Forum

Topic: wapens weg en vastlopen

Anoniem's avatar

hoi
kan iemand mij helpen?
heb de laatste tijd erg last van vastlopen met bf3 op mijn ps3
soms 2/3 keer in een half uur tot uur.

ook ben ik soms mijn wapens kwijt heb ik alleen nog het kruisje waarmee je richt dus zie je je wapen niet terwijl ik volgens mijn mede spelers een wapen in mijn hand heb.

een tijdje terug heb ik dit ook gehad toen heb ik de ps3 geformateerd en was het een hele tijd goed.

andere spellen lopen nooit vast of zelden.
heb ook met spel geruild toen daar lag het niet aan.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 253 XP
    lauwie's avatar

    Bf3 heeft op het moment ook te maken met verschillende ddos aanvallen. Daardoor heeft iedereen op het moment moeite om bf3 te kunnen spelen. Ik raad je aan om gewoon te wachten tot het voorbij is en alles weer normaal wordt.

  2. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik heb dit een keer gehad met BF BC2, inderdaad wat Lauwie zegt: Gewoon wachten en later weer proberen. Dan zou alles weer terug moeten zijn.

  3. 4 XP
    spike7800's avatar

    hoi
    ja alles is er wel.
    maar zie tijdens het spel mijn wapen niet kan dus ook niet schieten dan.

    en een maat die woont dichtbij heeft nergens last van daarom vind ik het wat vreemd

  4. 4 XP
    spike7800's avatar

    ben er net achter dat de ps3 ook geen blue ray meer afspeelt kan dat er iets mee te maken hebben?

  5. 2 XP
    duiveltjevz's avatar

    hier heb ik ook last van dat de wapens weg zijn. midden in het spel.
    maar als ik een andere bf3 der in doet dan ken ik wel gewoon blijve spelen..!
    zou het aan de serie disc kunnen liggen ?
    greets Duiveltjevz

  6. 4 XP
    spike7800's avatar

    hoi
    zou mischien ook kunnen heb je een special edition?

    heb die dus wel en nu 2 geprobeerd maar bij mij doet gran turismo het ook niet of bijna niet.

    dus ben bang dat het aan de ps3 ligt