Forum

Topic: Nba 2k12

Anoniem's avatar

NBA 2K12 is nu bij Bart Smit in de aanbieding voor 12 euro. Wat vragen:

– Is de game het geld waard?
– Is de game een beetje makkelijk om in te komen? Ik ben geen basketbal fanaat en heel erg veel verstand heb ik er ook niet van.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Nou, ik zou wachten tot ie 3 euro kost. 12 euro is wel erg veel centjes.. ^_^ Come on dude. Don’t be a cheapskate. NBA 2K12 is zeker wel 12 euro waard. Dikke basketbal game. Ik heb zelf NBA 2K11 al een tijdje. Speelt lekker weg. Zit wel een kleine learning curve in, maar niks wat niet te leren is met een beetje oefenen. Go buy the game..

  2. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ok thanks. Ik vind 12 euro niet veel, maar het is meer dat ik twijfel of het wel wat is voor iemand die nog nooit een basketbal game gespeeld heeft en er over het algemeen niet veel verstand van heeft. Maar als ik de reviews mag geloven is het wel een goede game.

  3. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Het is altijd moeilijk om iemand te adviseren om een game te kopen. Maar je moet bij jezelf gewoon afvragen hoe groot je interesse is met basketbal opzich. En 12 euro is gewoon een kadootje toch?

  4. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Heb ‘m toch maar gehaald. 12 euro voor een PS3 game is gewoon niks. Deze mag iig gesloten worden.