Forum

Topic: Ps3 online-ID wachtwoord vergeten… HELP!

Anoniem's avatar

Hallo,
Ik heb een paar jaar geleden een ps3 online account aangemaakt.
Mijn ps3 begon pas geleden steeds vast te lopen.
Ik probeerde allemaal dingen, en deed uiteindelijk iets van “opnieuw instellen”/ “fabrieksinstellingen herstellen” ofzo iets.
Ik dacht dat ie hierbij alle fouten in de ps3 wegwerkt door de basis systeem instellingen te herstellen.
Maar hierbij moest je alles opnieuw instellen als nieuw.
Toen moest ik ook weer opnieuw inloggen voor het online account, ik dacht, dat is geen probleem.
Maar ik ben mijn wachtwoord dus vergeten. Ik drukte “wachtwoord vergeten”, en toen kwam ik op geboortedatum.
Aangezien ik toen nog te jong was, heb ik maar wat ingevult bij het registreren en weet ik ‘m dus niet meer.
Ik had een keertje naar Sony gebeld, maar die konden niks doen omdat ik nog te jong was.

Heeft iemand een oplossing om achter mijn geboortedatum te komen die ik toen ingevuld had?
Want ik weet de geheime vraag nog wel.
Of hoe kan je zonder je geboortedatum in te vullen gelijk naar je geheime vraag toe?
Alvast bedankt
.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 644 XP
  2. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Heb gister toevallig net m’n broertje geholpen met hetzelfde probleem. Hij was ook zijn wachtwoord vergeten en wist zijn ingevulde geboortedatum ook niet meer. Maar tevens had hij ook een neppe email ingevuld, wat het nog lastiger maakte. Ik kon gelukkig dit neppe email adres nog wel aanmaken, want dit email adres heb je echt nodig als je je wachtwoord vergeten bent.

    Maar wat ik dus gedaan heb, nadat ik en m’n broertje geprobeerd hebben het wachtwoord te gokken, en dat ik daarna het betreffende email adres heb aangemaakt, is simpelweg de geboortedatum gokken. Uiteindelijk is ons dit dan ook gelukt, en werd naar het email adres een mailtje gestuurd waardoor we een nieuw wachtwoord konden aanmaken voor zijn PSN account. 🙂 Een “geheime vraag” kwam er ook totaal niet aan te pas trouwens.

  3. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Lastige ervan is, misschien helpen we wel een hacker ofzo.

  4. 2457 XP
    peyj's avatar

    Hij kan ook zn ouders laten bellen.

    Broertje van mn vriendin had het laatst met zijn xboxaccount. Je moet gewoon echt het e-mailadres zien te achterhalen, was mij ook met pijn en moeite gelukt. Anders wordt het herstellen echt een nachtmerrie.

  5. Anoniem -
    94.111.84.xxx's avatar

    Ik ben mijn PlayStation 3 wachtwoord en geboortedatum vergeeten wat moet ik doen