Forum

Topic: ‘Haast iedere PS4-game ondersteunt Remote Play

Anoniem's avatar


16 juni 2013 om 11:00 | PS4
‘Haast iedere PS4-game ondersteunt Remote Play’
Naar alle waarschijnlijkheid gaat iedere game op de PlayStation 4 de functie Remote Play ondersteunen. Hiermee kunnen gamers het spel streamen naar de PS Vita, in plaats van naar hun televisie. Dat onthult Shuhei Yoshida, baas van Sony Worldwide Studios, tegenover Engadget.

Volgens Yoshida hoeven spelers daar niets speciaals voor te doen. “De PlayStation 4 is zo ontworpen dat het zomaar gebeurt”, aldus de baas. Niet álle titels zijn volgens hem ondersteund. “Just Dance misschien niet”, grapt hij. “Want die gebruiken Move en de Eye-camera.”

Het enige wat Sony aan de spelers vraagt, is dat ze hun controls goed instellen. Voor de rest moet Remote Play probleemloos verlopen.

De PlayStation 4 is nog niet in massaproductie, maar voor de kerst moet dit wel zijn gebeurd. De nieuwe spelcomputer van Sony gaat 399 euro kosten.

——————————————————————————————————-

Sony verhoogt PS4 verkoop schattingen, geeft toe “vraag mag nu overtreffen aanbod”

toe “vraag mag nu overtreffen aanbod”

vrijdag 14 juni, 2013 om 01:21 CEST

2
inAandeel

De overweldigende positieve reactie gegeven op PS4 op de E3 deze week heeft geleid tot het bedrijf verhogen haar omzetverwachting voor de machine.

Wereldwijde PlayStation baas Andrew House vertelde The Wall Street Journal “het bedrijf verschuift de interne prognoses voor het product na gunstige reacties op het bedrijf presentatie maandag”.

Amazon heeft blijkbaar gezien zo’n verkoop spike voor de machine dat het geen waarschuwing klanten dat zij niet kan garanderen dag een aflevering van de machine als zij vreest lanceren dag stock zal niet aan de vraag voldoen.

Inderdaad, Huis gaf toe dat “de vraag ook kan overtreffen aanbod”. GameStop executives bevestigde soortgelijke problemen.

Interessant is dat de standaard Xbox One SKU nu gleed van de derde naar de vijfde plaats in Amazon.co.uk ’s Bestsellers grafieken, hoewel de nieuw aangeboden Day heeft een SKU vierde geclaimd.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Bedankt voor de post, maar dit is al enige tijd geleden op de voorpagina langs gekomen…

  2. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Bedankt voor de post, maar dit is al enige tijd geleden op de voorpagina langs gekomen…

    ^ dat en het feit dat je niet echt een topic maakt maar een artikel kopieert. Dit is gewoon meer een onderwerp voor de voorpagina.

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Wil je ophouden dingen te posten in het forum van andere mensen, ook nog zonder bron, die allang uitgebreid zijn besproken op onze eigen website? Dit is niet de eerste keer dat je dat doet.

  4. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Wil je ophouden dingen te posten in het forum van andere mensen, ook nog zonder bron, die allang uitgebreid zijn besproken op onze eigen website? Dit is niet de eerste keer dat je dat doet.

    zal ik doen niets meer plaatsen in forums van anderen en zal dan ook bij het artikel de bron vermelden
    helaas heb ik hier niets kunnen vinden op deze site ( of het is hier al verwijderd in de tussen tijd dat hier even niet ben geweest) wat ik hier heb geplaatst
    op welke forum kan ik deze onderwerpen dan vinden
    dat zal wel zo handig zijn dat te weten
    zou aardig zijn me dit te laten weten ,
    alvorens bijvoorbaat dank

  5. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    zal ik doen niets meer plaatsen in forums van anderen en zal dan ook bij het artikel de bron vermelden
    helaas heb ik hier niets kunnen vinden op deze site ( of het is hier al verwijderd in de tussen tijd dat hier even niet ben geweest) wat ik hier heb geplaatst
    op welke forum kan ik deze onderwerpen dan vinden
    dat zal wel zo handig zijn dat te weten
    zou aardig zijn me dit te laten weten ,
    alvorens bijvoorbaat dank

    http://www.psx-sense.nl/ps4-kopen/ Hier kun je alles vinden over de PS4, waaronder dus ook alles wat jij verteld.

  6. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    http://www.psx-sense.nl/ps4-kopen/ Hier kun je alles vinden over de PS4, waaronder dus ook alles wat jij verteld.

    bedankt voor www.psx-sense.nl/ps4-kopen
    heb ik nog een vraag
    hoelang blijft nieuws op deze lijst staan, en is dit later nog terug te vinden, op deze site

    nog hartelijk bedankt voor je goed advies