Forum

Topic: Battlefield 3 Premium Code

Anoniem's avatar

Hallo PSX-sensers,

Laatst, dinsdag, heb ik de Premium Edition van Battlefield 3 aangeschaft. Ik was toen met school in Engeland. Toen ik thuis kwam wilde ik natuurlijk gelijk de game spelen, en na de urenlange download kon ik eindelijk aan de slag. Althans, dat dacht ik. De code die er bij geleverd zat werkte niet, hij was al gebruikt. Online spelen met DLC was dus niet mogelijk! Ik had de game pas een aantal dagen geleden uit de seal gehaald. Ik heb geprobeerd met EA contact op te nemen, maar ik krijg steeds een foutmelding in beeld. Terug gaan naar Engeland lijkt me ook geen redelijke optie.

Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 802 XP
    phinal's avatar

    Hallo PSX-sensers,

    Laatst, dinsdag, heb ik de Premium Edition van Battlefield 3 aangeschaft. Ik was toen met school in Engeland. Toen ik thuis kwam wilde ik natuurlijk gelijk de game spelen, en na de urenlange download kon ik eindelijk aan de slag. Althans, dat dacht ik. De code die er bij geleverd zat werkte niet, hij was al gebruikt. Online spelen met DLC was dus niet mogelijk! Ik had de game pas een aantal dagen geleden uit de seal gehaald. Ik heb geprobeerd met EA contact op te nemen, maar ik krijg steeds een foutmelding in beeld. Terug gaan naar Engeland lijkt me ook geen redelijke optie.

    Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

    buitenlandse DLC werkt niet op een nederlandse PSN account
    en…je kunt het niet oplossen tenzij je een engelse PSN acc aanmaakt

  2. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Ik denk dat het beste is om EA Benelux te contacteren per e-mail of via Twitter.

  3. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Dat is flink kut voor je, welke winkel was dat ook alweer waar je hem kocht? De GAME toch?

  4. 136 XP
    Hoonhorst's avatar

    Dat is flink kut voor je, welke winkel was dat ook alweer waar je hem kocht? De GAME toch?

    De GAME in Exeter.
    Unit 1 Guildhall Shopping Centre Exeter,
    EX4 3HP

  5. 1034 XP
    mickvl's avatar

    De GAME in Exeter.
    Unit 1 Guildhall Shopping Centre Exeter,
    EX4 3HP

    Moet je hun even een mailtje sturen, met een beetje mazzel krijg je een refund. Alhoewel, dat lijkt me ook stug.

  6. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Balen ik denk dat de mensen gelijk hebben de beste optie is contact met ze opzoeken en vop het beste hopen 😉

    buitenlandse DLC werkt niet op een nederlandse PSN account
    en…je kunt het niet oplossen tenzij je een engelse PSN acc aanmaakt

    Zelfs niet met europese games wat raar? Mensen die games uit Engeland bestellen hebben toch niet allemaal een Engels account lijkt me stug?

  7. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    buitenlandse DLC werkt niet op een nederlandse PSN account
    en…je kunt het niet oplossen tenzij je een engelse PSN acc aanmaakt

    Is regio gebonden niet land gebonden maat.
    Voor zover ik weet is Engeland onderdeel van de EU.
    Je code moet gewoon werken dus contact moet je inderdaad opzoeken.

  8. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    https://help.ea.com/contact-us
    Hier moet je zijn en dan de live chat.
    Succes

  9. 136 XP
    Hoonhorst's avatar

    Een Engelse PSN account maken werkt in ieder geval niet, code blijft gebruikt.
    En nadat ik op de site van EA ‘product, categorie en platform’ heb ingevuld, geeft mijn pc steeds een foutmelding als ik op de optie ‘stuur me een e-mail’ klik. Bedankt voor de tips tot nu toe!

  10. 8866 XP
    7th-son's avatar

    dat games uit engeland komen hoord inderdaad niets uit te maken
    ik heb ook games uit engeland, en dat werkt allemaal gewoon met DLC uit de ‘nederlandse’ store
    je moet in principe alleen rekening houden met europa, amerika, australie en de oosterse landen

  11. 136 XP
    Hoonhorst's avatar

    Ik heb contact opgenomen met EA en na 2 lange weken wachten eindelijk een nieuwe code gekregen. De code bevatte de Online Pass Limited Edition. Online gaan lukt nu dus wel, maar ik heb nog geen Premium. Zou ik Premium gewoon kunnen downloaden in de Store (er staat dat ik er nog steeds 50 euro voor moet betalen) of is er iets mis met de code?

    EDIT: Ik ben er achter gekomen dat ik nu de LIMITED EDITION PASS heb gekregen! Ik kan dus alleen maar Back to Karkand downloaden. Weer een mailtje sturen naar EA dus..

  12. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Ik heb contact opgenomen met EA en na 2 lange weken wachten eindelijk een nieuwe code gekregen. De code bevatte de Online Pass Limited Edition. Online gaan lukt nu dus wel, maar ik heb nog geen Premium. Zou ik Premium gewoon kunnen downloaden in de Store (er staat dat ik er nog steeds 50 euro voor moet betalen) of is er iets mis met de code?

    EDIT: Ik ben er achter gekomen dat ik nu de LIMITED EDITION PASS heb gekregen! Ik kan dus alleen maar Back to Karkand downloaden. Weer een mailtje sturen naar EA dus..

    Balen man, succes.

  13. 136 XP
    Hoonhorst's avatar

    Mag een slotje op.