Forum

Topic: ps3 UPDATE

Anoniem's avatar

hallo
ik kreeg de melding om mijn ps3 te updaten naar 4.40
dus dat heb ik gedaan
game gespeeld en alles werkt normaal
nu wou ik naar de playstation store en die zegt dat ik update 1.4 moet douwnloden
als ik dat doe dan kan ik in de playstation store maar daarna moet ik weer update 4.40 douwnloden om een game te spelen
ik vind het iritand om steeds 4.40 en 1.4 te moeten douwnloden en kost veel tijd !!!

hebben jullie dat ook of ben ik de enigste ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 161 XP
    ps3fan's avatar

    Denk dat jij de enige bent, ik heb in elk geval nog nooit van zo’n probleem gehoord

  2. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Ook ik heb beide updates uitgevoerd… Zonder problemen. Ik hoef geen enkele upgrade opnieuw uit te voeren. Raar verhaal is het wel inderdaad, ik zou er een belletje richting Sony aan wagen.

  3. 417 XP
    Omer58's avatar

    hallo
    ik kreeg de melding om mijn ps3 te updaten naar 4.40
    dus dat heb ik gedaan
    game gespeeld en alles werkt normaal
    nu wou ik naar de playstation store en die zegt dat ik update 1.4 moet douwnloden
    als ik dat doe dan kan ik in de playstation store maar daarna moet ik weer update 4.40 douwnloden om een game te spelen
    ik vind het iritand om steeds 4.40 en 1.4 te moeten douwnloden en kost veel tijd !!!

    hebben jullie dat ook of ben ik de enigste ?

    Dat kan dus echt niet man, de update van de PSstore staat helemaal los van de PS3 firmware update, en de game updates staan ook helemaal los, kijk ff of je HDD niet vol is ofso, want zo’n probleem is niet logisch, kijk ff goed en lees goed welke update er gedownload moet worden er waarom.

  4. 2457 XP
    peyj's avatar

    Dat kan dus echt niet man, de update van de PSstore staat helemaal los van de PS3 firmware update, en de game updates staan ook helemaal los, kijk ff of je HDD niet vol is ofso, want zo’n probleem is niet logisch, kijk ff goed en lees goed welke update er gedownload moet worden er waarom.

    Precies! Je firmware update staat los van de PS store update. De PS store update kan je zien als de update die soms van een game krijgt. Als je PS blijft vragen naar 4.40 controleer dan of deze wel juist is geïnstalleerd. En of je HDD niet vol zit.