Forum

Topic: play store?

Anoniem's avatar

Hey Sensers

ik heb een samsung galaxy ace en ik wil subwaysurfer downloaden en candy crush maar er staat dat het niet de goeie versie is ik heb gekeken naar software update er zijn geen updates beschikbaar hoe kan dat?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Het kan zeker.
    Dat is het grote probleem van Android: Alle telefoons werken anders.

    Als je hier naar gaat, en inlogt met de Google Account van je telefoon:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kiloo.subwaysurf&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5raWxvby5zdWJ3YXlzdXJmIl0.

    Lees aan de linker kant de melding, het kan zijn dat je telefoon er te zwak voor is, of iets wat er in de buurt komt.

  2. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    Deze app is niet compatibel met uw Vodafone Samsung GT-S5830i. er komt dit te staan wat betekend dit?

  3. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Dat je telefoon of te oud is, of te zwak, of de Developer heeft deze (bewust/per ongeluk) afgewezen.

  4. 113 XP
    xDevin050's avatar

    Ga naar google op je telefoon, zoek naar ‘(Spel dat je wil) .apk’

    Zoek een linkje uit en download m’, vervolgens installeer je het .apk bestand.

  5. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Dat is dan weer de reden waarom zo veel ontwikkelaars Android links laten liggen; veel te veel piraterij.

  6. 113 XP
    xDevin050's avatar

    Dat is dan weer de reden waarom zo veel ontwikkelaars Android links laten liggen; veel te veel piraterij.

    Ben er ook geen voorstander van, in zo’n situatie is het eenmaal niet anders.

  7. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Die restrictie op zijn telefoon is ook niet voor niks, neem ik aan.
    Ik had ook een restrictie op Google Chrome op mijn oude Nexus One, dus heb ik die via dezelfde omweg geïnstalleerd, maar de hele telefoon begon sinds dien heel hard te laggen.

  8. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    Dan houd het op dankje

  9. 95 XP
    wes786's avatar

    De Ace beschikt over een ARMv6 processor. Spellen als Candy Crush Saga en Subway Surfers zijn omwikkeld voor telefoons met een ARMv7 processor zoals de S3.

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

  10. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Hey Sensers

    ik heb een samsung galaxy ace en ik wil subwaysurfer downloaden en candy crush maar er staat dat het niet de goeie versie is ik heb gekeken naar software update er zijn geen updates beschikbaar hoe kan dat?

    Die apps kunnen niet op de Samsung Ace, dat heeft m’n vriendin ook.