Forum

Topic: Firstlookevent 2013

Anoniem's avatar

http://www.firstlookevent.nl/

Ik vraag mij af wie gaan er naar fistlook gaan.

ik ben er
(wat is je indruk)
ik was er vorig jaar ook en het word vet

be there :
Zaterdag :Imlaguna,The Hunter,desauzenman
Zondag :Wesley_PS
unknown :iRobbert-

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

22 reacties

  1. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Ik ga ook weer dit jaar! (vorig jaar niet geweest) Mede doordat er nu nieuwe consoles aankomen, verwacht ik een goede Firstlook 2013! Het is nog niet bevestigd maar de PS4 en Xbox One zullen wel (backstage) aanwezig zijn!

    Ik heb trouwens geen VIP maar Early Bird tickets, dan maar in de rij staan! Ik ga op Zaterdag 5 oktober BTW 😉

  2. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik ga zelf liever naar de Gamescom 2013.
    Firstlook kan leuk zijn, maar alles is in 1 hal vol drukte, rijen, en schreeuwende jongeren.
    Broerlief was er geweest, even Nintendo en Sony stands bekeken, en heeft de rest van de hal vanaf hun Stands de hal in z’n geheel al gezien.

    Gamescom heeft 11 hallen (of 8, indien je geen pers of ontwikkelaar bent), ook heel vol met mensen, maar in de Business Area kun je echt alles doen zonder geluidsoverlast.
    Daarnaast zijn er extern nog hallen waar grote bedrijven (Sony, etc.) hun woordje over de nieuwste games, producten, etc. kwijt kunnen.

    Gamescom 2013 wordt mijn derde Gamescom op rij, dus ik weet de weg al te vinden in het Centrum van Keulen.

  3. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    ik ga er zondags heen 😀 al 3x geweest, misschien dat we ergens binnen bij elkaar kunnen komen met een groepje? kleine meeting ofzo

  4. 168 XP
    voorhoofdchin's avatar

    xbox one gaat er zijn

  5. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Dit jaar ben ik er, zoals ieder jaar, weer gewoon bij =)

  6. 39 XP
    Imlaguna's avatar

    ik ben er zaterdag 🙂 heb earlybird tickets kleine meeting zal best geinig zijn wie komen er zaterdag ?

  7. 530 XP
    Wintermute's avatar

    Ik niet, ik ga weer naar Gamescom.

    Ik ga zelf liever naar de Gamescom 2013.
    Firstlook kan leuk zijn, maar alles is in 1 hal vol drukte, rijen, en schreeuwende jongeren.
    Broerlief was er geweest, even Nintendo en Sony stands bekeken, en heeft de rest van de hal vanaf hun Stands de hal in z’n geheel al gezien.

    Gamescom heeft 11 hallen (of 8, indien je geen pers of ontwikkelaar bent), ook heel vol met mensen, maar in de Business Area kun je echt alles doen zonder geluidsoverlast.
    Daarnaast zijn er extern nog hallen waar grote bedrijven (Sony, etc.) hun woordje over de nieuwste games, producten, etc. kwijt kunnen.

    Gamescom 2013 wordt mijn derde Gamescom op rij, dus ik weet de weg al te vinden in het Centrum van Keulen.

    Hell Yeah!

  8. 1199 XP
    chris65's avatar

    ik zit er ook al een tijdje aan te denken om naar gamescom of firstlook te gaan, maar ik vraag me of ik er wel vind wat ik zoek. Wat ik graag zou willen zien is veel informatie over de nieuwe PS4. Wellicht hebben ze daar dan ook een showmodel staan van de nieuwe console. Spellen spelen boeit me niet zo op een beurs. Lekker relaxed spelen zit er toch niet in lijkt mij. Bij bijv de mediamarkt ga ik ook niet aan zo’n zuil staan te gamen. Liever thuis met 5.1 geluid en een relaxe bank 🙂

    of wel ik zit nog te dubben. 2,5 uur in de auto is op zich te doen.

    ps. wat is ongeveer de gemiddelde leeftijd op zo’n event?

  9. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik ga zelf liever naar de Gamescom 2013.
    Firstlook kan leuk zijn, maar alles is in 1 hal vol drukte, rijen, en schreeuwende jongeren.

    Totally agreed. 3 jaar geleden ging ik als normaal persoon, vorig jaar als pers, dit jaar als VIP, trap er niet nog een keer in xD

  10. 39 XP
    Imlaguna's avatar

    Totally agreed. 3 jaar geleden ging ik als normaal persoon, vorig jaar als pers, dit jaar als VIP, trap er niet nog een keer in xD

    ik zou graag als vip gaan XD

  11. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    Gamescom wordt het voor bij denk ik, first look verder weg en gamescom is ook groter.

  12. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Gamescom, zowat dichterbij dan First Look en spreekt me meer aan. Dit wordt het vierde jaar op rij voor mij. Op donderdag uiteraard…

  13. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    chris65, minimum leeftijd op de Firstlook is 14, Gamescom is 12.
    iRobbert-, waar trapte je in, eigenlijk?

    Trouwens, ik was altijd op de Woensdag op Gamescom aanwezig, dit keer wordt het de Woensdag en Donderdag.

  14. 1199 XP
    chris65's avatar

    wat is eigenlijk het verschil tussen trade tickets en de tickets die voor everyone zijn? Zijn dat een soort VIP tickets of iets?

  15. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Nee, Trade Tickets zijn voor handelaren en aandeelhouders, dacht ik.
    De Ticket for Everyone is voor iedereen. (Duh!)
    Dan heb je nog de Press Tickets, voor de Media (kranten, TV, radio, tijdschriften, en websites).
    En je hebt de Exhibitor Ticket, voor Publishers.

    VIP zou ergens onder Everyone moeten staan.

  16. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    iRobbert-, waar trapte je in, eigenlijk?

    Dat je een kaartje koopt voor een zeer aantrekkelijke prijs, maar dan wel 2 uur moet wachten in een rij, daar heb ik totaal geen zin meer in, dus betaal dan wel wat meer zodat ik dan meteen kan doorlopen.

  17. 39 XP
    Imlaguna's avatar

    Dat je een kaartje koopt voor een zeer aantrekkelijke prijs, maar dan wel 2 uur moet wachten in een rij, daar heb ik totaal geen zin meer in, dus betaal dan wel wat meer zodat ik dan meteen kan doorlopen.

    Helaas waaren voor mij de vip tickets uitverkocht

  18. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    iRobbert-, als je een perskaartje koopt, ben je toch wel opgelicht door iemand.
    Ik heb mijn Press Tickets altijd gratis via de brievenbus gekregen, dit jaar zijn ze helaas gaan bezuinigen op papier, dus hebben ze mijn Ticket via de Email verzonden.

    Over de rijen kan ik niks zeggen, aangezien ik er alleen op de Woensdagen kwam, en dus iedereen met een Press Ticket rondloopt.

  19. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    iRobbert-, als je een perskaartje koopt, ben je toch wel opgelicht door iemand.
    Ik heb mijn Press Tickets altijd gratis via de brievenbus gekregen, dit jaar zijn ze helaas gaan bezuinigen op papier, dus hebben ze mijn Ticket via de Email verzonden.

    Haha nee opgelicht zeker niet, ik kreeg die toen gratis van PSX-Sense natuurlijk, wel, je slaat de enorme rij over bij de entree, maar daarna mag je nog steeds in de rij gaan staan bij de games xD

  20. 454 XP
    desauzenman's avatar

    Ik ga op en zaterdag al VIP met vier mensen dus gaat wel vet worden 😉

  21. 39 XP
    Imlaguna's avatar

    Ik ga op en zaterdag al VIP met vier mensen dus gaat wel vet worden 😉

    ik zet je op de lijst

  22. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ben ook van plan om te gaan mocht het me lukken om een VIP ticket scoren via derden.