Forum

Topic: Categorieën sorteren

Anoniem's avatar

Een soort van optie om de artikelen in de homepage te sorteren op een bepaalde category. Bijv. Ps plus updates of PSN updates etc,

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Als we PS Plus updates, PSN updates allemaal sorteerbaar moeten maken krijg je wel een hele flinke lijst. Er is in ieder geval wel iets in ontwikkeling om te sorteren op platform.

  2. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Als we PS Plus updates, PSN updates allemaal sorteerbaar moeten maken krijg je wel een hele flinke lijst. Er is in ieder geval wel iets in ontwikkeling om te sorteren op platform.

    Als het maar in pagina’s komt zie ik geen probleem. Tis niks urgent, maar het zou meer visitors kunnen trekken. Bijv. als iemand een ps plus update van volgende/vorige maand wilt zien is het lekker makkelijk navigeren. Zoekbar werkt, alleen sorteert het niet op relevantie maar op datum (geloof ik). Naja, ook nog is leuk om te horen dat sense altijd bezig is om hun website te ontwikkelen.

  3. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Als we PS Plus updates, PSN updates allemaal sorteerbaar moeten maken krijg je wel een hele flinke lijst. Er is in ieder geval wel iets in ontwikkeling om te sorteren op platform.

    offtopic:
    Ik vroeg me af, is er ook een psx-sense app? zo ja, op android? en niet altijd alleen op die vervloekte Ios

  4. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    offtopic:
    Ik vroeg me af, is er ook een psx-sense app? zo ja, op android? en niet altijd alleen op die vervloekte Ios

    Alleen voor iOS, sorry.