Forum

Topic: Feedback gezocht: PSX-Sense comments 2.0

Anoniem's avatar

Leden,

Op het moment ben ik bezig om de comments onder handen te nemen en deze te voorzien van een redesign en meer functies. Zo zal het straks mogelijk zijn dat je kunt zien wie op je gereageerd heeft via een simpele pop-up, en kun je straks ook leden gemakkelijker PM-en.

Voor we alleen zover zijn gaan we langzaam over op een nieuwe comment systeem, met jawel, ratings. Om dit alleen perfect te krijgen heb ik jullie hulp nodig. Comments zijn namelijk iets waar ik niet snel aanzit omdat het nu eenmaal goed loopt op PSX-Sense qua comments en ik dit wil verbeteren; niet verpesten.

Hieronder zien jullie een mock-up wat eventueel de nieuwe commentbox zou kunnen worden en graag ontvang ik hier feedback op. Tips, ideeΓ«n alles is welkom; comments zijn immers van ons allemaal =).

Ik hoor het graag,

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

38 reacties

  1. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Ziet er goed uit!

    Misschien een soort ranglijst gebaseerd op de ratings? Dus slechte (-) comments onderaan, beste (+) comments bovenaan?

    Heeft de comment heel veel minnetjes (bijvoorbeeld <30), dat deze dan als spam wordt gezien en zo onzichtbaar wordt, tenzij je er op drukt. Netzoals youtube bijvoorbeeld.

    En quotes gelijk (met een verspringing) onder de comment ipv bijvoorbeeld 5 reacties erna.

    Succes! πŸ˜‰

  2. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Ziet er zeker goed uit!

    Ik ben alleen benieuwd hoe die ratings gaan werken. Stel er verschijnt een artikel over GTA V en iemand schrijft dat hij of zij gewoon niet de geweldige ervaring had als vele anderen bij het spelen van GTA IV. Deze persoon onderbouwd zijn niet zo geweldige game ervaring echt super aan alle kanten. Toch weet ik nu al wat er gaat gebeuren…

    Ik stel dan ook voor zeker niet voor het verbergen van comments van leden door leden te gaan. Het verwijderen van niet gepaste content vind ik nog altijd een taak van de moderators.

    Iets wat ik zelf mis bij het geven van een reactie is de mogelijkheid om de eerder geposte reactie te kunnen quoten. Het gebeurd hier vaak genoeg dat ik een reactie van iemand lees die reageert op een ander, ik eerst terug naar boven moet scrollen om te zien wat de reactie van een ander was om vervolgens de eigenlijke reactie te lezen.

  3. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Laat maar komen zou ik zeggen! Heb alleen wel wat feedback voor je mockup, zal het toelichten aan de hand van mijn edit ervan.

    Mockup feedback
    Het eerste wat ik aangepast heb: de bewerk en de verwijder knop omgewisseld en naar de rechterkant verplaatst, ik heb ze omgewisseld omdat de Mods etc alleen maar de optie hebben om een comment te verwijderen en normale users alleen maar hun eigen comment kunnen aanpassen, dus zal de uitlijning wat beter zijn in deze volgorde. En ik heb beide functies naar rechts verplaatst omdat niet elke naam even lang is als M4GN3T, en hier gaat het dan ook weer om de uitlijning die zo wat beter geregeld wordt, al dan wel vooral voor Mods etc.

    http://i1125.photobucket.com/albums/l590/patmakz/PSX-CommentsV2Edit_zpsc9d241d9.jpg~original

    Verder heb ik de volgorde veranderd van de kudos. Ik heb aan de linkerkant de kudo-count gezet en daarnaast de + en – functies. Dat leest wat prettiger omdat je dan eerst de kudos ziet die de reactie al heeft en daarna pas de + en – functies. Je leest immers van links naar rechts en bij alle sites met een kudo systeem zie je dan ook altijd eerst [bovenaan of links] de kudo-count.

    Tot slot heb ik “@Reply” vervangen voor het reply icoon dat al reeds gebruikt wordt op PSX-Sense. Hier zijn we op PSX aan gewend om op te drukken en ik denk dan ook dat het slim is om dit icoon te behouden. πŸ™‚

    Suggesties
    Omdat je nu werkt met een kudo systeem zou ik het vet vinden dat de twee top-rated comments bovenaan geplaatst worden, precies zoals dit ook op YouTube gebeurd. Voor de rest alle comments in chronologische volgorde. Zoals Bappie-NL al zegt is het een slecht idee om een comment te verbergen als deze veel negatieve kudos ontvangt, om precies dezelfde reden. Ik denk dan ook dat het beter is dat je geen negatieve kudo-count kan krijgen. Of misschien hooguit -1. Anders krijg je taferelen zoals Bappie-NL al aangeeft. En dat verpest gegarandeerd de community zoals deze nu is.

    Verder zou ik het ook wel vet vinden dat discussies in de comment-sectie beter en overzichtelijker geregeld worden. Maar ik weet niet zeker of verspringingen gaat lukken op PSX-Sense vanwege de comment-layout, dus daar moet misschien een andere oplossing voor gezocht worden. Maar ik ben het er mee eens dat het heen en weer scrollen (of heen en weer klikken) niet echt heel praktisch is inderdaad.

    Ik hoop dat je er wat aan hebt. πŸ™‚

  4. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Eindelijk deze thumbs-up mogelijkheid… ik herinner me suggesties daaroor, al terug in 2011. haha.

    ANyway… /SUPPORT

  5. 292 XP
    donselaar's avatar

    ik zou de acc exp aan de linkerkant bij profiel info houden en niet aan de rechterkant… (staat een beetje buiten de context daar) verder ziet het er prima uit..

    misschien opmaak knoppen voor de text erbij zoals bij de forum berichten?

  6. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ziet er goed uit!

    Misschien een soort ranglijst gebaseerd op de ratings? Dus slechte (-) comments onderaan, beste (+) comments bovenaan?

    Heeft de comment heel veel minnetjes (bijvoorbeeld <30), dat deze dan als spam wordt gezien en zo onzichtbaar wordt, tenzij je er op drukt. Netzoals youtube bijvoorbeeld.

    En quotes gelijk (met een verspringing) onder de comment ipv bijvoorbeeld 5 reacties erna.

    Succes! πŸ˜‰

    Thanks =)

    Comments hiden kan wat mij betreft op zich wel bij een bepaald aantal, zoals inderdaad -30. Ik snap Bappie-NL's tegenargument maar als het echt een slechte comment is dan is hiden niet zo gek.

    Probleem met verspringing is vooral het feit dat je dan al smaller moet of een hele rij aan comments onder 1 comment krijgt. Stel je komt een comment voorbij die je niet interesseert, maar iedereen reageert er wel op, dan is het scrollen geblazen. Ik ben zelf een enorm fan van chronologische comments bij het reactie aantal wat we op PSX-Sense halen. Heb je sites met ruim 400 comments zoals een Reddit, The Verge, Engadget etc. is dit absoluut een geweldig systeem. Voor PSX-Sense, imo, not so much.

    Eindelijk deze thumbs-up mogelijkheid... ik herinner me suggesties daaroor, al terug in 2011. haha.

    ANyway... /SUPPORT

    Ben het niet vergeten πŸ˜‰

    Laat maar komen zou ik zeggen! Heb alleen wel wat feedback voor je mockup, zal het toelichten aan de hand van mijn edit ervan.

    De edit en verwijder knoppen had ik nog gekopieerd van het oude systeem, maar wilde ik ook nog op een andere manier erin zetten. Ik zie dat je de reply knop weer old-school hebt aangepast, waarom eigenlijk? De nieuwe knop licht op bij een mouse-over en is imo duidelijker dan die we nie gebruiken. Kan het icoon eventueel wel in een vakje doen die oplicht bij mouse-over voor feedback.

    Kudo count lijkt zo wel iets beter denk ik, met wellicht een licht grijze bg voor de uiteindelijke score.

  7. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Probleem met verspringing is vooral het feit dat je dan al smaller moet of een hele rij aan comments onder 1 comment krijgt. Stel je komt een comment voorbij die je niet interesseert, maar iedereen reageert er wel op, dan is het scrollen geblazen.

    Een klein insprongetje van laten we zeggen 15 spaties zou op zich wel moeten kunnen toch? Volgens mij word het dan niet eens zo lelijk, mja, dat moet je gewoon uittesten wil je een goed beeld voor ogen hebben imo. Met een mockup ofzo. πŸ˜›

    Verder: “[Teller met aantal reacties op de comment] Klik hier om alle reacties te weergeven”

    Dus iets als:
    [36] Klik hier om alle reacties te weergeven

    Problem solved? Haha.

    De edit en verwijder knoppen had ik nog gekopieerd van het oude systeem, maar wilde ik ook nog op een andere manier erin zetten.

    Hoe bedoel je op een andere manier? Als in betere/mooiere icoontjes of andere positie?

    Ik zie dat je de reply knop weer old-school hebt aangepast, waarom eigenlijk? De nieuwe knop licht op bij een mouse-over en is imo duidelijker dan die we nie gebruiken. Kan het icoon eventueel wel in een vakje doen die oplicht bij mouse-over voor feedback.

    Lees m’n vorige comment voor waarom. πŸ˜‰ Maar ik denk dat een vakje dat oplicht bij mouse-over inderdaad wel handiger zou zijn, i.c.m. dat icoontje dus of een beter icoontje natuurlijk. Maar ik zou sowieso voor een icoontje gaan, al dan niet voor een icoontje + tekst.

    Kudo count lijkt zo wel iets beter denk ik, met wellicht een licht grijze bg voor de uiteindelijke score.

    Ja een lichtgrijze BG zou inderdaad mooi zijn voor de kudo-count.

  8. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Ziet er goed uit, hoewel ik persoonlijk niet bepaald fan ben van negatieve rating knoppen (ook op Youtube niet). Eigenlijk vooral om de reden die Bappie al gaf, fanboys misbruiken em nou eenmaal.

    Maar goed, heb er verder niet echt iets op tegen ofzo, dit lijkt me echt een leuke toevoeging ^_^

  9. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Comments hiden kan wat mij betreft op zich wel bij een bepaald aantal, zoals inderdaad -30. Ik snap Bappie-NL’s tegenargument maar als het echt een slechte comment is dan is hiden niet zo gek.

    Dat probeerde ik nou juist uit te leggen, mensen kijken 9 van de 10 keer niet naar of een comment slecht is. Je kan nog zo’n goede comment plaatsen, als men het er niet mee eens is ontvang je alleen maar slechte ratings hoe goed je je comment ook hebt onderbouwd.
    Stel nou eens (en nu ga ik wel een heel gek voorbeeld geven) dat ik de presentatie van de XBox wel goed vond en in mijn ogen kan ik dat goed onderbouwen. Mijn comment of terwijl mijn mening is in no-time verdwenen. Is dat echt wat we willen? Willen we er echt naar toe dat leden gaan bepalen voor elkaar wat wel of niet zichtbaar is, of houden we de site open voor vrije eigen meningen?

    Ik vraag me serieus af of negatieve ratings van toegevoegde waarde zijn. Zelf denk ik van niet. Maar mochten ze er toch komen ga ik met PattyS3 mee om dat nooit verder op te laten lopen tot -1. Gaan we er over stemmen, dan zeg ik nee, niet doen!

    Verder hulde voor PattyS3 ik vind dat hij wel een aantal goede zaken naar voren heeft gebracht, waaronder:

    Het icoontje om te reageren, wellicht old school maar wel waar we aan gewend zijn. Daarnaast oogt dit beter, zelf zou ik het icoontje niet verwijderen, wellicht wel de tekst “reply” er naast zetten.

    De kudo count is duidelijker op zijn manier, maar met een licht grijze background zou dat inderdaad nog mooier zijn, het lettertype zou ik in dat geval blauw maken.

    Ook de icoontjes zijn op zijn manier eigenlijk perfect geplaatst. Op deze manier past het gewoon mooi in het geheel. Ook zou ik zijn volgorde aanhouden, links om de comment te verwijderen, rechts voor het aanpassen.

    [36] Klik hier om alle reacties te weergeven –> Alweer zo’n goed idee. Ik zeg DOEN!!! πŸ˜‰ En een klein stukje inspringen moet toch wel te doen zijn? Dat maakt het geheel alleen maar overzichtelijker.

    Wat ik zelf verder als toegevoegde waarde vind om je te kunnen abonneren op artikelen waar jezelf op hebt gereageerd. Kortom ontvang je een mail wanneer iemand anders ook heeft gereageerd.

  10. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Verder: “[Teller met aantal reacties op de comment] Klik hier om alle reacties te weergeven”

    Dus iets als:
    [36] Klik hier om alle reacties te weergeven

    Problem solved? Haha.

    Kijk dat is een goed idee!!! Iedereen blij lijkt mij. De leden om de verspringingen (Althans hiden, dan maar een keer drukken) en de beheerders dat alles nog in chronologische comments is ZONDER @ replay’s πŸ˜‰

  11. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Perfect idee! Ik zeg DOEN!

    Misschien ook het XP systeem aanpassen naarmate het aantal kudo’s dat je krijgt? Stel nou dat je heel vaak een “top comment” krijgt, dat je daar dan ook XP voor krijgt?

  12. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Heb ff snel een nieuwe mockup gemaakt met alle sindsdien besproken aanpassingen.

    http://i1125.photobucket.com/albums/l590/patmakz/PSX-CommentsV2Edit2_zps5a7d33ec.jpg~original

    Heb tevens even een mockup gemaakt van het verspringings-idee omdat het zoveel positieve reacties krijgt. πŸ™‚

    http://i1125.photobucket.com/albums/l590/patmakz/PSX-CommentsV2Edit-PRTSCRN1_zpsb6041bbb.jpg~original

    Het zou op zich wel kunnen imo.

  13. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    http://i1125.photobucket.com/albums/l590/patmakz/PSX-CommentsV2Edit-PRTSCRN1_zpsb6041bbb.jpg~original

    Het zou op zich wel kunnen imo.

    Dat denk ik ook… Al zou ik nog steeds voor een blauwe cijfers gaan in het kudo hokje en niet voor grijs op grijs…

    Misschien ook het XP systeem aanpassen naarmate het aantal kudo’s dat je krijgt? Stel nou dat je heel vaak een “top comment” krijgt, dat je daar dan ook XP voor krijgt?

    Ik vind het XP systeem zoals deze er nu is eigenlijk gewoon goed. Je doet actief mee en daarvoor krijg je XP. Ongeacht iemand jou nou aardig vind of niet, ondanks men het niet met je eens is of niet, je krijgt XP.
    Extra XP krijgen voor het schrijven wat dat gene wat velen willen lezen, trekt het XP systeem zoals deze nu is omver… Althans dat zou heel goed mogelijk kunnen zijn.

    Stel:

    Ik ben een die-hard GTA, Call of Duty fan en ik brul hier maar wat over…

    of

    Ik ben een die-hard Singstar fan, geef hier briljante comments over…

    Wie gaat hier het meest beloond worden?

    Zelf zou ik de eerder voorgestelde vernieuwingen doorvoeren in een soort van test fase. Eerst maar eens zien in hoeverre het gaat werken, in hoeverre gaat men er serieus mee om. Verder uitwerken kan altijd nog.

  14. Redacteur - 439 XP
    RogueSquad's avatar

    Ratings zijn allemaal leuk en aardig, maar kunnen net zo goed een site verpesten.

    Ik ben op diverse fora en websites beheerder geweest en heb sites zien groeien een in elkaar storten door rating-systemen. Puur omdat het DE ideale manier is voor trolls/gefrustreerde pubers om te gaan cyberpesten. Massaal elke comment van 1 user continu te gaan disliken, bijvoorbeeld. Er is een rede waarom Facebook geen ”Dislike” button heeft, puur om deze situaties te voorkomen.

    De layout ziet prima uit, dat moet ik je nageven, maar denk nog even goed na over het rating systeem. Ik heb er in ieder geval een hard hoofd in.

  15. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Zal dit nieuwe systeem alleen van toepassing zijn op het forum of de gehele site?

    Wat ik laatst bijvoorbeeld merkte was als ik mensen ging citeren dat ik dan beperkt ben tot 1 quote, de 2e moest ik weer een 2e reactie aanmaken, de quote pakken, kopieren en vervolgens plakken in mijn eerste reactie, wie weet kan dit ook opgelost worden?

    -edit-

    Plus de daadwerkelijke tekst waarop je reageert is ook wel handig, soms zie ik mensen reageren op een reactie van mij, en moet ik eerst 30 reacties terugscrollen om te zien wat ik nou eigenlijk heb gezegd.

    Dit laatste geldt niet voor het forum.

  16. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Ik ben zelf meer een voorstander van het Like systeem in +, dus géén min. Degene met veel likes worden dan als topreactie getoond en het minnen vind ik zelf niet zo enorm belangrijk. Ben het compleet eens met wat Bappie zei en wat Wim (RogueSquad) hierboven ook aanhaalt, het kan ook heel slecht uitpakken.

  17. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    Ik moet zeggen dat PattyS3 een heel mooi systeem heeft bedacht. De lay-out is op deze manier IMO het best. Het “invallen” met de spaties kan op die manier, aangezien je ze niet altijd ziet, maar alleen wanneer je klikt op “[36] Klik hier om alle reacties te weergeven”

    Daarnaast zat ik tijdens het lezen ook te denken aan een like-systeem zoals Sensu zegt, namelijk alleen “positieve likes”. Trolls kunnen daar niets mee en we hebben wel een rating systeem voor handige, goede of hulpvaardige comments.

  18. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Bappie, het lettertype van de kudo-count heb ik niet blauw gemaakt omdat dit er niet zo mooi uitziet. Dan heb je Blauw, Groen, Rood naast elkaar. Beetje spacy. πŸ˜‰

    Ik ben in principe ook tegen negatieve kudos, en als er wel een negatieve kudo knop moet zijn dan moet de kudo-count niet negatief kunnen zijn. Een negatieve kudo-count kan inderdaad de community ENORM verpesten, en Facebook heeft het inderdaad ook niet, waarschijnlijk om precies die reden. Dus ik hoop dan ook dat er GEEN negatieve kudo-count mogelijk zal zijn. Het liefst ook geen -1 knop, maar zolang de kudo-count niet lager kan dan 0 maakt dat eigenlijk toch niet zo uit.

    Nog even over de verspringingen, wat als er gereageerd wordt op een reactie op een reactie? Mocht het inspringen doorgevoerd worden op PSX-Sense, dan denk ik dat er maximaal 1 keer ingesprongen moet worden, dus niet dat je taferelen krijgt dat er 4x ingesprongen wordt bijvoorbeeld. Dat verpest de overzichtelijkheid wel enorm. Dat kleine beetje kan je namelijk net zo makkelijk wel even scrollen lijkt miij, gezien er op zich toch niet veel reacties op comments zijn op PSX. Meestal dan. πŸ˜‰

  19. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    Nog even over de verspringingen, wat als er gereageerd wordt op een reactie op een reactie? Mocht het inspringen doorgevoerd worden op PSX-Sense, dan denk ik dat er maximaal 1 keer ingesprongen moet worden, dus niet dat je taferelen krijgt dat er 4x ingesprongen wordt bijvoorbeeld. Dat verpest de overzichtelijkheid wel enorm. Dat kleine beetje kan je namelijk net zo makkelijk wel even scrollen lijkt miij, gezien er op zich meestal toch niet veel reacties op comments zijn op PSX. πŸ˜‰

    Helemaal mee eens, maar 1 inspringing en niet meer. sommige sites hebben er max 4 en dan blijft een vakje van twee centimeter breed over en dat leest erg ongemakkelijk. Maar zoals hiervoor gemeld ben ik wel fan van het inspringen. Als je klikt om de reacties te openen is het veel overzichtelijker als het ingesprongen is.

  20. 39 XP
    Imlaguna's avatar

    Heb ff snel een nieuwe mockup gemaakt met alle sindsdien besproken aanpassingen.

    http://i1125.photobucket.com/albums/l590/patmakz/PSX-CommentsV2Edit2_zps5a7d33ec.jpg~original

    Heb tevens even een mockup gemaakt van het verspringings-idee omdat het zoveel positieve reacties krijgt. πŸ™‚

    http://i1125.photobucket.com/albums/l590/patmakz/PSX-CommentsV2Edit-PRTSCRN1_zpsb6041bbb.jpg~original

    Het zou op zich wel kunnen imo.

    leuk idee ziet er mooi uit !

    kijk de link πŸ˜› (van de foto)

  21. 20 XP
    The4thJawa's avatar

    Omdat het al laat is heb ik geen zin om de bovenstaande reply’s door te lezen om te kijken of mensen mij al voor zijn geweest. Maar bij deze mijn feedback:
    – Alleen liken, en dus niet disliken. Er is een belangrijke reden waarom dat op facebook ook zo is. (Happy bubble)
    – Reply’s net als bij NuJij.nl @username of @postnumber en als je de cursor boven de @username/postnumber houdt, verschijnt de post waar de reply bij hoort.
    – Reply’s in chronologische volgorde houden.

    Nice to haves:
    – De populairste (meeste likes/meeste replies) boven alvast tonen (maar ook in de chrologische lijst)
    – Klikken op de @username/postnumber scrollt naar de oorspronkelijke post. Vooral voor de mobiele site aangezien ik op m’n mobiel geen hover kan doen.
    – Bij een reply een drop down met reply’s hierop (ja die staan ook nog gewoon in de chronologische lijst.)

  22. 2457 XP
    peyj's avatar

    Geen idee of het als is genoemd.. Maar alleen kunnen raten als je bent ingelogd. Hierdoor kan je anonieme trollers voorkomen die op alles -1 gaan drukken.

    Verder is het een mooie mockup πŸ™‚

  23. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Geen idee of het als is genoemd.. Maar alleen kunnen raten als je bent ingelogd. Hierdoor kan je anonieme trollers voorkomen die op alles -1 gaan drukken.

    Ook helemaal mee eens.

  24. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Geen idee of het als is genoemd.. Maar alleen kunnen raten als je bent ingelogd. Hierdoor kan je anonieme trollers voorkomen die op alles -1 gaan drukken.

    Verder is het een mooie mockup πŸ™‚

    mee eens heheh

  25. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Thanks voor alle feedback guys, hier ga ik zeker wat mee doen. Zoals altijd wordt alles gefaseerd geintroduceerd en nooit in 1x. Je zal dus na verloop van tijd eerst de nieuwe layout zien (moet ‘m nog coden ;-)) en zo worden er langzamerhand meer functies toegevoegd.

    Het beviel me ook erg goed om input van leden te horen, ga ik dus vaker doen dit soort topics =).

  26. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Eerste versie staat online, we gaan niet alles in 1x doen, eerst wennen aan het nieuwe uiterlijk πŸ˜‰

  27. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Oh nu je het zegt, had het niet eens gezien… Envelopje is weg… @reply er voor terug…

  28. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Eerste versie staat online, we gaan niet alles in 1x doen, eerst wennen aan het nieuwe uiterlijk πŸ˜‰

    Nice. Moet idd ff wennen omdat we gewend waren aan het icoontje. πŸ˜› Wel nice dat het ook in de mobiele versie aangepast is.

  29. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Nice. Moet idd ff wennen omdat we gewend waren aan het icoontje. πŸ˜› Wel nice dat het ook in de mobiele versie aangepast is.

    Die is mooi geworden he =)

    En ja @Reply is toch wel net zo duidelijk ik snap de gewenning van het icoontje maar het is 2013 dus we moderniseren een beetje weg van de icoontjes πŸ˜›

  30. 636 XP
    klapper's avatar

    Vind het er netjes uitzien!!

  31. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Die is mooi geworden he =)

    En ja @Reply is toch wel net zo duidelijk ik snap de gewenning van het icoontje maar het is 2013 dus we moderniseren een beetje weg van de icoontjes πŸ˜›

    Ziet er netjes uit hoor, kan er wel aan wennen. πŸ™‚

  32. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    wenslijst werkt ook niet meer?

  33. 152 XP
    Ghost-Fighter's avatar

    Stomme vraag misschien, maar wanneer wordt dit doorgevoerd in de iOS app?
    Zou ook graag iPhone 5 ondersteuning zien

  34. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Stomme vraag misschien, maar wanneer wordt dit doorgevoerd in de iOS app?
    Zou ook graag iPhone 5 ondersteuning zien

    Als iOS7 lanceert beginnen we de ontwikkeling van een nieuwe App.

  35. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Als iOS7 lanceert beginnen we de ontwikkeling van een nieuwe App.

    Ontwikkel er ook eentje voor Android? πŸ™‚

  36. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ontwikkel er ook eentje voor Android? πŸ™‚

    Jaaaaaaaaaaaa!

  37. 152 XP
    Ghost-Fighter's avatar

    Als iOS7 lanceert beginnen we de ontwikkeling van een nieuwe App.

    Mooi zo! Zie namelijk nog wel wat verbeter puntjes! πŸ˜›
    Keep up the good work!

  38. 175 XP
    Zoul_Eater's avatar

    Heren ik snap dat er wat geld verdient moet worden maar de header van Blacklist zorgt wel voor een moeilijke slown down.
    Dan er bij snapped de browser ook nog eens terug omhoog als die header geladen word.
    Misschien ben ik de enige die er last van heeft maar ik ervaar het wel als storend.

    Greetz.