gladiator lijkt me erg leuk.

  4. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Nee, ik heb 1 code. Die is denk ik voor beide.

    Edit: de code voor Motorstorm RC is weg. Als ik de tekst nog eens goed doorlees, is dit alleen de code voor RC. Gladiator krijg ik later nog nieuws over, blijkbaar…

  5. 168 XP
    voorhoofdchin's avatar

    Nee, ik heb 1 code. Die is denk ik voor beide.

    Edit: de code voor Motorstorm RC is weg. Als ik de tekst nog eens goed doorlees, is dit alleen de code voor RC. Gladiator krijg ik later nog nieuws over, blijkbaar…

    Hartstikke bedankt voor de code! Motorstorm RC is erg leuk! heb hem gelijk op me vita en ps3 gezet

  6. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Nee, ik heb 1 code. Die is denk ik voor beide.

    Edit: de code voor Motorstorm RC is weg. Als ik de tekst nog eens goed doorlees, is dit alleen de code voor RC. Gladiator krijg ik later nog nieuws over, blijkbaar…

    Mocht je Gladiator niet willen, dan ben ik wel geïnteresseerd.