Forum

Topic: TK: only for real gamers…

Anoniem's avatar

Geachte gamers

Bij deze verkoop ik mijn DPX21 van turtle beach wegens aanschaf van de astro a40 2013..

. Dit pakket bevat de premium versie processor
van turtle beach die niet meer te koop is wegens besparingen..

Namelijk de 7.1 proccessor. Deze processor heeft al een versie 2 voor dit te verdoezelen.
Maar geloof mij vrij: processor een is stukken beter…

Voor reviews of dergelijke zoek je het zelf maar op. Zelf heb ik ook een aantal
reviews/dergelijke geschreven en veel personen heb mijn keuze dan ook gevolgd. Kortom:
ik zeverde niet en sprak uit ervaring..

Naast de processor zit Px21 universele headset van turtle beach.

Specs:
comfortabele oorkussens
Bass boost
Audio boost
Chat boost
Chat monitoring
Mute..

Met de processor specs:
Nog eens bass boost(aangeraden maar een van de twee op vol te zetten..)
Nog eens audio boost(master volume)
Nog eens Chat volume
Mp3 ingang(maar surround sound moet uit!)
Optische poort(beleef de beste kanalen via deze premium ingang)
USB/input
Audio input
DOLBY DIGITAL on/off
DOLBY DIGITAL 7.1 audio..

NOTE: geluids instellingen
Kies optische poort
Vink 5.1 digital aan! En niet true 5.1 een(deze moet uit!)
Druk op k
Zet dubbele audio invoer aan onder audio instellingen..

Vergeet de mic niet in te stellen op in en output!!!!tenzij je de output niet aangenaam
vindt..
… In de doos(ja die zit erbij xd)

Kasticket+garantie(ben ik nog aan het zoeken dus niet 100% zeker..)
Manuals(kan je een PDF van vinden op de officiële site. Ben ik ook nog aan het zoeken)
Xbox live kabel!(ook voor Xbox geschikt!)
Optische kabel
Px21
Dolby 7.1 sound processor
1x USB voor stroom(werkt enkel op USB )
1xusb voor audio ingang
Enz..(indien ik nog iets vergeten was :D)[sorry voor de zoekopdrachten maar tijdens een
verhuis kan het zijn dat ik deze docs kwijt ben geraakt..de hardware heb je zeker en de

….AMATEUR REVIEW OP COOL BLUE DOOR MIJ GEPLAATST…..

Ondanks ik deze headset niet heb gekocht bij jullie wil ik toch nog effe een review plaatsen.

NOTE: deze headset is nog steeds te koop dus ik snap niet waarom deze niet meer te koop is op coolblue …

Als echte gamer met als voorkeur voor PlayStation heeft deze headset een en al veranderd in mijn ervaring.

Ik kan bijna nooit online maar ik zocht een headset die de singleplayer ervaring kan opkrikken.

Ik heb verschillende headsets gehad. Een ding weet ik zeker: als je een headset zoekt zul je bij turtle beach of astro moeten zoeken..

Mijn oog viel op de DPX21. Waarom?

1 het is de bekende comfortable px21 headset. Deze headset is al goed van bas op zich. En heeft trouwens de opties: bass boost, chat, audio settings

2 naast deze headset zit de beruchte dolby digital 7.1sound processor van turtle beach

Deze processor produceert simulated surround sound. Wat dus wil zeggen: 2 kanaals audio die software matisch 7.1 audio produceert.

Het idee is fenomenaal. Het overtreft bijna letterlijk elke headset fabrikanten. Zelfs tritton met hun true 7.1 of 5.1 audio’s voelen cheap aan met dit in vergelijking…

…..
De headset is apart verkrijgbaar maar de processor niet meer. Want turtle beach heeft namelijk al een 2de versie.

Ik garandeer jullie dat deze processor slechter is dan zijn voorganger. Dit komt omdat turtle beach besparingen wou maken. Zo zijn er nu hoekangels voor presets en een mp3 ingang tijdens surround sound in tegen stelling tot de 7.1 versie. Maar de echte grote verandering is de 5.1 audio. Omdat bijna elke game 5.1 draait hebben ze de 7.1 dus weg laten vallen..

De 7.1 audio is trouwens enkel nog te vinden in hun premium modellen. Maar omdat de dpx21 bundel nog bestaat en nog steeds wordt verhandeld.. Is dit de goedkoopste en beste headset die je kunt vinden. Waarom?

De processor is fenomenaal+de headset is comfortable. De prijs is maar 150 euro!! Waarom? Omdat het een wired versie is.

Ik garandeer jullie dat de bedrade versie echt makkelijk is te gebruiken en sublieme kwaliteit heeft. De wireless versiesvzijn overigens 200 euro duurder voor dezelfde kwaliteit te hebben ! Het enige verschil:

Wireless
Batterijen!!!
Software presets
Telefoon en Bluetooth opties!
….
Als je denkt dat die zoveel beter zijn heb je het mis. Want de surround geeft onder andere dit weer: iemand zijn wapen horen herladen van aan de overkant uit een map, zijn granaten, kogels, hoeveel kogels nog etc. Als gamer kun je zeer makkelijk focussen op die dingen!
….

Low budget: ?
Medium budget headset: Sony 7.1
High budget headset: turtle beach DPX21
Alles op alles: ASTRO A40 2013…

Mvg
Michael

Plus punten:

Zeer goede klanken
Surround werkt goed
Oordovende knallen:(tip mw3: iron clad. Sta eens naast een tank..)
Volume kan zeer hoog
Chat werkt perfect inclusief chat monitoring

Min punten:

Voelt plastic aan maar is comfortabel en je merkt er niks van: conclusie: niet echt premium
Mic kan er niet af: dus let op!
Werkt enkel op USB ! Adapters of dergelijke bestaat niet voor de processors..

Foto’s…








Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 169 XP
    renzer1133's avatar

    Wat een mega topic haha. Succes met de verkoop!

  2. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Prijs?

  3. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Wat een mega topic haha. Succes met de verkoop!

    Op de schrijffouten en zinsopbouw na 😛 . Toch bedankt voor het compliment xd

  4. 11 XP
    Wesley_SP's avatar

    dat is zeker een hyperdeluxecollectors edition met dat megablok erbij :p

  5. 1870 XP
    R*forever's avatar

    dat is zeker een hyperdeluxecollectors edition met dat megablok erbij :p

    Hahaha ja ik zie het. Maar dit komt van een template. Normaal gezien kun je de foto’s mooi uploaden zonder die bewerking te zien maar omdat ik dat niet wil. Heb ik een gratis methode: screenshot nemen en dan de randen afnemen met Photoshop. Bij deze foto’s dus niet omdat ik maar liefst 600 foto’s heb getrokken voor mijn “collectors edities” ^^

  6. 382 XP
    e-man's avatar

    Misschien lees ik te snel. Maar wat gaat dit kosten?

  7. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Misschien lees ik te snel. Maar wat gaat dit kosten?

    Dat moet je zelf bieden :D. Headset is in nieuwstaat+ de garantietie en het kasticket zitten erbij…
    Voor 90-100 euro is instant deal..

    Mvg
    Michael

  8. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    Dat moet je zelf bieden :D. Headset is in nieuwstaat+ de garantietie en het kasticket zitten erbij…
    Voor 90-100 euro is instant deal..

    Mvg
    Michael

    is dat niet erg veel voor een turtlebeach?
    heb de mijne verkocht want zo degelijk zag en voelde hij niet aan.
    en waarom heeft deze betere audio dan een true dolby surround? heb je zelf tritton of sharkoon gehad?

    anyway succes met verkopen

  9. 1064 XP
    jonas46's avatar

    even offtopic: wat is de wereld toch klein, kasticket mediamarkt oostakker. net waar ik woon en ik ontmoet je op een nl website haha

  10. 1870 XP
    R*forever's avatar

    is dat niet erg veel voor een turtlebeach?
    heb de mijne verkocht want zo degelijk zag en voelde hij niet aan.
    en waarom heeft deze betere audio dan een true dolby surround? heb je zelf tritton of sharkoon gehad?

    anyway succes met verkopen

    @hell falcon je kan de prijzen altijd checken als je wilt. Deze kost 150 en is inderdaad veel beter dan tritton. Ik heb ze eerst allemaal getest voor het te kopen met de sound processor is dit echt een blast!

    Mvg
    Michael

    even offtopic: wat is de wereld toch klein, kasticket mediamarkt oostakker. net waar ik woon en ik ontmoet je op een nl website haha

    Gent is dan ook klein hè :P. Ik ben nog maar 4 Keer naar de media markt geweest btw… Anders is het altijd in hartje Gent 😛

  11. 382 XP
    e-man's avatar

    Ik denk er f over, als hij zeker weten competibal is met de ps4 dan its a go. Maar dat zul jij ook wel niet weten
    :p

  12. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ik denk er f over, als hij zeker weten competibal is met de ps4 dan its a go. Maar dat zul jij ook wel niet weten
    :p

    Ja nee niet echt, dat hangt af van de goede wil. Maar ik ben bijna 80% zeker dat Sony het wel comptabel zal maken. Ze hebben al een optische poort op de ps4 confirmed(hoe kan het ook anders?, next gen gaat niet achter 😛 )

    Dus ja ik denk dat het zal werken. Bovendien ben ik niet de enigste met premium headsets. Sony zal de sponsors voor hun console ook niet willen naaien..
    Dus het wordt een go xd

  13. 600 XP
    Brunodebull's avatar

    is dat niet erg veel voor een turtlebeach?
    heb de mijne verkocht want zo degelijk zag en voelde hij niet aan.
    en waarom heeft deze betere audio dan een true dolby surround? heb je zelf tritton of sharkoon gehad?

    anyway succes met verkopen

    Nee ik heb €300 betaalt voor me beach,
    Alhoewel wel de anno 2013 nieuwste versie 😛
    PX51
    Sony stel me niet teleur met de ps4 pleaaaaaas

  14. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Nee ik heb €300 betaalt voor me beach,
    Alhoewel wel de anno 2013 nieuwste versie 😛
    PX51
    Sony stel me niet teleur met de ps4 pleaaaaaas

    @bruno voor dat geld had je beter een astro gekocht de dpx21 levert het maximum voor turtle beach. De duurdere modellen zijn eerder duurder door hun snufjes enzo..