Forum

Topic: Killzone mercenary

Anoniem's avatar

Heeft iemand in Belgie of Nederland nu al een beta code ontvangen of was dit alleen voor de mensen in Amerika ? En als iemand er dubbel zou hebben zou je die dan aan mij kunnen geven aub?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

51 reacties

  1. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ik.heb nog niks.gehad. Maar de inschrijving is.gister pas gesloten dus ik weet niet wanneer ze de codes rond gaan sturen. Nog even geduld.

  2. 1061 XP
    megafire777's avatar

    beetje ongeduldig? πŸ˜› als hij gister gesloten is kunnen ze nu niet al gekozen hebben

  3. 261 XP
    kblade's avatar

    Ik ben ook ongeduldig…Nog geen code ontvangen. maar de beta start vanaf 21 juli. Ik zal het laten weten als ik een code heb gekregen.

  4. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    er stond op vrijdag de 19de dus ik neem aan dat we die ook daadwerkelijk vrijdag de 19de zullen krijgen

  5. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    Ik heb me op de eerste dag aangemeld, maar ik wacht ook nog. En trouwens, kblade. Ik wist niet dat hij de 21ste gaat beginnen, dus dan worden ze waarschijnlijk uitgedeeld. Nu maar hopen voor iedereen ;). Eigenlijk moeten we met zijn alleen een PSX members clan gaan maken, als dat kan in de Beta…

  6. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    Ik heb me op de eerste dag aangemeld, maar ik wacht ook nog. En trouwens, kblade. Ik wist niet dat hij de 21ste gaat beginnen, dus dan worden ze waarschijnlijk uitgedeeld. Nu maar hopen voor iedereen ;). Eigenlijk moeten we met zijn alleen een PSX members clan gaan maken, als dat kan in de Beta…

    als dat kan en ik krijg een code dan doe ik wel mee

  7. 261 XP
    kblade's avatar

    Uhge 21 Augustus begint de beta voor Amerika, waarschijnlijk ook voor Europa. Daarom heeft niemand in EU nog een code gekregen.

  8. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    Uhge 21 Augustus begint de beta voor Amerika, waarschijnlijk ook voor Europa. Daarom heeft niemand in EU nog een code gekregen.

    Good guess, but e-mails will be sent shortly after the 19th July.
    I can’t confirm an exact date, but stay tuned to my first comment above where I will confirm when the e-mails have been released to those who have been selected.
    Thanks,

  9. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Nog niks ontvangen. Van welke site heb je dit VaveTi? Dan.kan ik.dat berichtje ff in de gaten houden.

  10. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    Good guess, but e-mails will be sent shortly after the 19th July.
    I can’t confirm an exact date, but stay tuned to my first comment above where I will confirm when the e-mails have been released to those who have been selected.
    Thanks,

    Trouwens beetje off topic, maar ik vraag me af of ik COD black ops declassefied zou kopen. Is het een leuk spel of niet?

  11. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    Nog niks ontvangen. Van welke site heb je dit VaveTi? Dan.kan ik.dat berichtje ff in de gaten houden.

    het komt van het ps blog van de persoon die het op het blog gegooit heeft hier is de link naar het topic : http://blog.eu.playstation.com/2013/07/12/recruits-needed-for-killzone-mercenary-multiplayer-beta/

    Trouwens beetje off topic, maar ik vraag me af of ik COD black ops declassefied zou kopen. Is het een leuk spel of niet?

    ik heb black ops declassified ik vind alleen de graphix heel lelijk en de multiplayer bugs te erg om nog te spelen (zoals heel vaak uit een potje getrapt worden zonder enige reden en killstreaks die in personen of gebouwen spawnen )

  12. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    UPDATE:

    Killzone ‏@killzone 44s
    To all who have asked, yes, the Killzone: Mercenary beta is still happening and the emails will go out soon. Just a bit more patience!

    van de twitter van killzone

  13. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ben benieuwd of ik een code krijg, zou tof zijn want ik twijfel nog best veel.

  14. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    http://blog.eu.playstation.com/2013/07/31/killzone-mercenary-multiplayer-open-beta-in-late-august-closed-beta-live-now/

    degene die geen code hebben gekregen hebben pech gehad en er komt een open beta laat aug

  15. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Ik kan geen potje afmaken RAGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

  16. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ik kan geen potje afmaken RAGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

    Wordt je er steeds uitgegooid?

  17. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Ja :P. Constant dezelfde mooie error , wees blij da je hem nie heb :D.

  18. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Da’s wel kut. En anderen zeggen dat ze geen problemen hebben. Vaag. Hopen dat ze t wel kunnen fixen.

  19. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    ja , ik heb iets waardoor ik de error vaak krijg.

  20. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Ok , er is net een bericht verschenen dat we gewoon info mogen delen.

    – De game heeft geen ingame voice chat ! Daardoor maakt de game optimaal gebruik van de *Party* app op de Vita. Je party is tegelijk ook je killzone squad waarmee je games kan maken of joinen. Deze functie heet Party match.

    – Op dit moment zijn er maar 2 modes beschikbaar.
    Mercenary Warfare is gewoon een free for all mode.
    Warzone is een 4 VS 4 teambased mode waar je 4 verschillende modus speel , 5 min per mode.

    http://img20.imageshack.us/img20/6505/tsjt.jpg

    – 2 maps zijn speelbaar in de beta. Zenith en Inlet

    Ik heb een paar shots gemaakt , alleen in bepaalde momenten kan je geen screenshot maken vreemd genoeg.

    Screenshots :
    http://img62.imageshack.us/img62/9716/fnnj.jpg

    Melee kill of toch een kusje geven ?
    http://img707.imageshack.us/img707/4149/fxa7.jpg

    Een Vanguard. Kan je soort *killstreak* van krijgen.
    http://imageshack.us/a/img812/3553/o2to.jpg

    http://img11.imageshack.us/img11/9918/2xk3.jpg

    Ik moet er wel bij zeggen dat de respawns in deze beta een ramp zijn. Af en toe spawn je gewoon naast ze of tussen 3 man in. Ze zien je ook op de Map en dan weet je dat het gebeurt is.

    Bijzaak:
    Opzich best wel grappig dat 1 van de grote trophy cheaters een officiΓ«le Sony beta tester is. WTF XD.

  21. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ziet er echt te gek uit, bedankt voor de screenshots! Dat idee achter Killzone Squad wat je zei met party match bestond ook in Resistance: Burning Skies MP. Best handig!

  22. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    ik vraag me af hoelaat onderhand die demo begint vandaag

    https://twitter.com/dejongemathijs/status/367539338189737984

  23. 60 XP
    xXiNiXx's avatar

    Ik kijk er iig naar uit. Hopelijk valt de beta goed mee.

  24. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    hij staat nu in de store onder de + tab

  25. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Hopelijk heeft deze niet de *90+ je kan niet spelen* bug :P.

  26. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ben ‘m aan het downloaden. Kan niet wachten. Heb ‘m inmiddels ook gepreorderd.

  27. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik heb de Beta zojuist gedownload, gespeeld, en opgenomen:
    http://www.youtube.com/watch?v=H7PQ3uHJKDk

  28. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    zijn er mensen die deze game na de beta ook daadwerkelijk gaan kopen ? zo ja voeg mij maar toe ik vind het namelijk leuker om met een groep te spelen ipv alleen

    PSN: VaVeTi

  29. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik weet het niet, de Beta heeft me er niet van overtuigd.
    De Online Multiplayer vind ik nogal zwak, je hoeft maar een paar schoten te krijgen, en je bent dood, en moet weer opnieuw Joinen.
    Wil je zelf op iemand schieten, kun je nooit precies genoeg zijn.

  30. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    Ik weet het niet, de Beta heeft me er niet van overtuigd.
    De Online Multiplayer vind ik nogal zwak, je hoeft maar een paar schoten te krijgen, en je bent dood, en moet weer opnieuw Joinen.
    Wil je zelf op iemand schieten, kun je nooit precies genoeg zijn.

    ik heb iedereen vrij snel neer gisteren een potje gespeeld met k/d 35-4

  31. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    zijn er mensen die deze game na de beta ook daadwerkelijk gaan kopen ? zo ja voeg mij maar toe ik vind het namelijk leuker om met een groep te spelen ipv alleen

    PSN: VaVeTi

    Ja ik ga hem zaker kopen op de Vita en PS4 mijn PSN is MCLERC ik voeg je strakst toe. ga je ook de PS4 kopen en Killzone shadow fall ?

    Maar hebben jullie dat ook ik kan maar 1 level doen kustlijn ? πŸ™

  32. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ja ik ga hem zaker kopen op de Vita en PS4 mijn PSN is MCLERC ik voeg je strakst toe. ga je ook de PS4 kopen en Killzone shadow fall ?

    Maar hebben jullie dat ook ik kan maar 1 level doen kustlijn ? πŸ™

    Ja, er zit maar één map in helaas. πŸ™

  33. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    Ik ga hem zeker halen vind de demo schitterend.
    Enige nadeel vind ik de sprint knop hadden ze misschien beter de X knop voor kunnen gebruiken die lig wat korter bij de stick.
    En hoe doe je eigenlijk een melee kill??

  34. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Ik ga hem zeker halen vind de demo schitterend.
    Enige nadeel vind ik de sprint knop hadden ze misschien beter de X knop voor kunnen gebruiken die lig wat korter bij de stick.
    En hoe doe je eigenlijk een melee kill??

    Waarom gebruik je niet de touchpad aan de achterkant ? 2 tikkies en vinger erop houden en je rent. Hebben die vingers aan de achterkant ook nog is een keer iets te doen ;).

    in de andere beta zaten wat leukere levels in :p.

  35. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    Ik ga hem zeker halen vind de demo schitterend.
    Enige nadeel vind ik de sprint knop hadden ze misschien beter de X knop voor kunnen gebruiken die lig wat korter bij de stick.
    En hoe doe je eigenlijk een melee kill??

    dichtbij iemand staan en 3hoekje

  36. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    Waarom gebruik je niet de touchpad aan de achterkant ? 2 tikkies en vinger erop houden en je rent. Hebben die vingers aan de achterkant ook nog is een keer iets te doen ;).

    in de andere beta zaten wat leukere levels in :p.

    thnx dat wist ik niet.

  37. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Waarom gebruik je niet de touchpad aan de achterkant ? 2 tikkies en vinger erop houden en je rent. Hebben die vingers aan de achterkant ook nog is een keer iets te doen ;).

    in de andere beta zaten wat leukere levels in :p.

    O gaat net zo goed en is sneller dan touchpad voor mij je druk 1 en hij blijft rennen tot die moe is. En X rennen werkt niet X is jumpen. En de game is echt tof ik koop hem zoizo dus voeg me toe MCLERC PSV PS3 en 29 nov Ps4 πŸ˜€ en pose maar die is met pensioen πŸ˜›

  38. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    O gaat net zo goed en is sneller dan touchpad voor mij je druk 1 en hij blijft rennen tot die moe is. En X rennen werkt niet X is jumpen. En de game is echt tof ik koop hem zoizo dus voeg me toe MCLERC PSV PS3 en 29 nov Ps4 πŸ˜€ en pose maar die is met pensioen πŸ˜›

    Je hebt gelijk heb me vergist in de knop maar ik vind hem niet lekker zitten de knop straks ff uitproberen via de achterkant

  39. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Heb iemand enig idee of je je voortgang mee neemt van de MP Beta naar de Echte game lijk me wel fijn want zit al lekker in men wapens zou jammer zijn als ik ze verlies πŸ™ ???

  40. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    Heb iemand enig idee of je je voortgang mee neemt van de MP Beta naar de Echte game lijk me wel fijn want zit al lekker in men wapens zou jammer zijn als ik ze verlies πŸ™ ???

    Vermoedelijk niet.

    Zaterdag nog ff de single player gespeeld op de gamescom en dit wordt een echte topper!!!!!
    Wat een vette game.

  41. 101 XP
    Nick299's avatar

    Hallo, inmiddels is deze game uit en heb ik vandaag de vita gekocht met killzone. Alleen snap ik 1 ding niet. Als ik ben de campagne bezig met en ik sluit deze af dan kan ik in het hoofd menu nergens kiezen “campangs hervatten”. Ik kan alleen “nieuwe campagn” kiezen, en vervolgens weer de moeilijkheidsgraad kiezen en dan begin ik weer van voor af aan.

    Wat doe ik fout???????????

    Of saved het spel pas als je 1 complete level heb gespeeld? ik stop namelijk na het abseilsen steeds om het te proberen en dan moet ik weer overnieuw beginnen elke keer.

  42. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ja het spel slaat pas op na 1 complete missie ik vind dit ook k*t

    Hallo, inmiddels is deze game uit en heb ik vandaag de vita gekocht met killzone. Alleen snap ik 1 ding niet. Als ik ben de campagne bezig met en ik sluit deze af dan kan ik in het hoofd menu nergens kiezen “campangs hervatten”. Ik kan alleen “nieuwe campagn” kiezen, en vervolgens weer de moeilijkheidsgraad kiezen en dan begin ik weer van voor af aan.

    Wat doe ik fout???????????

    Of saved het spel pas als je 1 complete level heb gespeeld? ik stop namelijk na het abseilsen steeds om het te proberen en dan moet ik weer overnieuw beginnen elke keer.

  43. 101 XP
    Nick299's avatar

    spelen mensen dit spel al veel online?

    wat mij opvalt is dat als ik op de site van killzone mercenary kijk, er bij de primary wapens een m224 tussen zit. alleen op me vita bij de wapendealer staat die er helemaal niet bij. hebben jullie dit ook?

  44. 195 XP
    ps3+psvita's avatar

    spelen mensen dit spel al veel online?

    wat mij opvalt is dat als ik op de site van killzone mercenary kijk, er bij de primary wapens een m224 tussen zit. alleen op me vita bij de wapendealer staat die er helemaal niet bij. hebben jullie dit ook?

    ik speel m best vaak

  45. 101 XP
    Nick299's avatar

    heel leuk die laatste patch , alleen kan ik nu bijna niet meer online! hij zegt elke keer dat ik afgemeld ben bij het playstation netwerk! hebben meer mensen hier last van?

  46. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    heel leuk die laatste patch , alleen kan ik nu bijna niet meer online! hij zegt elke keer dat ik afgemeld ben bij het playstation netwerk! hebben meer mensen hier last van?

    Nope, geen last van.
    Heb de game sinds gisteren en kon vandaag gewoon online.

  47. 150 XP
    Hotaru's avatar

    Nope, geen last van.
    Heb de game sinds gisteren en kon vandaag gewoon online.

    Heb je port-forwarding al geprobeerd?

  48. 195 XP
    ps3+psvita's avatar

    spelen jullie nog de multiplayer van mercenary?

  49. 150 XP
    Hotaru's avatar

    spelen jullie nog de multiplayer van mercenary?

    Wanneer de tijd het toestaat.

  50. 195 XP
    ps3+psvita's avatar

    Wanneer de tijd het toestaat.

    Samen knalleen een keer?

  51. 150 XP
    Hotaru's avatar

    Samen knalleen een keer?

    Het spel speel ik niet regelmatig meer. Daarnaast heb ik een bepaald speelstijl waar niet iedereen mee overweg kan (wellicht heb jij dat ook).
    Wel zijn er genoeg KZ(M?) liefhebbers aanwezig. Maak anders een topic aan?