Forum

Topic: Tweede artikel toont zich niet op frontpage (Adblock Probleem)

Anoniem's avatar

Ik heb denk ik een bug gespot op PSX-Sense, ik zal de bug maar even uitleggen aan de hand van een paar screenshots:

Desktop versie:

Mobiele versie:

Zoal je kan zien is het tweede artikel van de mobiele versie niet aanwezig op de desktop versie. Deze bug is me al een langere tijd opgevallen. Het lijkt er dus op dat elk tweede artikel op de desktop versie van PSX verdwijnt. Ligt dit aan mij of hebben meer mensen hier last van?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Adblock uitdoen 😛

  2. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Adblock uitdoen 😛

    Lol, thanks. xD

    Normaal heb ik AdBlock altijd uit op PSX-Sense.. Lol. 😛

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Lol, thanks. xD

    Normaal heb ik AdBlock altijd uit op PSX-Sense.. Lol. 😛

    Ik laat het topic wel ff staan want wellicht meer mensen last van.

  4. 367 XP
  5. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ja ik heb er ook last van!

    Desktop:
    http://www.imgdump.nl/upload/3e378cb4db957d2ff024296f5a64221b.png

    Mobile:
    http://www.imgdump.nl/upload/1f155f03f2bf12643c60695b36e852ad.png

    Ik gebruik ook AdBlock.

    Zoals ik hierboven net aangaf, Adblock uitzetten dan heb je er geen last van.

  6. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik ben ook een AdBlock gebruiker, maar voor mij valt het niet echt op, zowel aan als uit.

  7. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Zoals ik hierboven net aangaf, Adblock uitzetten dan heb je er geen last van.

    Het probleem gaat toch over adblock? Je zegt ik laat hem open, misschien hebben er meer mensen last van. Nou ik ben daar in ieder geval 1 van!

  8. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Het probleem gaat toch over adblock? Je zegt ik laat hem open, misschien hebben er meer mensen last van. Nou ik ben daar in ieder geval 1 van!

    Ik laat hem open zodat mensen kunnen zien dat je adblock uit moet zetten als je er last van hebt. Dat het probleem bestaat dat weet ik, en dat iedereen met Adblock er last van heeft ben ik ook van op de hoogte. Excuses als ik dit verkeerd formuleerde.

    De oplossing is dus, Adblock uit.

  9. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    AdBlock uit brengt ook betere inkomsten op, hoewel het bij AdSense het maar een stijging wordt van € 0,01 naar € 0,03 per dag.

  10. 417 XP
    Omer58's avatar

    Ik laat hem open zodat mensen kunnen zien dat je adblock uit moet zetten als je er last van hebt. Dat het probleem bestaat dat weet ik, en dat iedereen met Adblock er last van heeft ben ik ook van op de hoogte. Excuses als ik dit verkeerd formuleerde.

    De oplossing is dus, Adblock uit.

    Kunnen jullie er niks aan doen om het op te lossen dan?

  11. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Kunnen jullie er niks aan doen om het op te lossen dan?

    WTF… 🙂

    Het is nu toch enorm duidelijk dat het probleem niet aan PSX-Sense ligt, maar aan AdBlock? Dus je moet gewoon AdBlock uitzetten op PSX-Sense.

    PSX-Sense gaat er echt niet voor zorgen dat hun site perfect werkt met AdBlock hoor, dat staat eigenlijk gelijk aan je eigen ruiten ingooien, omdat PSX-Sense dan inkomsten mist, ook al is dat niet veel waarschijnlijk.

  12. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    WTF… 🙂

    Het is nu toch enorm duidelijk dat het probleem niet aan PSX-Sense ligt, maar aan AdBlock? Dus je moet gewoon AdBlock uitzetten op PSX-Sense.

    PSX-Sense gaat er echt niet voor zorgen dat hun site perfect werkt met AdBlock hoor, dat staat eigenlijk gelijk aan je eigen ruiten ingooien, omdat PSX-Sense dan inkomsten mist, ook al is dat niet veel waarschijnlijk.

    Dank je dat je hem dat uitlegt, ik zat al dik te facepalmen toen ik dat las, sommige mensen…

  13. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    De oplossing is duidelijk: AdBlock uit.

  14. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Blijkbaar is het probleem opgelost, heb er geen last meer van!

  15. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    En Roy facepalmt weer xD

  16. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Blijkbaar is het probleem opgelost, heb er geen last meer van!

    Komt omdat er indd nu een adv draait op de 2e plek, volgende week heb je t probleem weer tenzij je adblock uitdoet op PSX-Sense.