Forum

Topic: Xperia tablet z

Anoniem's avatar

Hallo Gaimerts

Ik dacht ik zal eens een nieuw draadje starten. Ik ga de Sony xperia Z tablet halen. Ik wilde eigenlijk de xperia Z telefoon, maar vanwege mijn handicap is een smartphone te klein om goed te bedienen. Na lang testen met tablets (ook in auto en trein, of dat voor mij handig werkt) heb ik besloten dus een tablet te kopen. De keuze is gevallen op een Sony tablet, met de komst van de ps4 ook op het oog en het feit dat alle apperatuur die ik heb bijna van Sony is. Ik vroeg me af of hier mensen zijn met de tablet (of telefoon) die wat ervaringen willen delen. Ben gewoon eens benieuwd wat jullie van die shit vinden. Keuze staat in principe vast, puur nieuwsgierigheid!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 121 XP
    GTA5owns's avatar

    IK heb zelf geen Xperia tablet Z maar ik heb er wel vel goeds over gehoord. Ook omdat ie waterdicht is enzo. Vraagje: kan je je dualshock controller hier op aansluiten?

  2. 382 XP
    e-man's avatar

    jep kan

  3. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Ik heb zelf de Xperia Z en de Xperia Tablet Z is eigenlijk de grotere versie hiervan. Misschien wel de beste 10″ android tablet die er nu is. Ga deze binnenkort ook halen en inderdaad de integratie met PS4 lijkt me helemaal top.

  4. 95 XP
    Robbertvw's avatar

    Hallo,

    Ik heb zelf de Sony xperia z telefoon. Heb nog nooit zo’n mooi ding gezien. Ik ben er heel erg tevreden over, en de tablet is gewoon een nóg grotere versie ervan. Ziet er super uit en natuurlijk van Sony. de synchronisatie met andere sony producten als tv/pc is heel erg makkelijk en dat is erg handig.

  5. 8864 XP
    7th-son's avatar

    ik wil zelf ook de xperia tablet z gaan halen
    heb de telefoon al, maar de tablet zal het setje kompleet maken

    misschien een idee om hier ook door te geven waar die het goedkoopst is en dergelijke?
    tenzij dat niet mag uiteraard 😛

    PS
    je hebt ook een aantal diverse modelen
    16GB
    16GB met simkaart
    32GB