Forum

Topic: FIFA 14 ideeën

Anoniem's avatar

Hallo,

zoals jullie misschien wel of niet al weten komt in september fifa 14 uit. Natuurlijk zullen er ten opzichte van fifa 13 in fifa 14 flink wat veranderingen zijn. Hieronder kunnen jullie zetten welke veranderingen jullie willen zien en er over discussiëren.

Zelf vind ik fifa 13 één van de slechtste fifa’s ooit op het gebied van bugs en glitches, en ik heb elke fifa sinds fifa 2000 gespeeld dus ik denk dat ik er wel wat over te zeggen heb 🙂

Hier komt een kort lijstje wat ik veranderd wil zien in fifa 14:

1. Single matches terug in Ultimate team. Single matches waren leuk omdat je niet altijd onder druk stond om te winnen. Wat bij deze divisie matches wel het geval is, misschien wil jij niet winnen maar je tegenstander wel. Daarom gaat fifa 14 ultimate team bijna alleen maar over winnen en een zo snel mogelijk team maken (omdat snelheid alles is in fifa 13). Daarom wil ik graag geen divisie wedstrijden meer, maar alleen single matches. Dan worden de wedstrijden leuker en de prijzen van spelers zoals zlatan en ribery lager.

2. Het menu minder haperend maken en minder bugs. De mensen die carriere spelen is het vast al opgevallen. Mijn carriere loopt minstens elk half uur vast en het menu hapert zo veel als maar kan.

3. Wanneer een speler dertig wordt in carriere modus kan hij in één keer meteen niet meer voetballen en gaat hij per seizoen 4 ratings naar beneden. Dit vindt ik onrealistisch en irritant aangezien Xavi, Pirlo en Totti op hun leeftijd ook nog gewoon een paar van de beste spelers in de wereld zijn.

Dit waren een paar van mijn velen suggesties, laat hieronder jouw ideeën en suggesties onder wat jij graag veranderd wilt zien 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik geef je compleet gelijk op suggestie 2 en 3, een langzaam menu kan ik echt niet meer hebben, ik word er gek van! En 3 geef ik ook gelijk want het is gewoon compleet onlogisch, er zijn veeeeeel meer goede spelers ouder dan 30 jaar dan dat er zijn jonger dan 30 jaar. Wat ik wel een logisch gevolg zou vinden van het 30 jaar oud worden is als ieder jaar het stamina veel naar beneden gaat. Dat merk je bij Pirlo en Beckham bijvoorbeeld, ze worden oud en kunnen dus langer spelen omdat ze minder stamina hebben. Op punt 1 heb ik wel een aanmerking, ik vind dat single matches terug moeten komen maar dat divisies en toernooien ook blijven, single matches zijn fijn voor mensen die niet altijd competitief willen spelen maar ik word dat denk ik ook snel zat en wil dan wel weer een divisie winnen

  2. 197 XP
    robin2000's avatar

    ik zou een groot deel van de carriere van bijv FIFA 07 terug met upgrades en dan je per match geld krijgt terug

  3. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Ik zie graag een beter systeem voor vriendschappelijk competitie en dan bedoel ik meer van je statistieken makkelijk terug te vindne. Nu kan ik al niet meer zien wat ik bij het eerste seizoen gedaan heb als ik ben begonnen bij seizoen 2. Ik wil ook graag de statistieken web based kunnen bekijken:D

  4. 101 XP
    killermees's avatar

    Ja klopt lijkt me ook wel leuk.

    Gwn met welke teams je hebt gespeeld in elk seizoen, wie je topscoorders over alle seizoenen zijn etc.

    Gewoon uitgebreider.

  5. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Ja klopt lijkt me ook wel leuk.

    Gwn met welke teams je hebt gespeeld in elk seizoen, wie je topscoorders over alle seizoenen zijn etc.

    Gewoon uitgebreider.

    Dat dus:)

  6. 197 XP
    robin2000's avatar

    ik zou de jupiler league wel leuk vinden als die erin komt
    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa14
    hier staan alvast de (grote) vernieuwingen

  7. 89 XP
    050grunn's avatar

    Gelukkig heb ik geen last van bugs ofzo gehad,Vind wel dat de ea servers wat beter mogen!
    En wat ik graag ook wil zien is dat als de scheidsrechter een verkeerde beslissing neemt dat het publiek bijv een striemend fluitconcert geeft of helemaal gek word..of rellen!!

  8. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Gelukkig heb ik geen last van bugs ofzo gehad,Vind wel dat de ea servers wat beter mogen!
    En wat ik graag ook wil zien is dat als de scheidsrechter een verkeerde beslissing neemt dat het publiek bijv een striemend fluitconcert geeft of helemaal gek word..of rellen!!

    Gruningse hooligan acties altijd leuk:)

  9. 197 XP
    robin2000's avatar

    en soms een keer een streaker of rellen ofzo zou het wel veel leuker maken

  10. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik zou het dnek ik ook wel leuk vinden om een trainingscomplex te kunnen beheren van een club, hiermee bedoel ik dat je bepaalde spelers kan neerzetten op een plek en dan bepaalt wat ze gaan trainen. Zoek Lords of Football maar eens op, dat is een voetbal simulator waarbij je alleen je spelers kunt trainen en niet kunt controleren op het veld. Bij Fifa zou ik ze dan alsnog wel op het veld willen controleren maar de toevoeging van het complex zou erg leuk zijn