Forum

Topic: PS VITA start geen game-card spellen meer

Anoniem's avatar

Hallo iedereen. Ik zit met een irritant probleem. Sinds ik mijn PS VITA heb geüpdatet naar versie 2.10, wil hij geen spelkaarten meer afspelen en loopt hij helemaal vast. Ik heb Uncharted Golden Abyss en Wipeout en die doen het allebei niet. Spellen die ik heb gedownload vanuit de PS STORE doen het allemaal weer wel.

Ik heb alles geprobeerd. Database gereconstructeerd (3 keer) en mijn PS VITA 2 keer hersteld. Is er iets wat ik kan doen?

Hier heb ik een voorbeeld met wat ik bedoe (met FIFA):

http://www.youtube.com/watch?v=wVHJoxejkug

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 531 XP
    monsternon's avatar

    Meschien licht niet aan jou en is er in de update een fout

  2. 3 XP
    Yboy's avatar

    Meschien licht niet aan jou en is er in de update een fout

    zou kunnen. is er misschien iets wat ik kan doen om het te verhelpen? zijn er ook andere mensen met dit probleem sinds het updaten?

  3. 8864 XP
    7th-son's avatar

    om eerlijk te zijn niet geprobeerd, en kan het alleen met andere games proberen voor je

  4. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Hallo iedereen. Ik zit met een irritant probleem. Sinds ik mijn PS VITA heb geüpdatet naar versie 2.10, wil hij geen spelkaarten meer afspelen en loopt hij helemaal vast. Ik heb Uncharted Golden Abyss en Wipeout en die doen het allebei niet. Spellen die ik heb gedownload vanuit de PS STORE doen het allemaal weer wel.

    Ik heb alles geprobeerd. Database gereconstructeerd (3 keer) en mijn PS VITA 2 keer hersteld. Is er iets wat ik kan doen?

    Hier heb ik een voorbeeld met wat ik bedoe (met FIFA):

    http://www.youtube.com/watch?v=wVHJoxejkug

    Probeer de helpdesk ik heb er altijd goede ervaringen mee gehad 😉

    Nederland = 0495 574 817 (tegen lokaal tarief)

  5. 3 XP
    Yboy's avatar

    Probeer de helpdesk ik heb er altijd goede ervaringen mee gehad 😉

    Nederland = 0495 574 817 (tegen lokaal tarief)

    ik heb ze gemaild, ze zeggen dat ze weten van het probleem en dat je de site in de gaten moest houden. Ja…

  6. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    ik heb ze gemaild, ze zeggen dat ze weten van het probleem en dat je de site in de gaten moest houden. Ja…

    2.11 is nu uit ik ga er van uit dat de problemen nu opgelost zijn. Maar bellen is toch altijd wa beter je krijgt veel uit de helpdesk dat via de mail.