Forum

Topic: Hoe kom jij aan jouw nickname?

Anoniem's avatar

Ja, iedereen gebruikt waarschijnlijk niet z’n echte naam. (Op een enkeling na denk ik, zoals Joost en Julian). Iedereen (op die 2 na dan, en misschien meer) gebruikt een nickname. Maar hoe kom jij eraan?

Ik bijvoorbeeld, heb hem van een Translator. Een Vole is een knaagdier, en ik kan net zo irritant doen. Linkje. Denk maar eens aan Esnes-3SP.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

140 reacties

  1. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Hahahahahahahaha :p mmmmmmmh…. Ik wilde een naam die niet zou verraden dat ik een meisje ben… En iets met ownedge dus ja toen had ik zo iets van… In Rotterdam zeggen ze wel dat je gefistfuckt bent als je heel erg bent ingemaakt/in elkaar geslagen. Dus toen werd het VuistInSter, dan heb je meteen aanspraak van Nederlanders en buitenlanders denken dan dat je een Japanner bent ofzo… En bovendien was ik super melig toen ik hem verzon xD Online word ik onmin vaak uitgescholden voor homo vanwege die naam en mijn hoge stem xD

    uhw.. duidelijk ja xD

  2. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    http://jeanclaudevandamme.free.fr/images/fistfuck.JPG

  3. 440 XP
    Sammerd's avatar

    Men echte naam is Sam en zocht een leuke gamersnaam en Sammerd kwam uit de bus.. Heb hem nu al een jaar of 2-3…
    Op het PSN was Sammerd al bezet dus heb ik er maar een – tussen gezet dus Sam-merd

  4. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    Mijn nicknaam: RuK_DARKSMOKE

    Vroeger op pc COD 1 online heete ik altijd DARKSMOKE waarom weet ik ook niet xD
    en RuK was een engels clan. maar die niet meer bestaat maar geen zin om een new acc temaken.

  5. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    http://jeanclaudevandamme.free.fr/images/fistfuck.JPG

    xD Muawhahahahahahahahahahahaha:rofl1:

  6. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Mijn nicknaam: RuK_DARKSMOKE

    Vroeger op pc COD 1 online heete ik altijd DARKSMOKE waarom weet ik ook niet xD
    en RuK was een engels clan. maar die niet meer bestaat maar geen zin om een new acc temaken.

    Ruk is in het hollands heel anders xD

    @ VuistInSter, de naam blijft vies klinken hoe je het ook zegt of welk smoesje je der voor hebt xD

  7. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Ruk is in het hollands heel anders xD

    @ VuistInSter, de naam blijft vies klinken hoe je het ook zegt of welk smoesje je der voor hebt xD

    boeie xD kzeg alleen hoe ik hem bedacht heb :p

  8. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Hoe ik aan mijn naam kom? Auto kenners zullen het wel snel herkennen. ”Veyron” komt van Bugatti Veyron en de G staat voor de eerste letter van mijn voornaam ”Gerben” 🙂 Ik vond het geheel wek vet klinken GVeyron

  9. 5 XP
    baco123's avatar

    me psn :: baco123 omdat ik geweoon een vette zuiper ben :ninja_hide::ninja_hide::psbutton:

  10. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik wilde een naam die niet zou verraden dat ik een meisje ben…

    Dus, ik speel altijd met ’n meisje? Lawl…

    Mijn naam komt, omdat we redelijk vaak zeggen ‘DROP THAT SHISZLE’…
    Het slaat maybe nergens op, maar toen kwam ik ineens aan mijn naam …

    M’n naam heeft ook zo z’n voordelen..
    * Televisie xD = http://www.shizzle.nl/
    * De enige echte Shizzle Game ! = http://games.shizzle.be/
    * Snoop Dogg had het gebruikt; For sure. “Shizzle” is an example of a word transformed by removing most of the trailing syllables and replacing them with “-izzle”. Snoop Doggy Dogg is generally credited as the originator of this practice in rap, however E-40 was doing it on his albums long before him.
    * En mijn naam heeft 89 betekennisen.. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=shizzle&page=12

    Als dan mijn naam niet mooi is, dan weet ik het ook niet meer =D

    Sure – ‘Fo Shizzle’ = For Sure, Definately

    Shit – ‘That’s The Shizzle’ = That is good.

  11. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    lol hele lijst voor een nickname xD

    naja de hardcore fans weten waarschijnlijk wel waar mijn nick vandaan komt :p
    was me naam als nickname beetje zat en ja Endymion is me favo dj(groep)
    dus toen werd het ooit Endymion, dus nu iedereen me zo kent hoef ik ook niet te veranderen 🙂

  12. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Kan mezelf niet meer terugvinden (sta hier ook ergens tussen. o.O)

    Ik moest een naam verzinnen maar wist niet wat. en werkelijk iedere naam die ik bedacht was al ebzet en kreeg ik een berichtje: ”Error corrupted, name is already in use”
    Dit berichtje kreeg ik wel zo vaak, dat ik bedacht.. Tjah.. waarom geen ERROR?

    Maar ook die was al in gebruik >.< Dus toen maar de E verranderd voor een 3, en de O voor een 0 (nul), een paar hoofdletters ertussen an BAM. Daar was ''3rR0r''. Toendertijd speelde ik nog veel Battlefield 1942 op de pc en daar zag ik veel mensen die land kenmerk voor en achter hun naam hadden. BE of DE, FR of GB.. dusjah.. ik NL 😀 en zie daar NL-3rR0r-NL :D:D

  13. 82 XP
    CrookedFing3rs's avatar

    Fingers, dat betekende vroeger dat je een dief was. ipv Butter Fingers of Sticky Fingers dacht ik aan Crooked… Corrupte Vingers…. evoila… CrookedFingers…
    Ook mede omdat ik de basgitaar bespeel, en heel gek als je NIET nadenk gaat het spelen soepel… alsof me vingers een eigen leven leiden… xD

    Op PSN was CrookedFing3rs bezet, ook met een NL erachter… dus de 3 maar in een “e” veranderd… offer wat gemaakt moest worden…

    CrookedFingersNL

  14. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Gewoon m’n naam in Br3ez4h-taal (Jeroen D) xD alle andere usernames zijn overal bezet, dus dan dit maar. Deze is overal vrij tenzij ik al geregistreerd ben 🙂

  15. Engel_des_Doods's avatar

    google it

    een is geband for life bij ps3 clan

    de ander ….

  16. 82 XP
    CrookedFing3rs's avatar

    google it

    een is geband for life bij ps3 clan

    de ander ….

    Gebant nog wel…. wicked!

  17. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Heel makkelijk, me favoriete turkse rap nummer, heeft veel betekenis voor mij vandaag Saykodelik!

  18. 292 XP
    Jasper611's avatar

    Gewoon mijn naam -> Jasper
    Datum geboorte/verjaardag -> 6/11

    Jasper + 611 = Jasper611 😉

  19. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Dus, ik speel altijd met ’n meisje? Lawl…

    Mijn naam komt, omdat we redelijk vaak zeggen ‘DROP THAT SHISZLE’…
    Het slaat maybe nergens op, maar toen kwam ik ineens aan mijn naam …

    M’n naam heeft ook zo z’n voordelen..
    * Televisie xD = http://www.shizzle.nl/
    * De enige echte Shizzle Game ! = http://games.shizzle.be/
    * Snoop Dogg had het gebruikt; For sure. “Shizzle” is an example of a word transformed by removing most of the trailing syllables and replacing them with “-izzle”. Snoop Doggy Dogg is generally credited as the originator of this practice in rap, however E-40 was doing it on his albums long before him.
    * En mijn naam heeft 89 betekennisen.. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=shizzle&page=12

    Als dan mijn naam niet mooi is, dan weet ik het ook niet meer =D

    Sure – ‘Fo Shizzle’ = For Sure, Definately

    Shit – ‘That’s The Shizzle’ = That is good.

    Die lijst is echt the Shizzle :p

  20. 8 XP
    NLgirl5314's avatar

    NLgirl5314 is omdat ik in nl woon,een meisje ben en 5314 is de zone van waar ik woon in rdam

  21. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    NLgirl5314 is omdat ik in nl woon,een meisje ben en 5314 is de zone van waar ik woon in rdam

    sweet

    ik kom aan die van mij toen ik een spell zat te spelen single player en die commentator of die gene die praat or whatever zij bloody kill dacht ik waarom maak ik geen account genaamd BloodyKill en omdat die naam al taken was nam ik BloodlyKill :p

  22. 336 XP
    .Stan's avatar

    sweet

    ik kom aan die van mij toen ik een spell zat te spelen single player en die commentator of die gene die praat or whatever zij bloody kill dacht ik waarom maak ik geen account genaamd BloodyKill en omdat die naam al taken was nam ik BloodlyKill :p

    Je bent in je signature de l vergeten tussen de d en de y 😛

  23. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Je bent in je signature de l vergeten tussen de d en de y 😛

    HAHAHAhahahhaa, zie het ook :rofl:

  24. 15 XP
    Mujahid-NL's avatar

    NL omdat ik een nederlander ben en Mujahid omdat ik bekeerd ben tot islam en mujahid betekent (Strijder) vandaar Mujahid-NL.

    En effe voor de duidelijkheid ik ben tegen terrorisme.

    Peace.

  25. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    NL omdat ik een nederlander ben en Mujahid omdat ik bekeerd ben tot islam en mujahid betekent (Strijder) vandaar Mujahid-NL.

    En effe voor de duidelijkheid ik ben tegen terrorisme.

    Peace.

    Lol, alsof islam voor terrorisme staat xD

  26. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Je bent in je signature de l vergeten tussen de d en de y 😛

    ja express gedaan omdat bloodlykill eigenlijk zonder een l hoort :p

  27. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    ja express gedaan omdat bloodlykill eigenlijk zonder een l hoort :p

    Je kon toch ook BloodykiII doen? Dat ziet erop PSN hetzelfde uit…

  28. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Lol, alsof islam voor terrorisme staat xD

    Volgens sommigen wel.. Islam icm strijder.. Dan is de link vaak snel gelegd met 11 september e.d.

  29. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Je kon toch ook BloodykiII doen? Dat ziet erop PSN hetzelfde uit…

    dacht er niet egt aan toen ik me account maakte :p

    Volgens sommigen wel.. Islam icm strijder.. Dan is de link vaak snel gelegd met 11 september e.d.

    Mensen met een gezond verstand snappen vast wel dat jihad niet de vertegenwoordigers van de islam zijn. Vraag het aan mij bin ladem is een zieke persoon, en ik vind hem geen moslim niet eens dichtbij. Zo staat er in de koran dat je respect moet hebben voor andere geloven, en dat je je mede mens niet mag doden, en dat je je zelf niet mag doden

  30. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    NLgirl5314 is omdat ik in nl woon,een meisje ben en 5314 is de zone van waar ik woon in rdam

    Sweeeeeeet nog een meisje 😀 Eindelijk! De dag is dan eindelijk aangebroken!!!
    Speel je shooters? BO bijvoorbeeld?

    Samen gamen? 😀 Woon ook in Rotterdam 🙂

  31. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Sweeeeeeet nog een meisje 😀 Eindelijk! De dag is dan eindelijk aangebroken!!!
    Speel je shooters? BO bijvoorbeeld?

    Samen gamen? 😀 Woon ook in Rotterdam 🙂

    She’s going WILDDDDDDDDDDDDDDD !

  32. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    She’s going WILDDDDDDDDDDDDDDD !

    MY PRECIOUSSSSS

    Nee je kunt je niet voorstellen hoe het is om in een mannenwereld mee te draaien als vrouw. Je moet jezelf constant bewijzen omdat je bij voorbaat al je reputatie tegen hebt vanwege je geslacht… 😉

    Dus het is heel leuk eens een meisje op PSX-Sense te zien 😀

  33. 28 XP
    The JaynSaw's avatar

    I smell hormones going crazy…

    Ik heb mijn dame’tje een PS3 gekocht, ze is fervent Assassin Creeder en Toystory en Heavy Rainer…

    Ikzelf ben fervent lichaamsdelenafhakker van dienst en ripp graag anderen een new asshole online doormiddel van een controller… HENCE THE NAME CHAINSAW i mean JaynSaw..
    Because people call me Jay.

  34. 871 XP
    -Sander's avatar

    ja. Spreekt voor zich. “-‘ voor m’n voornaam. Simpel, simpel.

    Ooit de naam “Shikora” gedragen op sites, heb het als koosnaampje gekregen van een toenmalige vriendin. PSN: Snd3r, spreekt ook voorzich.

  35. 153 XP
    el scapino's avatar

    el scapino
    ik had een hoedje op
    naar me werk
    en me colega vonddat ik op al capone leek
    toen zij hij opeens el scapino

  36. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Vorige was Saidddd93 maja die werd gebant dus was alles kwijt incl 600 trophies en heel wat savefiles vooral teleurgesteld omdat fifa en blackops weg was….

    Nu FluffyDemon-

    Kwou iets grappigs ma ook serieus dus tjah dit werd em:-)
    Sindsdien dood wat mensen gepawnt haha vooral met blackops wie gepawnt wilt worden mag toevoegen

    FluffyDemon-

  37. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    mijn bijnaam is maus of mausi omdat ik maurice heet.
    en ik weet eigelijk ook niet maar die gangsta erachter vond ik toen wel VET!!

    Mausi-Gangsta

  38. 46 XP
    krezihenki's avatar

    mijn bijnaam is Henk, dus ik had bedacht crazyhenkie
    Maar ik wilde het niet in het engels hebben, dus heb ik er Krezihenki van gemaakt.

  39. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Nou, ik heet Patrick, iemand riep die dag Patty tegen mij, ik heb een PS3 en dus ik dacht: PattyS3 😀

    Hoe ik aan mijn PSN ID ‘Pevc’ ben gekomen is een veel, maar dan ook echt veel langer verhaal :p

  40. 376 XP
    Mark k.'s avatar

    knupke is mijn nickname 🙂
    ik weet niet waarom maar mensen vonden het leuk om mijn achternaam maar te veranderen in knupke :S

Forum

Topic: Hoe kom jij aan jouw nickname?

Mark k.'s avatar

Ja, iedereen gebruikt waarschijnlijk niet z’n echte naam. (Op een enkeling na denk ik, zoals Joost en Julian). Iedereen (op die 2 na dan, en misschien meer) gebruikt een nickname. Maar hoe kom jij eraan?

Ik bijvoorbeeld, heb hem van een Translator. Een Vole is een knaagdier, en ik kan net zo irritant doen. Linkje. Denk maar eens aan Esnes-3SP.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

140 reacties

  1. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Hahahahahahahaha :p mmmmmmmh…. Ik wilde een naam die niet zou verraden dat ik een meisje ben… En iets met ownedge dus ja toen had ik zo iets van… In Rotterdam zeggen ze wel dat je gefistfuckt bent als je heel erg bent ingemaakt/in elkaar geslagen. Dus toen werd het VuistInSter, dan heb je meteen aanspraak van Nederlanders en buitenlanders denken dan dat je een Japanner bent ofzo… En bovendien was ik super melig toen ik hem verzon xD Online word ik onmin vaak uitgescholden voor homo vanwege die naam en mijn hoge stem xD

    uhw.. duidelijk ja xD

  2. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    http://jeanclaudevandamme.free.fr/images/fistfuck.JPG

  3. 440 XP
    Sammerd's avatar

    Men echte naam is Sam en zocht een leuke gamersnaam en Sammerd kwam uit de bus.. Heb hem nu al een jaar of 2-3…
    Op het PSN was Sammerd al bezet dus heb ik er maar een – tussen gezet dus Sam-merd

  4. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    Mijn nicknaam: RuK_DARKSMOKE

    Vroeger op pc COD 1 online heete ik altijd DARKSMOKE waarom weet ik ook niet xD
    en RuK was een engels clan. maar die niet meer bestaat maar geen zin om een new acc temaken.

  5. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    http://jeanclaudevandamme.free.fr/images/fistfuck.JPG

    xD Muawhahahahahahahahahahahaha:rofl1:

  6. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Mijn nicknaam: RuK_DARKSMOKE

    Vroeger op pc COD 1 online heete ik altijd DARKSMOKE waarom weet ik ook niet xD
    en RuK was een engels clan. maar die niet meer bestaat maar geen zin om een new acc temaken.

    Ruk is in het hollands heel anders xD

    @ VuistInSter, de naam blijft vies klinken hoe je het ook zegt of welk smoesje je der voor hebt xD

  7. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Ruk is in het hollands heel anders xD

    @ VuistInSter, de naam blijft vies klinken hoe je het ook zegt of welk smoesje je der voor hebt xD

    boeie xD kzeg alleen hoe ik hem bedacht heb :p

  8. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Hoe ik aan mijn naam kom? Auto kenners zullen het wel snel herkennen. ”Veyron” komt van Bugatti Veyron en de G staat voor de eerste letter van mijn voornaam ”Gerben” 🙂 Ik vond het geheel wek vet klinken GVeyron

  9. 5 XP
    baco123's avatar

    me psn :: baco123 omdat ik geweoon een vette zuiper ben :ninja_hide::ninja_hide::psbutton:

  10. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik wilde een naam die niet zou verraden dat ik een meisje ben…

    Dus, ik speel altijd met ’n meisje? Lawl…

    Mijn naam komt, omdat we redelijk vaak zeggen ‘DROP THAT SHISZLE’…
    Het slaat maybe nergens op, maar toen kwam ik ineens aan mijn naam …

    M’n naam heeft ook zo z’n voordelen..
    * Televisie xD = http://www.shizzle.nl/
    * De enige echte Shizzle Game ! = http://games.shizzle.be/
    * Snoop Dogg had het gebruikt; For sure. “Shizzle” is an example of a word transformed by removing most of the trailing syllables and replacing them with “-izzle”. Snoop Doggy Dogg is generally credited as the originator of this practice in rap, however E-40 was doing it on his albums long before him.
    * En mijn naam heeft 89 betekennisen.. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=shizzle&page=12

    Als dan mijn naam niet mooi is, dan weet ik het ook niet meer =D

    Sure – ‘Fo Shizzle’ = For Sure, Definately

    Shit – ‘That’s The Shizzle’ = That is good.

  11. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    lol hele lijst voor een nickname xD

    naja de hardcore fans weten waarschijnlijk wel waar mijn nick vandaan komt :p
    was me naam als nickname beetje zat en ja Endymion is me favo dj(groep)
    dus toen werd het ooit Endymion, dus nu iedereen me zo kent hoef ik ook niet te veranderen 🙂

  12. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Kan mezelf niet meer terugvinden (sta hier ook ergens tussen. o.O)

    Ik moest een naam verzinnen maar wist niet wat. en werkelijk iedere naam die ik bedacht was al ebzet en kreeg ik een berichtje: ”Error corrupted, name is already in use”
    Dit berichtje kreeg ik wel zo vaak, dat ik bedacht.. Tjah.. waarom geen ERROR?

    Maar ook die was al in gebruik >.< Dus toen maar de E verranderd voor een 3, en de O voor een 0 (nul), een paar hoofdletters ertussen an BAM. Daar was ''3rR0r''. Toendertijd speelde ik nog veel Battlefield 1942 op de pc en daar zag ik veel mensen die land kenmerk voor en achter hun naam hadden. BE of DE, FR of GB.. dusjah.. ik NL 😀 en zie daar NL-3rR0r-NL :D:D

  13. 82 XP
    CrookedFing3rs's avatar

    Fingers, dat betekende vroeger dat je een dief was. ipv Butter Fingers of Sticky Fingers dacht ik aan Crooked… Corrupte Vingers…. evoila… CrookedFingers…
    Ook mede omdat ik de basgitaar bespeel, en heel gek als je NIET nadenk gaat het spelen soepel… alsof me vingers een eigen leven leiden… xD

    Op PSN was CrookedFing3rs bezet, ook met een NL erachter… dus de 3 maar in een “e” veranderd… offer wat gemaakt moest worden…

    CrookedFingersNL

  14. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Gewoon m’n naam in Br3ez4h-taal (Jeroen D) xD alle andere usernames zijn overal bezet, dus dan dit maar. Deze is overal vrij tenzij ik al geregistreerd ben 🙂

  15. Engel_des_Doods's avatar

    google it

    een is geband for life bij ps3 clan

    de ander ….

  16. 82 XP
    CrookedFing3rs's avatar

    google it

    een is geband for life bij ps3 clan

    de ander ….

    Gebant nog wel…. wicked!

  17. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Heel makkelijk, me favoriete turkse rap nummer, heeft veel betekenis voor mij vandaag Saykodelik!

  18. 292 XP
    Jasper611's avatar

    Gewoon mijn naam -> Jasper
    Datum geboorte/verjaardag -> 6/11

    Jasper + 611 = Jasper611 😉

  19. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Dus, ik speel altijd met ’n meisje? Lawl…

    Mijn naam komt, omdat we redelijk vaak zeggen ‘DROP THAT SHISZLE’…
    Het slaat maybe nergens op, maar toen kwam ik ineens aan mijn naam …

    M’n naam heeft ook zo z’n voordelen..
    * Televisie xD = http://www.shizzle.nl/
    * De enige echte Shizzle Game ! = http://games.shizzle.be/
    * Snoop Dogg had het gebruikt; For sure. “Shizzle” is an example of a word transformed by removing most of the trailing syllables and replacing them with “-izzle”. Snoop Doggy Dogg is generally credited as the originator of this practice in rap, however E-40 was doing it on his albums long before him.
    * En mijn naam heeft 89 betekennisen.. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=shizzle&page=12

    Als dan mijn naam niet mooi is, dan weet ik het ook niet meer =D

    Sure – ‘Fo Shizzle’ = For Sure, Definately

    Shit – ‘That’s The Shizzle’ = That is good.

    Die lijst is echt the Shizzle :p

  20. 8 XP
    NLgirl5314's avatar

    NLgirl5314 is omdat ik in nl woon,een meisje ben en 5314 is de zone van waar ik woon in rdam

  21. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    NLgirl5314 is omdat ik in nl woon,een meisje ben en 5314 is de zone van waar ik woon in rdam

    sweet

    ik kom aan die van mij toen ik een spell zat te spelen single player en die commentator of die gene die praat or whatever zij bloody kill dacht ik waarom maak ik geen account genaamd BloodyKill en omdat die naam al taken was nam ik BloodlyKill :p

  22. 336 XP
    .Stan's avatar

    sweet

    ik kom aan die van mij toen ik een spell zat te spelen single player en die commentator of die gene die praat or whatever zij bloody kill dacht ik waarom maak ik geen account genaamd BloodyKill en omdat die naam al taken was nam ik BloodlyKill :p

    Je bent in je signature de l vergeten tussen de d en de y 😛

  23. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Je bent in je signature de l vergeten tussen de d en de y 😛

    HAHAHAhahahhaa, zie het ook :rofl:

  24. 15 XP
    Mujahid-NL's avatar

    NL omdat ik een nederlander ben en Mujahid omdat ik bekeerd ben tot islam en mujahid betekent (Strijder) vandaar Mujahid-NL.

    En effe voor de duidelijkheid ik ben tegen terrorisme.

    Peace.

  25. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    NL omdat ik een nederlander ben en Mujahid omdat ik bekeerd ben tot islam en mujahid betekent (Strijder) vandaar Mujahid-NL.

    En effe voor de duidelijkheid ik ben tegen terrorisme.

    Peace.

    Lol, alsof islam voor terrorisme staat xD

  26. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Je bent in je signature de l vergeten tussen de d en de y 😛

    ja express gedaan omdat bloodlykill eigenlijk zonder een l hoort :p

  27. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    ja express gedaan omdat bloodlykill eigenlijk zonder een l hoort :p

    Je kon toch ook BloodykiII doen? Dat ziet erop PSN hetzelfde uit…

  28. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Lol, alsof islam voor terrorisme staat xD

    Volgens sommigen wel.. Islam icm strijder.. Dan is de link vaak snel gelegd met 11 september e.d.

  29. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Je kon toch ook BloodykiII doen? Dat ziet erop PSN hetzelfde uit…

    dacht er niet egt aan toen ik me account maakte :p

    Volgens sommigen wel.. Islam icm strijder.. Dan is de link vaak snel gelegd met 11 september e.d.

    Mensen met een gezond verstand snappen vast wel dat jihad niet de vertegenwoordigers van de islam zijn. Vraag het aan mij bin ladem is een zieke persoon, en ik vind hem geen moslim niet eens dichtbij. Zo staat er in de koran dat je respect moet hebben voor andere geloven, en dat je je mede mens niet mag doden, en dat je je zelf niet mag doden

  30. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    NLgirl5314 is omdat ik in nl woon,een meisje ben en 5314 is de zone van waar ik woon in rdam

    Sweeeeeeet nog een meisje 😀 Eindelijk! De dag is dan eindelijk aangebroken!!!
    Speel je shooters? BO bijvoorbeeld?

    Samen gamen? 😀 Woon ook in Rotterdam 🙂

  31. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Sweeeeeeet nog een meisje 😀 Eindelijk! De dag is dan eindelijk aangebroken!!!
    Speel je shooters? BO bijvoorbeeld?

    Samen gamen? 😀 Woon ook in Rotterdam 🙂

    She’s going WILDDDDDDDDDDDDDDD !

  32. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    She’s going WILDDDDDDDDDDDDDDD !

    MY PRECIOUSSSSS

    Nee je kunt je niet voorstellen hoe het is om in een mannenwereld mee te draaien als vrouw. Je moet jezelf constant bewijzen omdat je bij voorbaat al je reputatie tegen hebt vanwege je geslacht… 😉

    Dus het is heel leuk eens een meisje op PSX-Sense te zien 😀

  33. 28 XP
    The JaynSaw's avatar

    I smell hormones going crazy…

    Ik heb mijn dame’tje een PS3 gekocht, ze is fervent Assassin Creeder en Toystory en Heavy Rainer…

    Ikzelf ben fervent lichaamsdelenafhakker van dienst en ripp graag anderen een new asshole online doormiddel van een controller… HENCE THE NAME CHAINSAW i mean JaynSaw..
    Because people call me Jay.

  34. 871 XP
    -Sander's avatar

    ja. Spreekt voor zich. “-‘ voor m’n voornaam. Simpel, simpel.

    Ooit de naam “Shikora” gedragen op sites, heb het als koosnaampje gekregen van een toenmalige vriendin. PSN: Snd3r, spreekt ook voorzich.

  35. 153 XP
    el scapino's avatar

    el scapino
    ik had een hoedje op
    naar me werk
    en me colega vonddat ik op al capone leek
    toen zij hij opeens el scapino

  36. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Vorige was Saidddd93 maja die werd gebant dus was alles kwijt incl 600 trophies en heel wat savefiles vooral teleurgesteld omdat fifa en blackops weg was….

    Nu FluffyDemon-

    Kwou iets grappigs ma ook serieus dus tjah dit werd em:-)
    Sindsdien dood wat mensen gepawnt haha vooral met blackops wie gepawnt wilt worden mag toevoegen

    FluffyDemon-

  37. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    mijn bijnaam is maus of mausi omdat ik maurice heet.
    en ik weet eigelijk ook niet maar die gangsta erachter vond ik toen wel VET!!

    Mausi-Gangsta

  38. 46 XP
    krezihenki's avatar

    mijn bijnaam is Henk, dus ik had bedacht crazyhenkie
    Maar ik wilde het niet in het engels hebben, dus heb ik er Krezihenki van gemaakt.

  39. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Nou, ik heet Patrick, iemand riep die dag Patty tegen mij, ik heb een PS3 en dus ik dacht: PattyS3 😀

    Hoe ik aan mijn PSN ID ‘Pevc’ ben gekomen is een veel, maar dan ook echt veel langer verhaal :p

  40. 376 XP
    Mark k.'s avatar

    knupke is mijn nickname 🙂
    ik weet niet waarom maar mensen vonden het leuk om mijn achternaam maar te veranderen in knupke :S