Forum

Topic: PS4 releasedatum gelekt?

Anoniem's avatar

Voorweüberhaupt beginnen met iets te roepen over een zogenaamde, eventuelereleasedatum van de PS4, raden wejullie aan een flinke zoutliksteen erbij te nemen. Gedaan?Mooi.

Onderstaandeposterhangt nu op bij Mediamarkt.

Dat lezen jullie goed, dePlayStation 4 zal op 13 november gereleased worden, althans dat wordt nu dus gezegd. Niet alleen mediamarkt beweert dit, maar ookBol.com schijnt dedatum op hun sitegepleurd te hebben. Neem nu maar een flinkelik zout, want dat dit geruchtenigszins twijfelachtig te noemen is lijkt ons duidelijk. Zal dePS4 inderdaad op een rare dag in deweek als woensdag gereleased worden? Hetvalt tebetwisten, maar wezullen hetzien.

Bron: PU.nl

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 5795 XP
    tyger1's avatar

    bron mag ook Media Markt zijn want op hun pc staat ps4 voor 13 /11 .
    Maar in Belgie kan je nog niet preorderen bij Media M , Dreamland en Saturn omdat Sony nog geen officiele release date gegeven hebben daardoor nemen die ketens nog geen preorders aan .
    Ik kan even iets kwijt onder mijn nicknm .
    Media M en GM zijn van plan een nachtopening te doen .
    GM neemt preorders aan omdat ze zouden weten hoeveel de verdelers er moeten aanvragen aan de vertegenwoordiger Sony of MS .
    BTW slaap gerust voor het big nieuws gisteren werd me nog gezegt dat alle preorders met de release beschikbaar zullen zijn .
    Ik denk dat we met GDC de datum zullen weten of nog eerder want ik heb iets van Sony in de maand Juli gehoord ??? ( release ps4 niet he ) misschien release datum . 🙂

  2. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Dit zegt helemaal niks! Bij Bol.com staat er ook bij dat het niet de werkelijke datum is en nog kan afwijken! Ik denk zelf wel dat het rond 10 a 20 Nov uitkomt, Ik hoop in Oktober al:)

  3. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    we shall see!!

  4. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    (vrijdag 21 juni2013)

    About 4 maanden?

  5. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Ik blijf toch 13/11 geloven ! kijk eens bij bol.com ps4 31/12 , dpad ps4 13/11 lol

  6. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Beste Playstation vrienden releasen gaat de ps4 toch . Wat voor datum ook !
    Een voordeel hebben wij wel op de boxxers , wie kunnen nog lekker verder op ps3 , Beyond 2 souls , GTA5 , GT6 voor velen FIFA enz .
    Gewoon nog even wachten tot sony op gamescom de release date bekent maakt 13/11 ben er bijna 95 % zeker van .
    MVG

  7. 64 XP
    Ngplayer50's avatar

    Kleine bump.

    Wat hopen of denken jullie dat de release zal zijn? Ik gok zelf tussen 10 en 30 november. Zou in mijn ogen dom zijn van sony als ze de feestdagen niet mee pakken..

  8. 1061 XP
    megafire777's avatar

    ik denk net na de 19de ivm watch dogs:P