Forum

Topic: games op vita zetten hoe

Anoniem's avatar

wie kan mijn helpen ik heb heel veel psp games maar die wil ik heel graag op ps vita zetten .
ik heb de games op zo klein cd staan ik heb heel veel van
tomb raider eb teek en veel meer

gr antonb12

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 416 XP
    P@TRICK's avatar

    Helaas je kan ze volgens mij niet overzetten naar je PSP …
    Als je de games op de Vita wil spelen moet je ze uit de store downloaden
    (en dus opnieuw moeten kopen) 🙁

  2. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    Nee, dat vroeg ik mij eerst ook af. Ik had ook een PSP, maar die verkocht voor geld voor de Vita. Je kan games op een mini CD alleen niet overzetten naar de Vita. Ik zou als ik jouw was kijken of de spellen van de PSP die je graag op je vita wilt in de store zijn. Of je houd je PSP met spellen, of je verkoopt ze … Wel zonde natuurlijk :(. Dit ga je ook hebben met de PS3 en de PS4, maar ik hou mijn PS3 want ik heb zoveel spellen xD.

  3. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    dit kan helaas alleen maar in japan

  4. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Je kunt, zoals VaVeTi dat zegt, alleen in Japan doen, en vooralsnog is dat 10.000 Yen per game.

  5. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    Je kunt, zoals VaVeTi dat zegt, alleen in Japan doen, en vooralsnog is dat 10.000 Yen per game.

    Jij hebt er echt verstand van :P.

  6. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik heb mijn Vita ook uit Japan gehaald.
    Ik heb zelfs nog steeds toegang tot de Nico Nico Douga App met mijn Nederlandse PSN Account, plus Updates en alles.