Forum

Topic: Kale android

Anoniem's avatar

Heey,

Ik ben opzoek naar een kale android, zonder die voorgeinstalleerde troep.
Iemand enig idee waar ik het kan downloaden??

Thanks, I_Eat_Noobsz

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 91 XP
    Srakkars's avatar

    Wat voor telefoon heb je? Als je Cyanogenmod installeerd dan ben je al redelijk wat troep kwijt. Heb ik ook geïnstalleerd op mijn Samsung Galaxy Ace.

  2. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Wat voor telefoon heb je? Als je Cyanogenmod installeerd dan ben je al redelijk wat troep kwijt. Heb ik ook geïnstalleerd op mijn Samsung Galaxy Ace.

    Sony Xperia Z, en bedankt:)

  3. 389 XP
  4. 8866 XP
    7th-son's avatar

    Mischien dat je hier iets aan hebt?
    http://tweakers.net/nieuws/88689/sony-publiceert-kale-android-rom-voor-xperia-z.html

    Netjes! ik wist dat die zou komen, maar wist niet dat die al uit was!

    PS: LET OP, nog niet alles is functioneel in deze rom!!

  5. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Een van de Nexus telefoons, Nexus komt nooit met troep standaard.

  6. 95 XP
    wes786's avatar

    Een van de Nexus telefoons, Nexus komt nooit met troep standaard.

    Helemaal mee eens. Ik denk dat mijn volgende toestel ook een Nexus wordt. Heb nu alleen een Nexus 7 en hij bevalt me prima. Als telefoon heb ik nu een S3 en daar heb ik CM10.1 op staan (dus ook kale android). Ik heb de S3 toen gehaald omdat de Nexus 4 niet in Nederland werd verkocht..

    Maar antwoord op de OP is inderdaad CyanogenMod.

  7. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Mijn volgende telefoon wordt hoogstwaarschijnlijk een Windows Phone.
    Ze hebben nooit Lag, en alle troep wat er op komt kan gewoon verwijderd worden, op de gewone manier.
    Ik heb al wat met de Lumia van mijn broer mogen spelen (voornamelijk Xbox LIVE games, en verrassend genoeg vond ik het nog beter dan Android).

  8. 186 XP
    DeadMact's avatar

    Cyanogenmod gebruik ik zelf ook CM10.1 zit nog in ”alpha fase” die ze nightly noemen maar zoveel bugs heeft het ook weer niet voor de Galaxy S3

  9. 91 XP
    Srakkars's avatar

    Sony Xperia Z, en bedankt:)

    Je hebt het misschien al opgezocht, maar als je kiest voor CyanogenMod dan is hier de link voor je Sony Xperia Z.

  10. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Sony Xperia Z, en bedankt:)

    Root je telefoon en verwijder al de troep met Titanium Backup. Zo ben ik al me Vodafone troep kwijt geraakt xD

  11. 8866 XP
    7th-son's avatar

    ik heb gelukkig geen bloatware op me xperia z!

  12. 244 XP
    lekkajonk0's avatar

    Op mijn Sensation heb ik nu PACMAN Rom met super veel instellingen van lockscreen tot aan de statusbar kan veranderd worden.maar ik ga binnenkort JellyBam eventjes testen