Forum

Topic: probleem met PX21 turtle beach op ps3

Anoniem's avatar

wel het probleem is als ik praat komt hetgene wat ik zeg 3 a 4 sec later
en hoor ik mezelf nog in die tijd
nogal irritant als je bf3 speelt
ops ps3

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    De PX21 is de draadloze versie met die receiver erbij toch? Zoja probeer je headset dan volledig te verwijderen via de randapparatuur instellingen. Daarna opnieuw pairen met de ps3 eb dan zou het probleem opgelost moeten zijn. Ik herken dit van mijn eigen turtlebeach headset de earforce delta. Heb na het opnieuw pairen nooit meer voice problemen gehad.

  2. 4 XP
    robinitter's avatar

    nee het is niet de draadloze
    het is met usb

  3. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    wel het probleem is als ik praat komt hetgene wat ik zeg 3 a 4 sec later
    en hoor ik mezelf nog in die tijd
    nogal irritant als je bf3 speelt
    ops ps3

    Heb je dit met iedereen waarmee je praat via BF3? Zo nee, dan ligt dit niet aan jou maar aan degene met wie je praatte. Deze heeft dan waarschijnlijk het headset geluid op de TV staan.

  4. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Heb je dit met iedereen waarmee je praat via BF3? Zo nee, dan ligt dit niet aan jou maar aan degene met wie je praatte. Deze heeft dan waarschijnlijk het headset geluid op de TV staan.

    Ik weet het niet zeker maar volgens mij bedoeld die dat die ook gewoon in het randapparatuur instellingen menu zichzelf dubbel hoort. Ik heb zo een “lag” ook gehad met mijn turtle beach. Na een keer opnieuw pairen was het probleem opgelost.

  5. 4 XP
    robinitter's avatar

    Ik weet het niet zeker maar volgens mij bedoeld die dat die ook gewoon in het randapparatuur instellingen menu zichzelf dubbel hoort. Ik heb zo een “lag” ook gehad met mijn turtle beach. Na een keer opnieuw pairen was het probleem opgelost.

    nee het ligt niet aan de randapparatuur
    daar werkt het normaal hoe het moet
    ik speel bf3 en daar is het met alle spelers waarmee ik praat

  6. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    nee het ligt niet aan de randapparatuur
    daar werkt het normaal hoe het moet
    ik speel bf3 en daar is het met alle spelers waarmee ik praat

    Dan denk ik dat PattyS3 gelijk heeft 😛