Forum

Topic: Hou je van hiphop?

Anoniem's avatar

Na al die jaren is mijn forum toch af.
We hebben al een best actieve community dus.
Spread the word!
Kijk rond en registreer je a.u.b als je het leuk vindt.

www.hiphoptalk.nl

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

27 reacties

  1. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Nee ik hou niet van hiphop

  2. 30 XP
    mawmaw's avatar

    Nee ik hou niet van hiphop

    sorry

  3. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Zal thuis eens je site bekijken, lang leve echte hiphop.

    ‘For the nigga who said that hiphop was dead, I went to hell to ressurect it how could you fail to respect that’

  4. 600 XP
    Brunodebull's avatar

    Metallllll rock on!!!!

  5. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Is reclame maken over andere sites niet verboden hier?
    Also, ik haat HipHop, als je wilt weten waarvoor ik hier toch op geklikt heb.

  6. Mechromancer's avatar

    Hate It

  7. 52 XP
    KiLLeR93ModE's avatar

    allemaal jaloers om maw maw hiphop beste music !!!!!!!!!!

  8. 369 XP
    poolOOvision's avatar

    Alleen hiphop van voor 1992…daarna gaat het hard bergafwaards met de hiphop….oldskool I love it

  9. 382 XP
    e-man's avatar

    Grunge is not Dead!

    qua hiphop alleen opgezwolle heel af en toe, maar die gangsterellende wordt ik altijd een beetje verdrietig van

  10. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Alleen hiphop van voor 1992…daarna gaat het hard bergafwaards met de hiphop….oldskool I love it

    Ik ken niet heel veel jaren 80 hiphop. Dat zie je eigenlijk te weinig meer. Welke artiesten vind je goed?

    In mijn ogen is het niet volledig bergafwaarts gegaan, die jaren daarna waren voor mij goede tijden (Nas, Biggie, Big L, Jay, Wu-Tang Clan en zo kan ik nog wel doorgaan). Wel een draai vanaf de 80’s hiphop en een deel van het genre werd steeds commerciëler en kwalitatief minder. Zonde, alhoewel er nu nog genoeg goede hiphop is, iets dieper zoeken.

  11. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik hou heel erg van hiphop, ik heb ook bijna 500 albums in iTunes staan van hiphop. Wat ik veel luisterde of luister is:
    Kendrick Lamar, A$ap Rocky, Drake, Fakkelbrigade, Zwartlicht, Common, A Tribe Called Quest, DMX etc…..

    Maar liedjes als deze kan ik de hele dag luisteren: http://youtu.be/NHfWY0is3rE

  12. 369 XP
    poolOOvision's avatar

    Jaren 80….echt vette beats van EPMD,public enemy (vorig jaar nog in tivoli gezien, die oudjes knallen nog steeds 2 uur ), big daddy kane ( ook nog in de melkweg geweest vorig jaar), schoolly D, ultramegnetic mc’s (afgelopen vrijdag nog in de melkweg) … enz… vette lyricsn en lekker veel scratchen zoals het hoort. Gewoon hiphop voor de fun, niet van die commerciele crap zoals nu zo vaak t geval is..

  13. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ah de echte pioniers, EPMD, PE, Kane, allemaal grondleggers. Ultramagnetic MC’s en Schoolly D moet ik eens opzoeken, als dat grote namen zijn, dan moet ik me echt beter verdiepen in de jaren 80. Mooi om te zien hoe je het beschrijft (hiphop voor de fun), dat is inderdaad iets wat tegenwoordig bijna verdwenen is.

    De jaren 90 school is altijd meer mijn ding geweest in redelijk brede subgenres. Vind je artiesten als Nas dan bijvoorbeeld weinig aan (Illmatic)?

    @Crazyfunkystyle je noemt daar ook een aantal van de artiesten die ik graag beluister, geen fan van J. Cole?

  14. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik luister qua hip-hop Kendrick Lamar en af en toe A$ap, maar van vroeger vooral Everlast en Public Enemy.

  15. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    [QUOTE=VinnieWalker;215348
    De jaren 90 school is altijd meer mijn ding geweest in redelijk brede subgenres. Vind je artiesten als Nas dan bijvoorbeeld weinig aan (Illmatic)?

    @Crazyfunkystyle je noemt daar ook een aantal van de artiesten die ik graag beluister, geen fan van J. Cole?[/quote]

    Ja ook wel,maar er zijn zo veel rappers die ik goed vind, dat ik ze niet allemaal ga opnoemen. Maar Nas is ook goed ja: illmatic, Stillmatic, God’s son

  16. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Rapper Sjors

  17. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ja ook wel,maar er zijn zo veel rappers die ik goed vind, dat ik ze niet allemaal ga opnoemen. Maar Nas is ook goed ja: illmatic, Stillmatic, God’s son

    Heb je een goed punt inderdaad, te veel goede artiesten. Ben zelf erg positief over Born Sinner (Let Nas Down, wat een track) en zie hem helaas weinig krediet krijgen. Albums die je van Nas noemt zijn ook 3 van z’n beste albums in mijn ogen, z’n laatste album, Life is Good luistert voor een deel ook goed weg.

  18. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Oh en de laatste van Kanye natuurlijk

  19. 30 XP
    mawmaw's avatar

    Oh en de laatste van Kanye natuurlijk

    Kanye is the king of hiphop

  20. 169 XP
    renzer1133's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=MQBpQqCyupA Damn hier kan ik de hele dag naar luisteren.

  21. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Kanye is the king of hiphop

    Daar zijn de meningen sterk over verdeeld. Wat vinden jullie zo goed aan Kanye, want ik heb Yeezus wat doorgespit (niet goed beluisterd nog), maar de beats en sfeer op het album spreken mij totaal niet aan. Misschien dat ik Kanye niet erg mag en dat ik daarom wat negatiever aan het album begin, hopelijk kunnen jullie een paar goede punten naar voren brengen zodat ik het album eens goed kan beluisteren met een wat positievere kijk op zijn muziek.

    Voor mij is Nas de king of Hip-Hop.

  22. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Hiphop muziek vindt ik echt heerlijk, vooral leuk om te fixen als DJ!
    Kanye West, LL Cool J, Blackstreet, Dr. Dre, Jay-Z, RUN-DMC, Wu-Tang clan, Busta Rhymes, OutKast vindt ik allemaal erg goed!

  23. 31 XP
    VAVIVO's avatar

    wtfuuqq? –“

  24. 30 XP
    mawmaw's avatar

    Daar zijn de meningen sterk over verdeeld. Wat vinden jullie zo goed aan Kanye, want ik heb Yeezus wat doorgespit (niet goed beluisterd nog), maar de beats en sfeer op het album spreken mij totaal niet aan. Misschien dat ik Kanye niet erg mag en dat ik daarom wat negatiever aan het album begin, hopelijk kunnen jullie een paar goede punten naar voren brengen zodat ik het album eens goed kan beluisteren met een wat positievere kijk op zijn muziek.

    Voor mij is Nas de king of Hip-Hop.

    Yeezus was een experimenteel album, luister dan liever naar cruel summer, MBDTF of als meer van 8-bit en r&b houdt, 808/heartbreak.
    Kanye is verfrissend en nieuw.

  25. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Yeezus was een experimenteel album, luister dan liever naar cruel summer, MBDTF of als meer van 8-bit en r&b houdt, 808/heartbreak.
    Kanye is verfrissend en nieuw.

    Bedankt voor je reactie. Kanye is inderdaad innovatief en dat kan erg goed uitpakken, dat ben ik met je eens. Ik zal binnenkort eens een dag de tijd nemen om zijn verschillende albums goed te beluisteren met je reactie in m’n achterhoofd.

  26. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Kanye is absoluut goed, een van de beste op dit moment. Alleen vind ik Yeezus minder, en zijn succes stijgt naar zijn hoofd. Zeggen dat hij god is.. maja op alle albums van hem staan redelijk veel goede nummers.

  27. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Bone Thugs-N-Harmony

    Mijn YouTube kanaal

    Net me tweede strike gehad 🙁