Forum

Topic: Ps3

Anoniem's avatar

hallo ik heb mn Ps3 pas een dag en je hoort hem nu al de helle tijd tikken mn voetbal trainer werkt bij sonny en hij zij dat hij niet meer stabiel en dat het een fabrieks fout is dus moet ik hem nou terug brengen naar bart smit of niet ??????

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Als ie flink staat te tikken zou ik hem gewoon terug brengen naar de winkel als je nog garantie hebt.

  2. 3 XP
    rumcup123's avatar

    oke ik eb nog garantie ik heb hem eregister gekocht

  3. 321 XP
    The_darknessking's avatar

    Meteen terug brengen, een Playstation maakt af en toe wel eens geluid. Maar dat hij steeds blijft tikken is niet normaal. Vooral als je nog garantie hebt en hem eergister hebt gekocht, zul je wel een nieuwe moeten krijgen.

  4. 3 XP
    rumcup123's avatar

    ja oke mn broer is nu wel fifa aan het spellen en daar tikt hij niet meer en als ik online MW2 speel tikt hij wel

  5. 168 XP
    voorhoofdchin's avatar

    Binnen 2 weken moet ze jou volgens mij gelijk een nieuwe meegevn

  6. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Als hij bij 1 spel tikt, is het misschien het schijfje van het spel. Als de opdruk ergens tegenaanloopt oid. In dat geval is het dus geen garantie, dan ligt het gewoon aan het medium.
    Controleer dat dus eerst! (Zeker omdat je zegt dat het met andere spellen wel goed gaat)

  7. 417 XP
    Omer58's avatar

    ja oke mn broer is nu wel fifa aan het spellen en daar tikt hij niet meer en als ik online MW2 speel tikt hij wel

    Hij kan tikken bij MW2 omdat ie dan miss warmer wordt omdat MW2 een veel zwaarder spel is dan Fifa, breng m gewoon terug nu je de garantie nog hebt.