Forum

Topic: Helppp!

Anoniem's avatar

Hey Psx sense leden,

Steeds als iemand de laptop van mij thuis aanzet word ik disconnected van psn. Dit is heel erg irritant, dan zit ik midden in een potje black ops 2 zombies en dan word ik opeens eraf gegooit. Heeft iemand dit ook of weet iemand hoe je dit kan oplossen? Btw ik heb gewoon me ps3 slim verbonden met kabel en me laptop met wifi… Dus ik snap echt niet hoe die laptop ervoor kan zorgen dat ik niet online kan op psn…… Elke keer als het internet raar doet op ps3 kijk ik naar beneden en jaa hoor, iemand heeft die laptop weer aangezet -__-
Hoe kan ik dit oplossen????

Alvast bedankt voor het reageren

Met vriendelijke groet

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Ik had daar vroeger ook last van. Ik had een router van het merk sitecom en precies hetzelfde probleem. Ik heb toen en netgear router aangeschaft en heb nu nergens meer last van… Het zou dus kunnen dat je router en PS3 een ip-conflict maken… Hoop dat je hier wat mee kan. Misschien een keer een router lenen van een maat van je en kijken of het probleem zich blijft voordoen.

    Succes!

  2. 12 XP
    Blackops2's avatar

    Ik had daar vroeger ook last van. Ik had een router van het merk sitecom en precies hetzelfde probleem. Ik heb toen en netgear router aangeschaft en heb nu nergens meer last van… Het zou dus kunnen dat je router en PS3 een ip-conflict maken… Hoop dat je hier wat mee kan. Misschien een keer een router lenen van een maat van je en kijken of het probleem zich blijft voordoen.

    Succes!

    Thanks voor de snelle reactie en de tip! Maar kan je dit probleem niet oplossen zonder iets te kopen?

  3. 414 XP
    Milkyray's avatar

    misschien door na te gaan of je laptop en je ps3 op je router niet dezelfde ip-code hebben… (Inloggen op je router door de code op je router in te voeren in je adresbalk en dan kijken bij instellingen…) Is vast wel op te zoeken op internet. Ik heb daar het geduld niet voor en heb omdat ik toch ging verhhuizen een nieuwe router aangevraagd bij Ziggo omdat ik toch alles opnieuw aan ging sluiten…

    Let me know how it goes.

  4. 12 XP
    Blackops2's avatar

    Ik had gisteren gekeken of ze dezelfde Ip hadden maar dat hebben ze niet :s