Forum

Topic: Geld toevoegen vie sonyentertainmentnetwork.com ?

Anoniem's avatar

ik hoopte dus dat ik psn tegoed kon kopen doormiddel van ideal of paypal.
eenmaal het bedrag gekozen dat ik wil kopen( 10 euro in dit geval). geeft ie aan dat ik momenteel niet kan kopen, probeer het later nogmaals.
Dit probleem krijg ik vaker als ik het via sonyentertainmentnetwork.com probeer.
Iemand die het wel gewoon lukt psn tegoed te kopen via deze manier?

sorry voor het foutje in de titel, het is laat en ik ben moe.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Mij is het misschien 2x van de 50x niet gelukt. Maar nu lukt het inderdaad niet. Denk morgen wel weer.

  2. 377 XP
    Valentino1994's avatar

    Ik heb eergister (24-03) nog geld op mn PSN gezet via de site dus toen deed ie t gewoon nog.
    En de keren daarvoor deed ie bij mij ook gewoon.
    Misschien probeer je t steeds net op de momenten dat t niet gaat of ligt t aan de manier van betalen?

  3. 389 XP
    Suugie's avatar

    Ik zal gewoon via psncode.nl kopen. Werkt altijd en snel 🙂
    Is btw ook partners met psx-sense

  4. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Ik zal gewoon via psncode.nl kopen. Werkt altijd en snel 🙂
    Is btw ook partners met psx-sense

    Maar dan moet het weer gelijk 20 euro zijn en met ideal kan je snel even 5 euro storten om een simpele download te kopen veel handiger.

  5. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Met iDeal is het bij mij wel 2x gelukt, recent. 😉

  6. 161 XP
    ps3fan's avatar

    Bleek ik het dus toch de hele tijd op het verkeerde moment te proberen.
    Het is vandaag eindelijk gelukt en snel ook. Het staat er gewoon direct op.
    Zeer tevreden met deze manier. Lekker snel 5, 10, 15, 20 enz. op je account zetten.

  7. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    idd, die standaard bedragen zijn vervelend. Ik waardeerde altijd met €20 op vanwege PS+. Had ik 5 euro over. Wtf moet ik kopen van 5 euro?

  8. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    idd, die standaard bedragen zijn vervelend. Ik waardeerde altijd met €20 op vanwege PS+. Had ik 5 euro over. Wtf moet ik kopen van 5 euro?

    Dat bedoel ik 20 euro je koopt iets van 14,99 en je houdt gelijk niks genoeg over om nog iets fatsoenlijks te halen 😛