Forum

Topic: Problemen met installeren van psn games.

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik zit met een probleem. Ik heb ps+ en download regelmatig wel is een game maar sinds kort toen ik een game wou spelen kon ik de game niet installeren wegens beschadigd bestand. daarna heb ik de game terug gedownload en installeert hij wel gewoon. Ik dacht probleem opgelost maar blijkbaar heb ik dat bij elke psn game die ik heb gedownload. Heeft iemand hier ook problemen van en of hoe kan ik dit het best oplossen. alvast bedankt.

groetjes

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 183 XP
    KramerYouri's avatar

    Miss via veilige modus beschadigde bestanden herstellen. Als dat niet werkt maakt het niet uit want dat kan nooit kwaad om eens te doen.

  2. 496 XP
    T_inus's avatar

    Krijg je een foutmelding/code dan als je de game installeert?

  3. 80 XP
    johnbrou's avatar

    De ps3 zegt gewoon dat er een bestand beschadigd is. Er staat wel bij volg de volgende stappen en daar staat bij, als het probleem blijft voort doen dat je de game terug opnieuw moet downloaden en daarna nog eens moet proberen.

  4. 28 XP
    TerroxNL79's avatar

    Het lijkt erop dat je deze foutmelding krijgt omdat de servers bij Sony overbelast zijn door de vele
    downloads..
    Je bestand kan dan beschadigd binnenkomen.
    Zodra je gaat installeren begint de PS3 met het uitpakken van het bestand (game), dit duurt ongeveer tot die 14%, op die 14% controleert de PS3 hoe het bestand is binnen gekomen…. Komt ie een fout tegen, krijg je 80029564 als foutmelding.

    Advies is dus even wachten tot het iets rustiger wordt, of gewoon blijven proberen..

  5. 80 XP
    johnbrou's avatar

    Denk dat dat de beste oplossing is ja als het helpt 🙂 Maar steeds 12 gig downloaden aan 1 spel is ook een beetje vervelend maar er zit niks anders op, alvast bedankt.